K
Keijukainen
Vieras
Kiitokset myös Aniliinille peukuista! Toivottavasti saatte kriisin selätettyä ja masennus helpottaa.
Nekku...palelu ja lihanhimo..hmmm
Ootkos ajatellut koska testata?? 
Ootteko muuten huomanneet että tahkoojabebet on syntyneet hauskoissa sukupuoliryppäissä?
Kirppu, Riinuska, Stella: pojat
Siirappi, Julia, Nekku: tytöt
Piritta, Aniliini, Mariska: pojat
Ilo aloitti jo seuraavan tyttöporukan, Kata seuraa, montakohan likkaa tulee
Aika hauskaa sattumaa!
Minä olin myös todella järkyttynyt Reko Lundanin kuolemasta vaikka sairaudesta tiesinkin. Mahdottoman surullista. Samoin aion hankkia sen kirjan. Puhuttiin siskoni kanssa eilen asiasta pitkään puhelimessa, hän on lukenut sen Hesarin jutun ja sanoi sen olleen todella koskettava.
Myös Marionin miehen kuolema tuntuu pahalta. Tunnen/tunsin molemmat työni kautta ja suruun on otettu osaa. He olivat todella onnellisia yhdessä.
Yhdyn Nekkuun siinä että jokaisesta päivästä rakkaiden kanssa on tosiaan osattava nauttia.
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille
Nekku...palelu ja lihanhimo..hmmm
Ootteko muuten huomanneet että tahkoojabebet on syntyneet hauskoissa sukupuoliryppäissä?
Kirppu, Riinuska, Stella: pojat
Siirappi, Julia, Nekku: tytöt
Piritta, Aniliini, Mariska: pojat
Ilo aloitti jo seuraavan tyttöporukan, Kata seuraa, montakohan likkaa tulee
Minä olin myös todella järkyttynyt Reko Lundanin kuolemasta vaikka sairaudesta tiesinkin. Mahdottoman surullista. Samoin aion hankkia sen kirjan. Puhuttiin siskoni kanssa eilen asiasta pitkään puhelimessa, hän on lukenut sen Hesarin jutun ja sanoi sen olleen todella koskettava.
Myös Marionin miehen kuolema tuntuu pahalta. Tunnen/tunsin molemmat työni kautta ja suruun on otettu osaa. He olivat todella onnellisia yhdessä.
Yhdyn Nekkuun siinä että jokaisesta päivästä rakkaiden kanssa on tosiaan osattava nauttia.
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille