nti: Tervetuloa! Johan sinulla olikin aika siirtyä tänne
. Tuntuu siltä kuin porukkaa ei ala tänne puolelle ei sitten millään tulemaan
Paljon onnea plussan johdosta! :flower: :heart:
Mammutti-Mamma: Ihana kuulla, että neuvolassa oli kaikki hyvin. Aika se menee vaan nopiaa, ku vastahan siekin ilmoitit plussanneesi
Pixie: Jopas on häät ollut
. Ei minulla kävis mielessänikään, että hoitaisin omaa lasta tuollaises kunnossa. Kyllä pitäisi hoitaja tosiaan olla järjestetty tai olla ottamatta noin hirveästi. Onneksi sinä olit paikalla :hug:
Nea: Mitäs sinulle kuuluu? Sinulla lähenee jännät paikat
Kunpa itsekin olisin jo noin pitkällä.
Itse oon ollut niin "voimaton". Olin kaksi viikkoa lomalla ja tämän viikon oon töissä ja sitten 2 viikkoa lomaa, jonka jälkeen jo koulutkin alkaa. Mutta jotenkin tämä oppisopimusjuttu ei iske enää yhtään. Ei oo kiinnostanut pitkään aikaan enää.
Loma teki hyvää, mutta jotenkin on vain väsynyt. Onneksi perjantaina ois neuvola, katsotaan onko hemppa laskenut, että joutuu rautaa popsimaan. Ensi viikon maanantaina ois sokerirasitus.. Kunpa ei ois arvot koholla. Tietenkin on, kerran kyse on minusta.
Sain viikonloppuna hupparin valmiiksi vauvalle, meinasi siinä olla ongelmia ja oli lähellä, etten roskiin sitä heittänyt. Ompelin nimittäin vahingossa hiha- ja sivusauman yhteen.. Kun piti sivusaumat ommella.. Ja olin jo päätellyt langat.. Novita palma -langalla se purkaminen ei hirveän helppoa ole.. Joten sen takia meinasin roskiin heittää. Vielä pitäisi housut tehdä.. Toinen lahje + yläosa vielä tehtävänä, jonka jälkeen voin ottaa niistä kuvat.. Jos vain uskallan niitä esitellä
Viime yönä nukuin melkein 10 h.. Ja silti väsyttää
. Tai on jotenkin vain ns. masentunut olo, ku mikään ei kiinnosta/innosta..
Odottelen vain äitiyspakkauksen saapumista.. Eilen tuli kaksi viikkoa täyteen odottelua, joten missä se viipyy
. 27.9. alkaisi äitiysloma, mutta jään 12.9. 2 vkon kesälomalle, ku kerkiää kertyä lomaa 2 viikkoa ennen äitiyslomalle jääntiä, joten aloitan äitiysloman jo 2 viikkoo aiemmin. Ei haittaa minua yhtään
. Eli nytten tämän viikon jälkeen, ku oon pitänyt 2 viikkoo lomaa, ni on vain kuukausi ja jään pidemmälle lomalle
Red Dragon + Nuppu 25+2 :heart: