**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Angel Eyes ihana ultrakuva :heart: ja ihanaa, että kaikki oli ultrassa hyvin :) itsekin odotan tulevaa ultraa todella kovasti, melkein kuukausi pitää jaksaa vielä odottaa :|

Molla Maija kiva kuulla mukavia neuvolakuulumisia :) itsekin aina tykkään niistä sydänäänistä, niitä vois kuunnella vaikka päivittäin :heart:

Ipanapa-08 Paljon onnea plussasta, ihanaa että kevät ja kesä alkaa tehdä tehtävänsä ja plussia alkaa tulla sinne haaveilijoiden pinoon :D

Ihania nämä auringoiset päivät! Aamuisin on ihana pyöräillä töihin, kun aurinko paistaa ja alkaa jo lämmittää ihanasti :) olis tietysti ollut kiva pitää vähän lomaakin kesällä, mutta eipä sitä taida ehtiä. Onneksi mammaloma alkaa sitten lokakuussa :)

Jaksuja kaikkien masuille, Emiliina ja Möllykkä 15+3 :wave:
 
Tänään ois täällä tarkoitus suorittaa viikkosiivous.. Edes jotenkin pikaisesti.. Imuroida, pestä lattiat, pestä vessa ja puhdistaa hamsterin häkki. Yhtäkkiä tuli vain väsykohtaus.. :headwall:

Tänään mennään myös tivoliin. Lähtee mun pikkusisko ja pikkuvelikin mukaan. Onneksi sää suosii B)

Aurinkoista päivää kaikille! :wave: B)
 
Terve. Onnittelut teille jotka olette viime aikoina plussan saaneet. Täällä mennään nyt viikolla21+3, ihan hyvältä näyttää. Vähä pelottaa vielä sen vaikean alun jäljiltä, mut toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin!
 
ipapii: Siehän oot jo kans pitkällä! =)

Mitäs tänne muille kuuluu? :attn:


Mie laitoin varaukseen seuraavat vaunut: http://www.vaunula.fi/f7_info.htm ja nuo musta-valko kukalliset :D. Mieheltä eilen illalla kysyin, että mitä tykkää tuosta värityksestä. Osittain ihan läppänä, mutta ite oon tuohon kuosiin ihastunut (muutenkin tykkään kukista/kukkakuvioista).. Ni mies sanoi, että parhain vaihtoehto kaikista niistä, mitä löytyy.

Laitoin nuo sit luxus-ilmakumipyörillä varaukseen. Maksan tämän kuun lopussa, joten innolla jään odottaa, milloin vaunut saapuu meille. Toivottavasti on hyvät vaunut, ettei ihan rihkamat ole hintansa puolesta.. Mutta toisaalta, ei ole varaa kalliimpiin. Jospa ne kestäis meidän käytössä, eikä ihan rihkamat olisi.

Viel viikko ja sit ois rakenneultra :heart: . Enemmän sitä kyl odottaa, että pääsee pienokaisen näkemään. En ajattele sitä oikeastaan yhtään, että entä jos siel ei kaikki olekaan hyvin. Mutta rakenneultrasta onneksi näkee kaiken. Pääseepähän käymään naapurikunnassa ja sitten tarkastaa miehen veljen+hänen avokkinsa uuden asunnon. :D

Red Dragon + Nuppu 19+3 :heart:
 
RD olet sinäkin vain jo tosi pitkällä, kuinka aika meneekään näin nopeesti, kohta puoli väli häämöttää!! :whistle: Vaikka jotenkin tuntuu, että omat viikot matelee niin hitaasti :| Kävin katsomassa tuon vaunulinkin, jonka olit laittanut ja oli tosi kivan näköiset vaunut! :) itse olen ajatellut vielä pitää pään kylmänä rakenneultraan asti, jonne on vielä yli kolme viikkoa ja sitten rupeen tosissaan katsomaan vaunuja ym vauvan tavaroita =) jotenkin oon niin pessimisti, että pelkään jotain vielä tapahtuvan. Muuten täällä voidaan hyvin, viikon päästä vasta seuraava neuvola ja sitä odotan jo todella kovasti! Odotan myös, että masukin alkais pullahtaa enemmän, edelleen aika pieni pömppis se on, ainakin näin aamuisin. Vaikka toisaalta jaksaahan sitä töissä paremmin, kun ei oo isoa masua tiellä :D

