Heippa!
Onnea
Lotte hyvistä ultrakuulumisista :heart:
.
En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun ei ole ollut mitän kerrottavaa. Eilen oli neuvola, ja kaikki oli hyvin. Liikutuin jostain kumman syystä kyyneliin kun kuulin taas sydänäänet :heart:. On jotenkin ollut niin tavallinen olo, että on ollut vaikea kuvitella että tuolla mahassa joku asustaa. Nyt on sitten tuon neuvolan jälkeen lähtenyt vatsakin kasvamaan
. Alavatsa on jo pikkuisen suurentunut tuolta navan alapuolelta
. Muutaman muljaisunkin olen tuntenut, mutta odottelen vielä enemmän toistoja ennen kuin uskallan "julistaa" ne potkuiksi
.
Lauantainan käytiin vaunuostoksilla, tai oikeastaan kartoittamassa mitä haluamme. Emmalijungan Duo Edget ne meidän vaunut sitten tulevat olemaan
. Tosin fyysisesti ostamme ne vasta hieman myöhemmin, joku 8 viikkoa ennen pitää ostella että ehtii saamaan siksi kun vauva syntyy. Kaupan puolesta siis. Emme nyt oikein kiinnostuneet niistä kovin muovisen oloisista Teutonioista sun muista. Vähän nuo ovat nyt sellaiset perinteiset yhdistelmät, joita en kyllä aluksi ajatellut haluavani. Mutta täyttävät kaikki vaatimuksemme, ja ovat ihan laadukkaatkin.
Me ei taidetakaan ottaa äitiyspakkausta. Meille on ostettu laadukas ulkohaalari, ja jo nyt meillä on vauvan vaatteita sen äitiyspakkauksen verran, ja saamme niitä vielä kaveriltakin. Kivahan se olisi ollut äityspakkaustakin päästä tutkiskelemaan, mutta toisaalta, samat tavarat meillä jo melkein on. Eipä niistä puutu muuta kuin ne patjan suojukset, hiusharja, se lämpömittari, ja se makuupussi.
Mites teillä muilla, joko on hankintoja hankittu? Mun mielestä se on tosi hauskaa, ja mulle sopii tämä pikku hiljaa tavaroiden osteleminen ja hankkiminen. Tulisi kauhea stressi jos jättäisin kaikki sinne loppupuolelle.
Alkaa siis pikku hiljaa konkretisoitumaan tämä vauvan tulo. 21.5 on seuraava etappi, rakenne ultra. Toivottavasti seviää onko tyttö vai poika
.
Mukavaa kevään alkua kaikille
. Ihana kun ne ilmatkin sitten vihdoin lämpeni
.
Susirouva ja sudenpentu 16+0