Tahkoojaplussat 74

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yes! Hienoa Nekku, ettei lastaa tarvittu! Olen iloinen teidän puolesta!

Siis häh, Vilistähän tulee joku maratoonari vielä :) Hauskoja juttuja on lapset taas päästäneet suustaan, erityisen liikuttava oli Lotan "kato sisko"-kommentti.

Kiitos kuvakehuista, meidän mökki on tosiaan kauniilla paikalla ja se on mulle tärkeä paikka, niin tuntuu mukavalta että muillakin rintaa puristaa kun kuvia katselee, hih. Toivotaan Stella, että Leon puheterapeuttikäynti menee hyvin.

Keijulle ja Gissalle edelleen peukkuja ja tsemppejä.

Meillä on töissä vähän hiljasta. Tylsistyminen jo lähellä...

Hellurei,

Mahtavaa, että Elli ei tarvitse lastaa! Kuolaan täällä teidän juhla-aterialle, kuohuvaa ja sushia;) Olen jo miehelle sanonut, että ekana, kun päästään sairaalasta kotiin, niin sushia iso satsi kiitos...

Kiitos kaikille taas ihanista kuvista.

Jahas, olisko Keiju sitten jo tositoimissa, jännää! Eikä gissallakaan varmaan enää kauaa mene, tsemppiä sinnekin. Ja sitten onkin mun vuoro, jaiks.

Nyt en taas muista mitään muuta, mitä mahdollisesti piti kommentoida. Taidan lähteä jatkamaan yläkerran lipaston ja kaappien siivousoperaatiota, eilen piti jättää kesken, kun tuli niin kovia supisteluja, kun kyykistelin. Mutta apuva, mitä kaikkea skeidaa sitä tuleekin säilöttyä esim. just lipastoon, on eka kerta muuton jälkeen (4,5 v), kun kävin roinaa läpi ja aikas monta pussillista meni kamaa roskiin, suurin osa sellaista, mitä en ole tiennyt olevan olemassakaan...Ei kun hommiin.

Ai niin, kiitokset osan otoista. Olisihan se ollut kiva, että "fafa" olisi ehtinyt näkemään lapsenlapsenlapsensa, mutta näin se elämässä välillä menee.

Ja vielä tuli mieleeni, että jaksamista Mariskan perheelle!

Heippa!

Jokohan on alkanut tapahtumaan meidän (tulevilla) äitiliineillä, kutkuttavaa jännitystä.. :)

Mä laittelin teille parit tuoreet otokset, vanha kamera toimii ja ei toimi, tänään ja eilen oli toiminnan vuoro, joten sain parit kuvat napsittua. Samapa tuo minkä tasoisia on, kuhan on jotain ikuistuksia vaikkapa ihan joka viikolta.

Me oltiin katsomassa alpakoita ja hevosia, Vili pääsi (ja siis uskalsi!) jopa ratsastaa ponilla.

Meillä piti olla isyysselvitys alkuvkolla, mies varta vasten vapaapäivällä. Sos.virkailija soitti vähän ennen h-hetkeä, että älkääpäs menkö, lapsensa on sairaana. Noo, sillehän ei tietty mahda mitään, mutta hän lupasi keskiviikkona soitella uudelleen, ei vieläkään ole kuulunut.. Eikä siinäkään vielä kaikki, selvitys olisi pitänyt tehdä ennen ristiäisiä, mähän en sitä muistanut, kun oletin että ottavat sieltä yhteyttä. Niin sen olisi pitänytkin (täällä) mennä, mutta valitteli vaan kiireistä kevättä, kun lopulta itse älysin soittaa ristiäisten jälkeen. Peijooni sentään, ei kai heidän kiireensä vuoksi pitäisi silti osaa asioista jättää hoitamatta? Tyttö on sitten toistaiseksi mun nimellä, KELA-korttikin tuli sitten jo "väärällä" nimellä. Että harmittaa! Olisi siis varmaankin pitänyt mennä naimisiin ennen lapsosten syntymää. Oho, tulipas vuodatus.

Voi Tiitu, lähetäs mullekin kaapinsiivousenergiaa, roinaa on!!

Mukavaa, saadaan isukki kohta kotiin, onkin ollut maanantaista saakka taas työreissussa. Ai niin, ei ole enää kiukku-ukko! :)

Jaiks, inhalta kuulosti Ellin napasieni, en ole kuullutkaan. Mahtoikohan Siljalla olli jotain samansorttista, haiskahti _tosi_ pahalle, mutta oli irronnut jo, kun th tuli kotikäynnille, eikä enää lemunnut silloin.

