T
taystatay
Vieras
Jee, muistin tunnukset, joten ei ongelmaa suljettuun yhteisöön siirtymisessä mun osalta. Ja voihan sitä aina rekisteröityä uudestaan, jos ei muista. Ken vaan jaksais sen perustaa..? Niin ja onko se kaikille ok?
Hienoa Vippe, että pregnyl meni hyvin ja loistoa tuo kaksi rakkulaa! Peukut ovat jo pystyssä, tulehan kertomaan miten inssi meni. Tsemppiiii!
On se pregnylin kanssa kikkailu kyllä melkoista. Mies on aina ollut avustamassa sekoitusten kanssa, mutta itse olen kyllä piikin tuikannut. En usko, että mies olisi pystynyt tahi minä halunnutEi se kivaa ole, mutta en ole piikkikammoinen, joten ihan hyvin se meni. Se kun on vaan se yksi piikki, niin helpostihan sen käy vaikka hoitsullakin pistättämässä, kuten Molly. Onneksi se kynä on paljon helpompi.
Täälläkin on sairastupa. Mies on flunssassa, samoin lapset. Tietoinen riski otettiin viime viikolla, kun mentiin ystäväperheen luo leikkimään aamupäivästä. Siellä lapsella oli pitkittynyt räkätauti ja niinhän se kai vielä tarttui. Vaikka mistä näistä tietää, paljon on pöpöjä liikkellä.
Ja sitten aika ihmeellinen löydös tänä aamuna: E:llä tuli kakan jälkeen n. 7 cm pitkä "mato" peräaukosta. Jouduin sen vetämään sieltä pois (anteeksi ällökertomus). Soittelin sitten neuvolaan ja äsken juttelin lääkärin kanssa, hän kehoitti kuulostelemaan ja jos tulee vielä tai on muita oireita, niin sitten ruvetaan ottamaan näytteitä. Tuli vaan mieleen nuo muut viimeaikojen oireet E:llä, että josko liittyisi tähän. Tai sitten kyseessä oli vaan joku "kuitumatonen". Hope so.
Vau, I seisoo jo ja M varmaan pian myös! Uskomatonta, miten nopeesti aika menee ja lasten kehityksestä sen sitten tajuaa. Huimaa. Vastahan I ja M syntyi
Kiitos Molly kysymästä, meidän ilta meni tosi hienosti, oli siis niin hauskaa!Ei olla pitkään pitkään aikaan oltu nelistään ulkona. Heilläkin on pieni vauva. Syötiin ja juotiin hyvin, kunneltiin livejazzia ja käväistiin vielä kaverin synttäreillä viereisessä baarissa. Oltiin kotona puolenyön jälkeen ja täällä oli mennyt hienosti. Mummi ja ukki hoitivat iltapuuhat ja laittoivat lapset nukkumaan ja he olivat menneet tosi kiltisti unten maille. En tiedä miten tuo nukkumaan laittaminen väldee onnistuisi muilta lastenvahdeilta, mutta mummi taitaa sen homman tosi hyvin
Kaipa se onnistuisi ihan helposti muiltakin, pitäisi vaan useammin tehdä niin. Aika harvakseltaan me käydään missään ja silloin tehdään yleensä juuri noin kuin tekin olitte Molly tehneet, eli lapset ensin nukkumaan ja sitten menoksi. Se on vaan helpointa.
Mutta olipas kiva kun saatiin sitten vielä sunnuntaina nukkua pitkään, kun isovanhemmat viihdytti eepeleitä. Ah, luksusta!
Nyt syömään.
kannattaa käydä tutkimassa suolistoloiset ehdottomasti. Juuri maitoallergia ja vatsakivut voivat todellakin viitata niihin. Jos lapsen pyllystä tulee mato 7 cm, se todennäköisesti ei ole mitään 'kuitua' vaikka niin olisi helpompi ajatella :/
Viimeksi muokattu: