**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Mie sain siivottua. Ja tehtyä Peppi Pitkätossun Voimavuoan. Tytöt tykkäs myös :p . Vaikka ajattelin, että ovat aika nirsoja, että meneekö alas. Ensimmäistä kertaa siis tein.
Koskenlaskijan tilalla käytin olympia-sulatejuustoa. Sitä, kun löytyi kaapista.

Nyt oon sit lahkeita ompelemassa niihin housuihin :D
 
Pixie ihana uutinen, että sydänäänet kuului! :heart: on se vain niin helpottavaa kuulla ne jokaisella kerralla! :) Ja oli sinullakin jo pikkuruinen vauvamasu :heart:

Molla Maija ei mekään olla osteltu vielä juuri mitään :/ saa nähdä kuulunko tuohon porukkaan, jolla tulee sitten kiire ja viime tipassa ostelen :D Mutta olen ajatellut, että jos syyskuussa lähtisi kattelemaan vaunuja ym suurempia ostoksia, pienempiä hankintoja kerkee sitten kattella viimeistään äippälomalla =) Onhan meillä tässä vielä hyvin aikaa ostella tavarat :)

miracle hyvä, että varasit ajan varhaisultraan, voin suositella sitä myös lämpimästi :) on se niin ihanaa nähdä pikkuinen siellä ja sydämen syke jo silloin :heart:

RD näköjään siivous-ja leipomisvimma jatkuu :D voi, jospa sitä itekin sais tänään tehtyä edes pakollista viikkosiivousta :headwall:

Mukavaa päivänjatkoa toivottelee Emiliina ja Möllykkä 24+3 :heart:
 
:wave:

Tehän ootte ahkerasti taas kirjoitelleet, monta sivua tullut vähän ajan sisällä. :)

Täällä kotiuduttiin eilen illalla viimeiseltä kesälomareissulta, ja nyt saisi sitten oleilla ihan kotosalla. Onneksi, kun melkoisen rankkoja on nuo reissut olleet, varsinkin kun on monta putkeen melkein. Mie en osaa oikein nukkua kylässä ja vielä tän mahan kanssa on entistä vaikeempaa niin kyllä sitä omaa sänkyä vaan kaipailee. :)

Molla Maija kyseli hankinnoista. Täällä on hankittu tuo kehto siis ja turvakaukalo. Kaupasta vielä sitteri ja jotain muuta pientä pitäisi hankkia, mm. imetystyyny. Muuten miulla onkin nuo neidin vanhat tavarat tuolla odottamassa, että jaksaisi alkaa pestä ja siistiä niitä. :p Vaatteita en oo uskaltanut hankkia vielä kuin muutaman, katselee sitten että kumpi sieltä tulee. Jos poika niin sitten joutuu ehkä vaatekaupoille, mutta tytölle noita löytyykin omasta takaa.

Pixielle onnittelut sydänäänistä. :)

( . ) Täällä poksui 30 viikkoa tuossa toissa päivänä. :D Enää 10 viikkoa ja sit ois h-hetket käsillä. Huih, kun tää aika on mennyt nopsaan. :eek: Masukki tuolla monottelee kyllä siihen malliin että luulisi tulevan mahan läpi jo pois. Ihmeellinen touhuaja, kun tuntuu ettei hiljasta hetkeä olekkaan. Miulla olisi seuraava neuvola tuossa 15. päivä, siirryttiin jo tuohon kahden viikon välein käynteihin.

Tässä olisi vielä masukuva tältä päivältä, kun edellisestä on jo aikaa.


AngelEyes ja masukki 30+2
 
AE: Kohta on loma ohi, joten pitää jotain saada aikaiseksi viel jotain :D
Väsymystä vaan meinaa tupata pahastikin päälle, ettei vaan meinaa jaksaa tehä mitään.
Kakarat on pahalla päällä.. Eivät tottele mitään.. Ja päiväunille meno se vasta hauskaa onkin! :kieh: :headwall:
 
RD Miulla on onneksi niin ihana tilanne että ei tarvi mennä enää töihin ollenkaan, joten odottelen tässä vaan sitä inspistä että saisi noita hommia aloiteltua. Toivottavasti tulee ennen laskettua aikaa... :whistle:

Siulla kyllä näyttää tuota vauhtia riittävän. ;)

 
AE: Ei mullakaan ois enää ku kuukaus jaksettava käydä sekä töissä että koulussa, jonka jälkeen jään lomalle. Eka pidän 2 vko:a kesälomaa ja sit äippälomalle :attn: . Tänä kesänä tulee siis pidettyä yhteensä kuusi viikkoa kesälomaa:D

Toiset hahtuvavillahousut on tekeillä.. Ensimmäiset sain siis eilen valmiiksi.
Eilen piti ne anttilasta tilaamani vauvajutut hakea, mutta mies oli niin pitkään autoa laittamassa.

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/paaruoat/pasta-_ja_makaroniruoat/laatikot_ja_paistokset/raketti_spagetti_paistos/

Tuo tuli just uunista ulos.. Katotaan miten onnistui.. Aina pitää jotain uutta väkertää.

Pitää käydä kirjastossa kahtoo, jos löytyis villahousujen ohje aikuiselle, ni rupean väkertää miehen mummolle sellaiset.. Jos vain helppo ohje löytyy.
 
Voi kauheeta. Tää ei oo kyl sopivaa luettavaa raskaanaolevalle... Stephenie Meyer: Breaking Dawn. Älkää vaan vahingossaka ottako työn alle. Tää on jotain tosi kuvottavaa... Huh. Pakko lukea silti loppuun. Vaikka väkisin. :D
 
Pixie: Mistäs tuo kirja kertoo? :whistle:

Enpä sit käykään kirjastossa enkä hakemassa pakettia. Milloinkohan paketin saan haettua, vai saanko koskaan. Maanantaista lähtien on jo postissa ollut.

Ihan vain sen takia ei lähdetty, ku kuopus ei syönyt ruokaansa.. Pikku annoksen lautaselle laitoin.. Hyvä, että ees koski ruokaansa. Meillä oli tarkoitus lähteä käymään kaupungilla, jos kaikki syö ruokansa..

Mies siitä suuttui, kun hänellä meni koko päivä venttaamiseen.. Olisi voinut jo herättyä lähteä laittaa autoa.. Mie sanoin sille, kun malttoi puolen päivän jälkeen herätä, että voipi mennä..

Sitten koira tulee ulisee mun viereen, että on hätä.. Mie yritän hienovaraisesti ukolle sanoo, etten oikein pysty kävelee näissä nivuskivuissa, ku portaiden nousu on jo yhtä tuskaa. Tuntuu, että pitäisi käsillä tarttua jalkaan kii ja nostaa ylöspäin :LOL: . On sellaista tuskaa kävely.. Mutta eipä ei..

Siivoan tuon keittiön jäljistäni ja lähen tyttöjen kanssa käyttää koiran.. Ku koira on mun nimissä, ni ei sen takia käytä..

Ja tuli jo sanomista siitäkin mulle, ku jaksan väkertää noita hahtuvavillahousuja.. Mutta en kauppaan lähteä :eek: .. Eli eipä tehä sit käsitöitäkään.. :headwall:
 
RD: Tää on romanttisen fantasiakirjasarjan vika osa. Ekat osat oli tosi ihkua Romeo & Julia-tyylistä rakkaustarinaa. Mitäs noi oli suomeksi... Houkutus, Uusikuu ja Epäilys. Nuorille nää on suunnattuja, mutta mun mielestä tällaista hömppää on kiva lukea välillä, varsinkin kesällä. Vähän yliromanttisia nää on, mut kertoo vampyyristä ja tytöstä jotka rakastuu toisiinsa. <3 Kutkuttavaa luettavaa kun ne ei pysty pitään toisistaan näppejään erossa. ;) Mutta tää vika osa on ka-ma-la. Ainakin tähän asti mitä oon lukenut. :x

Sori kun tulee aiheen vierestä, mut suositelkaaskin jotain lempikirjojanne? Pitäs mennä kirjastoon kun tää ei nyt oikein uppoo...
 
Mul oli äske maha iha sekasin :( Ko taisin syyvä kirsikkatomaatteja vähän liikaa yhtä kyytiä :ashamed: sit söin uunikalaa ja pottuja. Kesken sen syönnin sit alko tulla iha kaamee olo ja maha men täysin sekasi ja oksetti samal. Onneks on jo parempi olo ko kävi veskis... huh..
 
Herättiin sitten puoli tuntia sitten :whistle:

Tai siis olinhan mie hereillä jo klo 8.30.. Mutta menin pötköttelee viel tuohon olohuoneen lattialle. Tein siihen viime yönä itselleni pedin, ku ukko sitten rupes piereskelee oikein urakalla ja eihän tuolla kaasukammiossa ois hullukaan nukkunut :x . Hyvä, ettei laatta lentänyt.

Neidit heräs siinä klo 9.00 jälkeen ja kuopus tuli viereen pötköttelee. Nukahti sitten siihen :heart: . Ei siinä itse malttanu nukkuu. Koko ajan vain toista tuhisijaa kahteli. Nyt sitten itse oon toisaalta väsynyt, mutta jospa tästä heräilis. On kaurapuuro kiehumassa.

Kohta pitää lähtee hakee lisää hahtuvaa, ku loppui eilen illalla kesken.. Ja sitten kokeilen jotain JennyAdelinan lähettämistä ohjeista :D.

Mutta nyt jatkaa!
 
RD, niinpä! Ja sillo miulla ol myös iha tuhottoman kuuma ni piti ottaa paitakin pois :p Siinä mie sit kärvistelin tuskissani pöntöllä rintsikat päällä :D Mut onneks tosissaan men sit se olo poies, ko tulin veskistä ja join vähä jaffaa =)
 
Onks ihan tyhmää maksaa äitiysfarkuista 82 euroa? :headwall: Löysin aivan ihanat netistä ja ne pitäs nyt saada.

http://www.bebelane.com/catalog/product_info.php?cPath=21_35&products_id=191

Menee hermot kun närästää ihan hirveesti enkä pysty käyttään omia farkkuja kun ne kiristää. Yhet mammahousut otin käyttöön mut muut on vielä tuhottoman isoja. Ois pakko ostaa ees yhdet uudet housut jotka ei kiristä mahaa...

Pitäsköhän mun olla huolissaan tosta esikoisesta kun se haluaa kietoa Hellokitty kylpylelunsa pakkausteipillä pakettiin? Naamatkin pitää teipata piiloon. Halus tehdä saman viimeviikolla muumeille mut kukkateipillä. Hmmm...
 
Jos nuo haluat ja sulle ei oo paha hinta ni anna mennä vain Pixie =) :wave: Mie ite vaa pidän tuota aika hulluna hintana, enkä koskaa maksais noi paljoa farkuista, oli millaset tahansa.. Mulle ehdoton kipuraha on 50? ja usein löydänki omanlaisiani vaatteita paljon huutonetistäkin :)
 
Oon kans pitäny 50 euroa kipurajana mammahousuissa kun niitä ei tuu käytettyä pitkään. Normifarkuista voin maksaa ton verran mut niitten käyttöikä onkin paljo pitempi. Aattelin vaan et noi vois kyl olla sit laadukkaammat, mulla ei Lindexin housut kestänyt käytössä ees yhtä raskautta. Paikkoja joka puolella...

Mutta pittää harkita. Jos mies maksais. :D

Onpa muuten kamala tuo myyntipuhe noissa! Huomasin nyt vasta... Missymom myi myös saman tyylisiä, mut ei ihan noin kivoja. 7 kymppiä niilläkin oli hintaa...
 
Kivan näköset farkut oli kyllä Pixiellä kiikarissa. :) Miun tekisi kauheesti mieli shoppailla kaikenlaisia mammavaatteita, mutta ei oikein enää viitsisi, kun ei oo kauheesti tätä aikaa enää jäljellä. :( Ja ostin sillon alkuraskaudesta parit 50 euron housut, joten niillä pitää nyt vaan pärjäillä.

Tänään käytiin ostamassa pojille kouluvaatteita ja tarvikkeita. Oli jotenkin tosi rankkaa juoksennella tuolla kaupungilla, inhottavasti pisti mahaa koko ajan ja oli muutenkin hankala olo. Ehkä mie vaan tästä lähtien shoppailen netissä. :p

Eipä tässä muuta, kunhan tulin vaan höpisemään. :)

AngelEyes ja masukki 30+4
 
*vähän kateellisena kävin urkkimassa teijän ihania raskaus juttuja* :ashamed: minäkin oisin jo niiiiin kivan pitkällä jos... :snotty:
olin jo varma ett tästä kierrosta tärppi kävi mut ei... nämä on toiset menkat km jälkeen joten jospa tästä pian pääsen huhuileen tälle puolelle taas :saint: yk.12lähteepi tädin poistuttua käyntiin.
voikaapa kaikki "paksusti" ja hyvin ja ihanaa viikonloppua kaikille :wave: toivottavasti nährään pian...tai siis luetaan :kieh:
 

Yhteistyössä