Jaksuja kaikille masuille, Emiliina ja Möllykkä 16+2 :wave:
 
Emiliina: Jospa nyt ei jotain vakavampaa tapahtuis. Ja jos on poika/tyttö, niin kyl nuo käy molemmille :whistle: . Poikaolo on vahva, joten jospa se on poika :D .
Itselläkin oli tarkoitus odottaa rakenneultran jälkeen, mutta en malttanut. Sen verran monta kuukautta, jo odotellut :D , että näin pitkällä olen.
Ja jos en nyt tilaa, ni ne sit jää viime tippaan, kuten yleensä.. :D

Ens kuussa tai sitä seuraavana tilaan sit pinniksen. Ostetaan oma, jos näitä lapsukaisia tulee viel lisää, niin en jaksa olla koko ajan lainaamassa porukoilta.

Minulla maha on pullahtanut jo aika päiviä sitten, eikä voi enää peitellä. Töissä kyl onneksi jaksaa olla. Ei kuitenkaan nyt niin haitaksi ole. Kun vain painoa ei hirveästi tulisi..

Miten sitä jaksaa odottaa viel viikon rakenneultraa.. Se ois ollut huomenna, jos ei olisi tarvinnut perua..
 
Pixie: Tervetuloa! :flower: Sinua jo tänne odottelinkin, kun luin iloisen uutisen tuolta kuumeiset puolelta :D.
Sinua kaipailtiin niin paljon, että on todella ihanaa, että saavuit tänne meidän seuraan.
Kukaan ei meinannut uskoa, kun poistin sut listalta, että olisit muka sanonut sen, että pidät taukoa vähän aikaa :whistle:

Eikös vaan olekin mageet vaunut B) . Ja mieskin yllätti sanoen, että on parhaat kuosit. Vaikka ajattelin hänen sanovan: "Ei ikinä tuu meille tuollaisilla kuvioilla olevia vaunuja!" Jotain retroa meilläkin :whistle:

Tänään olen itse ollut töiden jälkeen mielettömän väsynyt.. Ja neidit on flunssassa ja pienes kuumeessa.. Iniseevät sen minkä kerkeevät, ni meinas pinna mennä.. Jotenkaan vaan ei jaksanut kuunnella..

Sain mie ees puolukkapuuron tehtyä :p

Nyt pikku hiljaa nukkumaan! :wave:
 
Kiitos RD! Kiva että on kaipailtu, mullakin on ollu ikävä teitä. :) Mutta oli tosiaan pakko pitää taukoa kun kuume kasvoi jo niin hurjiin mittoihin. Ja sieltähän se plussa sitten tuli kun vähiten odotti.

Mies tuli selän taakse kuikuilemaan kun ihailin noita sun vaunuja. Se sano että onks vähä liian aikaista tohon kun viikkoja on huimat 4+5 :LOL: Tarvitaankohan me tuplia kun esikoinen on kuitenkin jo kolme ens keväänä? Ei kai? Jos ostais vaan seisomalaudan noihin Brioihin.
 
Pixie: En usko, että tarvitset tuplia. Tai no, sehän on teidän oma valinta, mutta meillä ei ainakaan ollut tarvetta tuplille, kun kuopus syntyi, ja ikäeroa tytöille 1v6kk. Ostettiin seisomalauta noihin traxx marlin 4, mitkä meiltä löytyy (ovat myynnissä), niin ei tykätty seisomalaudasta. Eikä sitä käytetty kuin kerran - pari. Esikoinen ajeli mieluummin pyörällä tai käveli mukana.

Mut nyt jatkaa töitä :whistle:
 
mulla on kamalan lihava olo.. mut kaipa se kuuluu tähän vaiheeseen kun alkaa olla turvotusta ja paino nousee kohinalla. kamalasti tekee mieli suklaata ja kaikkea herkkua... lisäks tukka on aina likanen ja mulla on kaikkea muuta kun sexybabe olo
:LOL: sängyssäkin pitää olla liukulakana että pääsen kunnolla yöllä pyörähtämään ku selkä ja jalat on tosi kipeet..
onneks pääsen parturiin ens viikolla jos se vähän piristäs.. tuskin tuleekaan sit käytyä parturissa ennen synnytystä enää.
mitäs teille muille kuuluu? toivottavasti positiivisempi mieli
 
Kyllä se nea kuuluu siihen vaiheeseen. Nyt mulla on ikävä sitä mahaa vaikka muistan että olo oli kuin muumimammalla... Mä en jaksa odottaa että se maha alkaa kasvamaan. :) Painookin sais alkaa tuleen heti kun oon laihtunut ihan hirveesti! 10% parissa kuussa. Hui! Eikä lähtöpainokaan mikään suurensuuri ollut...

Mä olin kans just kampaajalla. Piristi =)

Oisko kellään muuten vinkkejä tupakanpolton lopettamiseen. Edellispäivänä poltin viimeisen ennen kun tein testin ja nyt jo hypin seinille... :headwall:
 
pixie: en mie oikeen muuta osaa sanoa tohon lopettamiseen ku että mulla autto se että lopetin pikku hiljaa. sillonku plussasin niin pltin n.4 päivässä, sit aina joka viikkoa poltin yhden vähemmän ja lopulta se sit jäi lopullisesti. viimesen tupakan poltin viikolla 7 muistaakseni.. tupakkaa tekee edelleen mieli sillon tällön ja olen melko varma että kunhan sit joskus synnytyksen jälkeen alkoholia otan niin taatusti poltan myös. imetyksen aikana en aio polttaa mut alkoholi ja tupakka on vaan yhdessä pakko saada.. pumppaan sit pulloon parin päivän maidot ennen alkoholin ottamista.. jos nyt edes voin imettää, eihän sitäkään ikiknä tiiä..
pikkuhiljaa vaan pixie yrität lopettaa niin onnistut varmasti!!!!
rd: sulla alkaa olla jo kiva maha. oliko sulla ultra ens viikon keskiviikkona?
 
Hauskaa viikonloppua!

Pixie Tervetuloa. :)

Ihana masukuva RD:lla. :) Pitäisi varmaan itsekkin taas napata, kunhan joku päivä saisi aikaiseksi. Kivasti on viikkoja siullakin jo kasassa, mie oon siuta niinkuin 2 vko ja 4 päivää edellä. Eli tosi vähän. Miten siun tyttöset on syntyneet? Ennen vai jälkeen la?

Nea85 Miulla on vähän samanlaisia tuntemuksia tän ulkomuodon suhteen, varsinkin kun on nyt tullut noita suonikohjuja ja painoakin taas lisää. :( Käytiin yksillä synttäreillä ja katsoin valokuvia itsestäni niin näytin kyllä lähinnä lehmältä. :D No onneksi mies sentään pitää viehättävänä kaikkine kohjuineni ja arpineni. Mutta kyllä tässä raskauden aikana tuo viehkeys jotenkin tuppaa vaan kärsimään. ;)

Miulla tuohon tupakointiin auttoi kun kävin parvekkeella syömässä porkkanan, oli siis lähinnä tuo tapa mistä oli vaikeaa päästä eroon. Ja lopetin kyllä ihan kerralla sitten, miulle varmaan olisi ollut vaikeempaa vaan vähentää. Lopetin siis vuonna 2002, mutta kyllä mie joskus vielä polttelen, tosin en nyt raskauden aikan, mutta baarissa oon antanu itselleni luvan että saa polttaa.

Neuvolassakin tuli eilen käytyä ja nyt oli painoakin tullut lisää. 90,9 näytti vaaka eli 650g/vko oli nousua. Tosin join kyllä litran vettä ennen tuota punnitusta että vähän saattaa vaikuttaa. Mutta vähän on kotivaakankin mukaan noussut. Muuten oli kaikki hyvin tuolla. Sain Kelan paperit ja ensi viikolla vien jotta pääsee mahdollisimman pian pakkausta hipelöimään. :) Samoin tuli määräys varata aikaa tuohon sokerirasitukseen.

AngelEyes ja masukki 22+3
 
Ihana vinkki tuo käydä parvekkeella syömässä porkkana! :) Taidan tehdä sen. Mulla taitaa enimmäkseen olla ikävä sitä tapaa. Ehdin juuri oleen kuukauden tupakkalakossakin kun oli niin kova flunssa ja kurkku kipeä. Ei tehnyt kovin tiukkaa. Nyt tekee sit muka niin kauheesti mieli tupakkaa kun tietää ettei saa 9 kuukauteen polttaa.

Ihana massu Red Dragonilla! Olispa mullaki jo. :)
 
nea: Juups, keskiviikkona ois rakenneultra. Mitähän siel selviää? :whistle:

Pixie: Kyllä se masu viel sullakin kasvaa :D

Angel Eyes: Esikoinen syntyi 36+4 ja kuopus 38+2. Raskausmyrkytys oli esikoisella, kuopuksellakin epäilivät, mutta kys:in lääkärit oli sitä mieltä, ettei viel ollut kerenny kehittyy. Käynnistivät sen takia, ku olin jo kahdelle sormelle auki ja en ois jäänyt kys:iin, jos ei mitää muuta oo. :D Joten luultavasti tääkin tulee syntyy aikaisemmin.. Mitä nyt nää nettiennustajat o ennustaneet pari viikkoo myöhemmäksi syntyväksi, mitä toi laskettuaika on :LOL:

Mie kyl nautin tästä mahasta nytten, ku aikaisemmis raskauksissa ei oo mahaa ollut. Kunhan painoa ei tulis hirveänä.. Nyt on varmaan paino noussut hirveästi, ku en oo pitkään aikaan liikkunut oikeastaa yhtää, mutta ruoka on kyl maistunut :LOL:

Tänää ois miehen serkun 10-vuotis synttärit, joiden jälkeen lähetää mökille. Paistan muurinpohjalettuja ja ukko rupeaa puusavottaan tätinsä ukon kaa :D

Aurinkoista päivää kaikille! :wave:
 
rd: ku teidän tyttö synty viikolla 36 niin pitikö vauvan jäädä pidemmäks aikaa sairaalaan tarkkailuun vai pääskö kotiin ihan normaalisti parin päivän päästä? mieku en näistä tiiä ku on eka tulossa..
 
nea: Oltiin viikko synnytyksen jälkeen. Ois päästy jo aikaisemminkin, mutta halusin jäädä lepäämään =). Ja varmuuden vuoksi seurasivat toisen bilirubiini-arvoja (kirjoitetaankohan ne noin). Puol päivää oli teholla synnytystä seuraavana päivänä, jossa seurattii tarkemmin noita arvoja. Ei ollut mitää haittoja yms.

Kuopuksen kohdalla kyl huvitti, kun sanoin lääkärille suoraan, etten oo jäämässä sinne, jos eivät käynnistä, ni asialle ei ollut mitää estettä :D
 
:wave:

helou!
täällähän nyt sit taas tapahtuu, kivaa!ja Pixie on kans löytänyt tiensä takaisin ja vielä plussan muodossa, hurraaa ja ONNEA!
Neahan sinua kovasti kaipaili.

jees, kesälomareissulla ollaan, että saas taas nähä miten ja missä kerkiää palstalle, mutta hyvä tietää, että täällähän tätä tuttua porukkaa piisaa.:D (oon enemmän kirjoitellu tuolla km jälkeen + pinossa.)
palaillaan taas, voikaa hyvin!

Pamuk ja Toivokolmonen 16+5
 
heippa. onko kellään tietoa millainen painonnousu tässä vaiheessa raskautta on normaalia..? kävin äsken vaaalla ja se näytti 1,5 kiloa enemmän ku viime viikolla neuvolassa!!!!! toisaalta söin juuri ja mulla on ollu kamalaa ummetusta ja on myös turvotusta mut onhan tää ihan kauheeta jos lihon vähintään kilon joka viikko koko raskauden aikana.. masentaa :ashamed:
 
Hengissä ollaan vaikka hiljaiseloa pidettykin.

Väsymys on niin valtava ettei jaksa tulla kirjoitteleen tänne mitään. Kuvotusta on pitikin päivää, iltaruoka on syötävä ennen klo 17 jos meinaa jotain syödä, sen jälkeen on turha yrittää mitään kurkusta alas, nestettä kyllä menee.

Mä vaan nukkuisin ja nukkuisin. Muutamana yönä oli valtavaa alavatsa kipua, piti ihan särkylääkettä ottaa. Tämän takia mulla on mahdollisesti varhaisultra tiistaina jos maanantaina lääkäri lähetteen kirjoittaa...

Menen takas sohvalle pötköttään, heikottaa sen verta.

MM+vaavi 6+2
 

Yhteistyössä