Kiitokset tosiaan kaikille kuvista, s-postissa jo kiittelin, mutta oli niin kivoja otoksia, että kehun täälläkin. Lotan tukka on niin paljon kasvanut viime näkemältä. Antaako pitää ponnareita ja pinnejä?

Meillä on nyt sitten viimeinkin uusi sänky, kyllä on kelvannut viime viikot nukkua. Ei kolota selkää ja muutenkin unoset maistuu tosi hyviltä. Toinenkin hankinta on tehty tai vaihdos -nimittäin meidän juoppo BMW vaihdettiin diesel-farmariin, sama merkki edelleen. Nyt mahtuu ja kulutus pieneni varmaan puolella, vaikkei pieni mottori tuossakaan ole. Paremmalla omallatunnolla ja halvemmalla (vaan ei halvalla!) kelpaa nyt päristellä.

Voi rasitus tuota Viliä, on ihan alati Siljan tutin kimpussa. Tänään ja eilen on kyllä ollut kelpo päivä, olemme selvinneet ihan vain muutamalla komennuksella. Nytkin taas tekee ihan nätisti kaivuri-palapeliään, kun sain Siljan tutin jemmattua. Neiti kaipaa seuraa, joten on mentävä! :)

Malttamattomana odottelen Uutisia. Ihankohan saman syntymäpäivän tulokkaat valitsi(/e)vat? =)

Oho, olipas sekavaa tekstiä, pomppasin näköjään välillä johonkin väliin kirjoittamaan ja kaikki asiat meni ihan sekajärjestykseen, mutta sisäistänette kuitenkin kaiken sekasorrosta huolimatta! :)

Minä olen kotona, joten mua ei tarvii vielä jännittää! Keiju tositoimissa, vitsi miten mua jännittää koska kuullaan uutisia!!!!

Mulla ei myrkytysarvot nousseet, mutta silti kovin epäilevät, että ovat nousemassa. Outoa minusta. Tsekkauskäynti taas tiistaina. Selän takiakin saattaa olla että käynnistetään, mä olen kovin huolissaan miten onnistuisi alatiesynnystys, kun kaikki liikkuminen on t o d e l l a vaikeaa. Oikein suututtaa, kun on niin rampa olo :(

Aniliini, mua jännittää (pelottaa) eniten siinä vauvan puolesta ja omalta kannalta sitten se ponnistusvaihe ja siitä mahdollisesti seuraavat ongelmat/toipuminen. Vauvaahan siinä sitten seurataan tarkastikin, joten sen saan ehkä vielä itselleni selitettyä järkevästi, mutta tuota toipumista ja ponnistuksen tuhoja ei voi kukaan ennustaa tai kontrolloida. Kuulostaa tietysti tyhmältä, ja todella toivon, että olen ihan hakoteillä tämän kanssa. Niistä on vaan niin paljon kuullut, että jotenkin vaikeaa uskoa, että itsellä kävisi hyvin. Pelottaa mua siis moni muukin asia ja koko tilanne, mutta nämä nyt ehkä päällimmäisenä, ainakin tällä viikolla. Ennen raskautta pelkäsin ehkä eniten sitä kipua, mutta se on jotenkin nyt väistynyt. Eipä tähän tarvii sen enempää kommentoida, kerroin nyt kun kysyit :) Päätin kuitenkin koittaa, koska olen omasta mielestäni säälittävä, jos en yritä, vaan "valitsen" sektion.

Höh, olisin halunnut kommentoida teidänkin juttuja, mutta mies tuolla huutelee malttamattomana mua katsomaan eilistä Beckiä. On muuten hyviä meidän mielestä, oletteko katsoneet?

Iltaa! Hui, olisikohan Keiju tosiaan tositoimissa? Jännää, jännää.

Ihanaa, ettei Elli tarvinnut lastaa vaan kaikki oli kunnossa. Helpotuksen huokaus! Sushia en olekaan muuten syönyt piiitkään aikaan. Nekku, tehän väsäätte itsekin. Onko vaikeaa?

