OI IHANAA Keijulle tyttö!! Mahtistaaaaa! Lämpimät onnittelut täältäkin! Toivottavasti kaikki sujui hyvin, vaikka oli ilmeisesti rankka synnytys. Aika prinsessavoittoista tämä jengi
Täällä valmistellaan huomisia ristiäisiä. Ikävästi lupasi sadetta (plaa-ahhh again), joten siirrettiin kemut mökiltä vanhempieni kotiin. Tein justiinsa lime-juustokakkua ja sitruuna-pastasalaattia, siinä mun osuus

Muut tekee mun sisko ja mansikkakakku tilattiin. Mökkeilty on, mutta hooh, mitkä kelit! Ihan kuin lokakuussa olisi ängetty mökille +10 kelissä....Mulla on villatakki ja villasukat olleet päällä vuorokauden ympäri Jiphei. Huvittavaa, että uimassa tarkenee käydä saunastakin vain nipin napin ja silloinkin jalkoja kivistää... Sinänsä ankeeta, että ollaan pienissä tiloissa 6 aikuista + meidät muksut. Voitte kuvitella, ettei tunnelma ole aina ollut paras mahdollinen. Onneksi kaupunki on lähellä, joten ollaan paljon käyty aleshoppaamassa. Olen ostanut pilkkahintaan Masalle Legon vaatteita, ja tytölle - of course - prinsessamekkoja ja housuja.
Tytsy on kasvanut taas paljon ja on Siljan tavoin maailman katselua rakastava

Itkee kyllä edelleen herkästi, lähinnä on "kohtelustaan" hyvin tarkka, eli haluaa jatkuvaan seuraa, olla sylissä ja pystyasennossa ja tietty myös tississä kiinni. No se hyväksytään, on muutoin aivan valloittava persoona ja hurmannut puolisukua. Nukkuu edelleen hyvin öisin. Tuolla mökillä vaan hieman kiristää hermoa, kun eräs sukulainen on jatkuvaan kommentoimassa: "No eikö se nuku", ja "taas se hermostuu", "voi kun se itkee", "mikäs sitä vaivaa" etc...juuri näitä kommenttejahan mä kaipaan, kun toinen vetelee huutokonserttiaan =(
Matias on mökillä elementissään, fiilistelee metsässä ja rannassa ja kerää käpyjä kasoiksi joka paikkaan. On (jipiiiiii!) ihastunut niin mummiin, pappaan kuin enoonsa, mikä on sinänsä loistavaa, kun vain vähän aikaan sitten heitä vierasteli. Nukkumaanmenot on mökillä ihan pepusta, kun lapset nukkuu samassa tilassa, joten juuu-u, tosi helppoa saada heidät nukkumaan ab samaan aikaan...tai niin, ettei toinen herätä toista huudoillaan. No se meistä. Sunnuntaina vaihdetaan mökkiä, toivotaan, että aurinko alkaisi viimein paistaa.
Pää on puurona kaikista jutuistanne. Koitan tarttua johonkin. Ihania uutisia kyllä Nekun perhe sai Ellin lonkista. Kerrassaan huippua, ettei lastahoitoa tarvita. Neiti vaikuttaa varsin mallivauvalta ja iisiltä tapaukselta, hieno juttu. Tosin meidän pienokainen osoitti sen semifaktan, että ekat 2 vkoa eletään vielä siinä hiljaisessa kohtumaailmassa, ja sitten keuhkot antaa palaa ;-) No, sehän ei tietty päde kaikkiin, heh. Voi vitsi tuota Lottaa mitä juttuja ja toi bussipysäkkileikki - ihan mieltsin hauskaa

On kyllä valovuoden edellä Matskua tolla kehityssaralla.
Heiii, hienoa Ansku, että olet päässyt hieman tuulettumaan kodin ulkopuolelle. Tekee hyvää. Vaikkei sitä niin ole kaivannutkaan, niin pienet irtiotot kotoota ovat ihan mukavia juttuja. Silja vaikuttaa niin tyytyväiseltä vaavilta. Ja voih Viliä, hälläkin niin loistotarinoita

Ja se tärkein: Onnittelut uudesta sängystä!
Juu, taidan siirtyä tiskauspuuhiin ja järjestellä vielä juhlapöytää. Nekku voi paljastaa nimen sitten huomenissa, hehheeee.
Gissalle iso rutistus loppumetreille. Olet ajatuksissa.