Nippe82 aion todellakin jäädä sairaslomalle heti kun siltä tuntuu. Ei ole riskin arvoista töissä itseään repiä ja sitten olla kipeänä tai pahimmassa tapauksessa synnyttää ennen aikojaan. Olen nyt ollut sairaslomalla 2 viikkoa ja nyt kokeilen taas töissä käyntiä, kuitenkin on heti optio saada sairaslomaa, jos kivut pahenevat.
Rödluvan tervetuloa ja paljon onnea! hienosti on arvot nousseet, joten eiköhän se pieni ole hyvin kiinnittynyt. Mulla ei ainakaan syksyisessä keskenmenneessä hormonimäärä noussut kunnolla ja tässä sain jo vahvan tuloksen dpo 11. Joten kyllä se arvon nousu jotain merkkaa! Mulla näkyi syke viikolla 6+1 ihan selvästi. Alkion kehitys eteneen alkuvaiheessa aina samalla kaavalla ja sydän alkaa lyödä n. 22 vrk:ta hedelmöityksestä, joten siitä voi hyvin laskea milloin se alkaa näkyä.
Mirdav potkut on kyllä parasta tässä raskausaikana. Ihana tuntea pienet ja hennot töytäisyt. Mä olen nyt tuntenut niitä n. viikon ja joka päivä voimistuu. Hienoa myös että kaikki oli ultrassa kunnossa
Lotte10 mulla oli kans joskus viikolla 10 sellainen vaihe että pahoinvointi helpotti muutamaksi päiväksi, sitten se palasi rajumpana takaisin. Mulla on nyt oikeastaan se pahoinvointi loppunut, mutta joskus iltaisin meinaa jokin voimakas haju aiheuttaa pahoinvointia. Ja hajuaisti on kyllä tosi tarkka ja meinaa paha olo tulla esimerkiksi tupakan hajusta. Toivottavasti sulla alkaa helpottaan pian!!
Tunafish ihan hyvällä omalla tunnolla vaan pötköt siellä sohvalla ja syöt sen mitä voit, kyllä se siitä. Ja ei se painon nousu haittaa. Kunhan se ei nyt ihan mahdottomia nouse.
Uskoa täynnä mulla kuulu sydänäänet neuvolassa 9+1. Joten varmaan voi ainakin kokeilla niitä, älä kuitenkaan pety jos ei kuulu. Niitä saa välillä näilläkin viikoilla hakea
ON tänään oli sitten neuvola taas ja käytiin samoja perusjuttuja läpi, miehen verenpaineet yms. kans mitattiin. Ja tietenkin kuunneltiin sydänäänet, jotka oli 144. Mulla oli myös hb 144 joten se oli nyt tosi hyvä. Tämä laiheliini on lihonut 7 kg
pitää varmaan lopettaa nuo herkut. Toisaalta neuvolan täti ei sanonut mitään kun alkupaino oli niin pieni, joten ei se nyt niin paha ole saada vähän tähänkin runkoon täytettä!
ja mä olen vain ylpeä tuosta pienestä kummusta
tissit tosin on ottanut varmaan sen 4 kiloa
2 kuppikokoa on tullut lisää! melkoinen Pamela jo
Neuvolan tädin kanssa sovittiin myös, että jään saikulle aina kun kipua on. Mulla nuo leikkauksista johtuvat kiinnikkeet aiheuttaa niin hirveetä tuskaa!
LadyBlue ja pikkutirri <3 rv 15+6