Kohta meidän pikku-neitikin täyttää vuoden, ajatella! Taas täytyy hehkutella, kun on niin ihana tuo äidin rakas tyttö. On niin veikeä, kun oppii ja oivaltaa koko ajan uusia asioita. Seuraa tosi tarkkaan, mitä me tehdään ja matkii tietty. Nyt opettelee kovasti puhumaan. Kukka on kakka, puuro on puu ja pallo on paa. Kävelyn treenaus taas ei tällä hetkellä kiinnosta. Tukea vasten kyllä siirtyy ketterästi paikasta toiseen ja yrittää kiivetä joka paikkaan. Jos vaan kopan tapainen on jossain, niin sinne kiipeää oitis.

Viime yönä oli yöimetysten poisjättäminen osa II. Kerranhan jo ne jätin ja yöt paranivat heti. Sitten Hertta sairastui ja pari kertaa annoin yöllä imeä, kun oli niin kipeä ja reppana. Nooh, kohta alkoi aamun eka imetys aikaistumaan. Ensin annoin puoli viisi, sit puoli neljä ja lopulta alkoi jo yhden-kahden aikaan vaatimaan tissiä... Pari huutosessiota taas viime yönä kärsittiin. Saa nähdä miten tänä yönä.

Tosiaan, ah, mitkä mökkimaisemat Mollyllä! AIVAN mahtava paikka. Olet onnekas :).

Kiitos myös lapsosten kuvista, hellusia!

Uni alkaa painaa silmää.. Öitä ja vointeja!

No siellähän se Keiju on sitten ponnistelemassa, laittelin illansuussa tekstarilla onnentoivotuksia tulevaan koitokseen, vai lieköhän silloin jo koko tapahtuma ohi..? Kyllä on jännää! Kiva gissa, kun tulit väli-infolle!

Voi ei gissa sun selkäkolotusta tai siis suoranaista hurjaa kipua, neuvonevat sitten parhaan mahdollisen synnytysasennon. Mullakin kipuili selkä loppuvaiheessa, puoli-istuva ponnistusasento oli mulle paras. Tiistaina sulla sitten seuraava käynti, tulethan sitä ennen joka päivä ilmoittautumaan, ettei täällä tulla hulluiksi?! :)

Me ollaan katottu Beckejä, hyviä ovat!

Hertta ehti väliin.. Öh, siis ymmärsinkö väärin gissan viestin, olikos sekin arvuuttelua niinkuin meillä muillakin, vai onko Keiju laitellut sulle tekstaria? Mä en siis saanut vastausta, tai en mitään odottanut, kun en mitään kysynytkään.. ;)

Hertta, mä en saanut viimeksi pikku-Hoon kuvia. laittele, jos viitsit, olisi kiva pitkästä aikaa nähdä yksi söpöläinen lisää. :) Tsemppiä vaan "kakkosvaiheeseen". :)

Nyt, hyvät yöt!

Aniliini, Keijulta tuli eilen ip:llä viestiä, että on synnytyssalissa. Toivotaan, että nyt on jo tapahtunut jotain, ettei vaan olisi venynyt näin pitkäksi. Ei varmaan vaan ole malttanut laittaa vielä viestiä.

Yritän tulla ilmoittautumaan, tuskin tässä heti ollaan mihinkään menossa. Mua supistelee niin, että hieman alkaa kasvoja kuumottamaan ja sydän hakkaamaan. Ei siis kipeitä vieläkään. Taisi lääkäri vähän tarkoituksella olla kovakourainen ja vähän tulikin veristä vuotoa. Limatulpan arveli irtoavan pian.

Tosi hienoa, että Aniliinin mies ollut ilman tupakkaa, helppoa ei ole, I know. Onnittelut uudesta sängystä, mistä muuten ostitte sen? Me kun joskus saadaan siihen tarkoitukseen rahaa irroitettua, niin aion ostaa Ikeasta. Ei ole karmean kalliita ja ovat pärjänneet tosi hyvin testeissä noiden superkalliiden rinnalla. Vai onko jollain huonoja kokemuksia?

Yritin eilen pedata sitä pappan tekemään kehtoa ja harmikseni patja olikin liian kapea. Tiedä mikä ajatusvirhe pappalle tullut. Nyt kyllä harmittaa ja ihan kohtuuttoman paljon vielä... taitaa olla jotain hormoonijuttuja, kun koko maailma pitäisi taas saada valmiiksi just tänään :/

Nyt pitää mennä aamupalalle, tulin ihan pikaiseen vaan tsekkaamaan ja edelleen täällä! Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!!

Huomenta! Meillä lapset nukkuu ja minä heti täällä kahvikupposeni kanssa ottamassa "menetettyä" surffausaikaa takaisin, kun nyt on kone mitä näpyttää. Silja heräsi vain kerran yöllä (04) syömään, niin kuin ed. yönäkin, joskus saattaa tankata jopa 5 kertaa. Vili heräsi kasilta ja sanoi, että "Hyvää huomenta, äiti. Noustaan ylös!" (Sanoo aina saman toivotuksen, liikuttavaa!) Käänsin vaan kylkeäni, kun väsytti niin, Vilikin sitten nukahti, mutta minäpä en! :)

Mutta pääasiaan: kyllä on niin jännä Keijun tilanne, mä en meinaa housuissani pysyä. Toivotaan tosiaan, ettei nyt suinkaan enää synnytyssalissa ole, kauhistus sentään, kyllähän joillain tietty venyy, mutta helppoa, nopeaa ja suht kivutonta synnytystä tässä tietty jokaiselle toivotaan. Täällä mä pyörin, aina kun ehätän, on tässä muutamia juttuja sovittu ap- ja ip:ksi, lenkkiä, markkinahumua ja sen sellaista.

gissa, uskon, että patjan (tai sängyn) väärä koko harmittaa, tottahan sitä haluaisi kaiken olevan valmiina, kun lähtö voi tulla hetkellä millä hyvänsä.

Me ostettiin meidän sänky Sotkasta, kun oli kotiinkuljetus ja veivät vanhan rotiskon pois. Heavy XL-merkkinen jämäkkä joustinsänky, ei tarvi enää pelätä, että Silja kierähtää allemme, niin kuin vanhassa, liian pehmoisessa sängyssä pelkäsin tapahtuvan.

Mä ajattelin kuulkaa illalla käydä ystävien kanssa siiderillä, kun saan lapset nukkumaan. Tai siis Siljan, Vili nukahtaa kyllä aiemmin. En siis millekään hummailureissulle ole lähdössä, mutta en ole nähnyt ystäviäni ilman lapsia varmaan puoleen vuoteen vai liekö pidempikin aika, niin tänään äiti lähtee fillarinsa kanssa tuohon vajaan kilometrin päähän maistamaan yhden tai kaksi kylmää sidukkaa, ihanaa!! Olen sitten muutamassa minuutissa kotona, jos Siljalla nälkä yllättää "kesken kaiken." Vaikken kyllä ole mitään tämänsorttista irtiottoa ennen viime vkl:a kaivannut, niin silloin iski suunnaton halu päästä itsekin johonkin, kun mies oli lauantaina kavereidensa kanssa humputtelemassa ja lapsoset erittäin kiukuttelvaisia ja itkuisia molemmat. Nyt ei ole siitä kiinni, vaan ikävä ystäväisiä! :)

Vili oli isänsä kanssa viime viikonloppuna maatalousnäyttelyssä ja arvatkaa vaan, onko meillä muisteltu koko viikko traktoreita ja leikkuupuimureita, possuja ja lehmiä ym. Ihan Vilin takia siis katsastivat kaikki härvelit, ei miehellä ole maatalouden kanssa mitään tekemistä. ¨Vili selittää hauskalla sanajärjestyksellään: "Eittuupuimuitta ovtiin ittän kantta, ei taanu ittä ovea auki, oi ovi hutotta. Pottu nähtiin, tui pottuuta tattaa!!" :D T on siis K!

Täälläkin kuumeisesti odotellaan Keijun kuulumisia. Toivotaan tosiaan, ettei ole kovin pitkäksi venähtänyt.

Gissalle tsemppiä selkäkipuihin. Ja tietty muutenkin, jännää, että sullekin voi tulla lähtö koska tahansa.... Ai niin, Ikean sängyistä, voin suositella. Meillä on nyt n. 4,5 vuotta vanha sänky, eikä ole mennyt miksikään, tosi hyvä nukkua. Ja tosiaan nehän hakkasivat Hästensinkin jossain puolueettomassa testissä.

Pikku-Hertalle pikaista paranemista! Mekin muuten tehdään sushia itse, eikä ole vaikeaa, päinvastoin. Eka kerta tehtiin ihan kylmiltään kirjan ja netin ohjeiden perusteella ja hyvin onnistui. Sittemmin käytiin myös sushi-kurssilla, jossa sitten oppi vielä enemmän niksejä.

Hauskoja nuo Vilin jutut;) Mukavaa iltaa Aniliinille, hyvää tekee tuollainen pieni irtiotto.

Nyt ulos, mahtava keli! Mukavaa viikonloppua kaikille!

Onnittelut Nekulle pienen prinsessan johdosta, suloinen tapaus! :)

Ja toiv. Keijulla on mennyt kaikki hyvin ja pian kuulemme, kuka sieltä on tupsahtanut.

Gissalle tsemppiä koitokseen! Kyllä se hyvin menee!

Aniliini, laitoin sulle s-postia. Se kyllä meni nyt vanhaan osoitteeseen, joten saitkohan sitä?

Heippa! Ihanaa Riinuska, kun tulit kertomaan kaiken olevan kunnossa, jänskänlaista vielä jännitellä, kumpi sieltä on tullut ja miten äiti ja iskä voivat. :)

Ellille nimpparionnittelut! :)

moikkis,kiitos tsempeistä kaikille.gissa pääsee vasta katkaisemaan tyttöputken nimittäin meille tuli prinsessa :))
kerron lisää myöhemmin,ollaan viel sairaalassa ja oon aika kipee.miehestä on valtava apu,saatiin perhehuone,
gissalle miljoonat tsempit

Mahtavia uutisia! Laitoinkin jo Keijulle tekstarionnittelut, mutta silloin en vielä tiennyt kumpi tuli. Onnittelut siis prinsessan johdosta koko perheelle! Ihanaa! Kiva, että saitte perhehuoneen, voi vitsit, olen ihan liikutuksessa täällä. Hyviä vointeja koko perheelle, toivottavasti oma olosikin kohenee pian.

Onpa ihania uutisia, voi ihanaa tyttöstä!! Laitoinkin tekstarilla onnittelut, nyt toivotaan pikaista paranemista Keijulle. Taisi olla ruuhkakin ohi, kun saivat perhehuoneen. Raporttia jännityksellä odotellessa...

Mulla ei mitään uutta, nlasta muuten soittivat, kun otettiin hemppa pitkästä aikaa. Oli 92. Lopetin raudan syömisen ajat sitten ja olo on ollut ihan hyvä. Eipä nlakaan ole sitä enää seurannut. Synnytyksen takia ois kai hyvä olla vähän korkeammalla...

On kyllä erikoinen fiilis... selkäkipu on ihan naurettavaa, en oikeastaan pysty juurikaan kävelemään. En tosiaan haluaisi valittaa, kun kaikki on muuten mennyt niin hienosti. Taitaa ottaa tämä hermoilu vauvasta vallan mun psyykestä, koko ajan mietin, että saadaanko se vauva tänne kotiin jne. Jotenkin vaan tuntuu edelleen niin epätodelliselta, että sellainen onni voisi meille tulla. Saattaa olla vaan tämän päivän olo, varmasti huomenna on parempi. Ehkä on liikaa aikaa miettiä, kun selkä ei anna puuhailla entiseen malliin. Taaskaan ei tarvii näihin mun tilityksiin kummemmin reagoida, yritän vaan kuvailla fiiliksiä.

Ai niin, Nekulle piti sanoa, että musta silittäminen on aika kivaa :)

Mitä ihania vaalenpunaisia uutisia!! Onnea Keiju, onnea!! Tosi ihanaa, että jaksoit tulla meille tännekin kertomaan itse uutisesi, vaikka varmasti on siellä _hieman_ muutakin mietittävää. Halauksia, tuhansia ja pikaista paranemista!

Mä täällä poden nyt jo huonoa omaatuntoa, kun olen illalla lähdössä, mutta iskän hellään hoivaan pienet pennut jäävät. Sain ilmeisesti pikkuvarpaani murrettua, kun kiireessä potkaisin sen ovenpieleen, sinertää ja turvottaa, eikä kestä astumista, mutta istumaan mä olenkin menossa.. Hyvät viikkikset! =)

Oi-joi, Keijulle tyttö!! Onnea ihan hirmuisesti! Nauttikaa pikkuisesta elämänihmeestä!Mulla on muuten kaveri Kättärillä juuri nyt samaan aikaan. Sieltä ei ole vielä uutista kuulunut. Jännittää..

OI IHANAA Keijulle tyttö!! Mahtistaaaaa! Lämpimät onnittelut täältäkin! Toivottavasti kaikki sujui hyvin, vaikka oli ilmeisesti rankka synnytys. Aika prinsessavoittoista tämä jengi :)

Täällä valmistellaan huomisia ristiäisiä. Ikävästi lupasi sadetta (plaa-ahhh again), joten siirrettiin kemut mökiltä vanhempieni kotiin. Tein justiinsa lime-juustokakkua ja sitruuna-pastasalaattia, siinä mun osuus :-) Muut tekee mun sisko ja mansikkakakku tilattiin. Mökkeilty on, mutta hooh, mitkä kelit! Ihan kuin lokakuussa olisi ängetty mökille +10 kelissä....Mulla on villatakki ja villasukat olleet päällä vuorokauden ympäri Jiphei. Huvittavaa, että uimassa tarkenee käydä saunastakin vain nipin napin ja silloinkin jalkoja kivistää... Sinänsä ankeeta, että ollaan pienissä tiloissa 6 aikuista + meidät muksut. Voitte kuvitella, ettei tunnelma ole aina ollut paras mahdollinen. Onneksi kaupunki on lähellä, joten ollaan paljon käyty aleshoppaamassa. Olen ostanut pilkkahintaan Masalle Legon vaatteita, ja tytölle - of course - prinsessamekkoja ja housuja.

Tytsy on kasvanut taas paljon ja on Siljan tavoin maailman katselua rakastava :-) Itkee kyllä edelleen herkästi, lähinnä on "kohtelustaan" hyvin tarkka, eli haluaa jatkuvaan seuraa, olla sylissä ja pystyasennossa ja tietty myös tississä kiinni. No se hyväksytään, on muutoin aivan valloittava persoona ja hurmannut puolisukua. Nukkuu edelleen hyvin öisin. Tuolla mökillä vaan hieman kiristää hermoa, kun eräs sukulainen on jatkuvaan kommentoimassa: "No eikö se nuku", ja "taas se hermostuu", "voi kun se itkee", "mikäs sitä vaivaa" etc...juuri näitä kommenttejahan mä kaipaan, kun toinen vetelee huutokonserttiaan =(
Matias on mökillä elementissään, fiilistelee metsässä ja rannassa ja kerää käpyjä kasoiksi joka paikkaan. On (jipiiiiii!) ihastunut niin mummiin, pappaan kuin enoonsa, mikä on sinänsä loistavaa, kun vain vähän aikaan sitten heitä vierasteli. Nukkumaanmenot on mökillä ihan pepusta, kun lapset nukkuu samassa tilassa, joten juuu-u, tosi helppoa saada heidät nukkumaan ab samaan aikaan...tai niin, ettei toinen herätä toista huudoillaan. No se meistä. Sunnuntaina vaihdetaan mökkiä, toivotaan, että aurinko alkaisi viimein paistaa.

Pää on puurona kaikista jutuistanne. Koitan tarttua johonkin. Ihania uutisia kyllä Nekun perhe sai Ellin lonkista. Kerrassaan huippua, ettei lastahoitoa tarvita. Neiti vaikuttaa varsin mallivauvalta ja iisiltä tapaukselta, hieno juttu. Tosin meidän pienokainen osoitti sen semifaktan, että ekat 2 vkoa eletään vielä siinä hiljaisessa kohtumaailmassa, ja sitten keuhkot antaa palaa ;-) No, sehän ei tietty päde kaikkiin, heh. Voi vitsi tuota Lottaa mitä juttuja ja toi bussipysäkkileikki - ihan mieltsin hauskaa :D On kyllä valovuoden edellä Matskua tolla kehityssaralla.

Heiii, hienoa Ansku, että olet päässyt hieman tuulettumaan kodin ulkopuolelle. Tekee hyvää. Vaikkei sitä niin ole kaivannutkaan, niin pienet irtiotot kotoota ovat ihan mukavia juttuja. Silja vaikuttaa niin tyytyväiseltä vaavilta. Ja voih Viliä, hälläkin niin loistotarinoita :-) Ja se tärkein: Onnittelut uudesta sängystä!:)

Juu, taidan siirtyä tiskauspuuhiin ja järjestellä vielä juhlapöytää. Nekku voi paljastaa nimen sitten huomenissa, hehheeee.

Gissalle iso rutistus loppumetreille. Olet ajatuksissa.

Mä vielä... Aivan ihania kuvia, kiitos! Miten L onkaan ison tytön oloinen ja näköinen. Varmaan toi tukka tekee ja otsis. Hurmaava neiti ja ilmetty äitinsä! Ja niin ylpeää isosiskoa, ihanaa. Elli on itse suloisuus.
Onpa Silja tosiaan veljensä näköinen, kuten meilläkin tytteli. Kaunis prinsessa kyllä teilläkin.