!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Hejssan,
ja anteeksi, unohdinpa laittaa että toi lähtöpaino on sitten 1/1/2011 ja siitä lähtien on toi nelisen kiloa tippunut.. Mahtavia viiikkotuloksia, eritoten KetkuPolkkalle onnittelut, ja Nöpö sullakin on tollanen ideaalipudotus..Jatkakaa samaan malliin!! :) Itse raahauduin eilen jopa viereiselle salille ja nyt kyllä lihakset huutaa hoosiannaa :D Onnea kaikille viikon pudotukseen!
 
Heh,,, kävimpähän puntarissa tänään. Meillä on sellanen vanha-vanha vieterivaaka, joka näyttää kg/tarkkuudella. Näytti 61kg (hyvällä mielikuvituksella millin pari vähemmän :D). Eli samoissa mennään. Mutta oikeesti en oo herkuteellut ollenkaan niin paljon, kuin aiemmin ja on aika hyvä olo, joten uskon että kyllä tää alkuun lähtee!

KETKUPOLKKA taitaa olla viikon suurinpudottaja, onnea ja tsemppihali kuluvalle viikolle!!!
Muillakin mennyt ilmeisen hyvin!

Itseäni ainankin aurinko piristää ja sitä myöten tulee liikuttua/touhuttua enemmän. Ja Ketkupolkan innostaman oli minunkin välipala hedelmää ja rahkaa ;)

Reipasta viikkoa kaikille!!!!
 
Tervetuloa annalaura tänne munkin puolesta! :wave:
kiva kun tulee aina vain lisää keskustelijoita :) ja hienosti sulla on paino pudonnut!

Taas hienoja pudotuksia teillä naisilla!!! :) nyt vain kaikki tsemppaa samaan malliin niin tämä joukko on kesään mennessä huimasti pienempi! :)

Itellä tällä viikolla ei oo luvassa mitään kovin suurta pudotusta. Tuntuu et se menee niin, että joka toinen viikko lähtee enemmän, ja joka toinen viikko vähemmän. Joku toinenkin tais tästä samasta asiasta kirjottaa, huonomuistisena en vain muista enää että kuka :p
Mutta pääasia siis on, että paino ei viikossa radikaalisti lisäänny tai että pudotusta olis edes 100g. :) keskiviikkona nähdään mun tulokset:)

öllökkä kannattaa investoida digitaaliseen vaakaan :) motivaatiota tulee huimasti enemmän kun näkee että sitä painoa on lähtenyt edes se 100g, kuin että se pysyy "siinä samassa" toisen vaa'an mukaan. Ainakin mulla toimii tämäkin motivaation nostattajana :)
 
Ketkupolkka: Hmm.. en oo nähnykkään täällä tuota rahkaa.. Ehrammin ostin aikasemmin ja se meni irvistellen alas :D Nyt ostin sit tommost kallist valion ja toivon et on yhtä hyvä maku ku hintaki ;D

Tänää popsin tommosen nutrilettin diettipatukan ja nyt vast on nälkä ja kova nälkä onki. ja iltapalana meinasin jonkin salaatti,tms lautasen väsätä.
Vaa`assa kävin ja näytti taas +:saa :( mut huomen annan vasta tulokset ja toivon et pääsisin miinukselle koska tarkotus ois lähtä vaunuja lykkii tonne pakkasee :D

Joku tuossa mainitsi digitaali vaa`asta ja nyt kyllä kävi himottaa ittiää semmonen, se ois kyl niin piste ii:n päälle <3 Ottaa pattii oikein tuo vanha vaaka mis ei nää kunnol tuloksii :/
Jos joku tietää mist halval (mieluiten netist) sais, ni vinkata saapi :)


EDIT:
NetAnttilan sivuil on tarjoukses retro vaaka 15e :D Ja siihe tietty tulee 6e pk päälle, mut on kyllä hieno vaaka ;D
 
Viimeksi muokattu:
voiskohan tänne tulla vielä mukaan ??

olen nyt viikon kieppunu näillä laihdutus sivuilla ja aina parempi mitä enemmän samoissa aikeissa olevia :)

Tässä tietojani
pituus 164cm
alkupainno 87,5kg
viiime pudotus 1,5kg
paino nyt 86kg
tavoite paino 75kg (juhannukseen mennes)

Täälä liikkumiseen innostus olisi kova mutta noi ikävät pakkaset pilaavat vähä suunnitelmia :( vielä ku on kaksi pientä lasta niin seki tekee omansa... nuorin alle 2kk jolla vielä pakkas rajatki niin sisätiloissa tulee aikalailla oltua..

Eilen kaverin kanssa tehtiin kannustukseksi sopimus että kun pääsen alle 80kg niin pidetään sauna ilta :) siihen asti koitan katsoa mitä suuhun laitan... tosin makeaa menee melkein päivittäin, mutta nyt tämän viikon tavoite on olla täysin ilman

memmu
 
Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 80kg
Pudotus viikossa: +500
Tavoite: 65

Tuossapa olis mun tän viikon tulokset.. eli plussaa tuli taas. :/
No mutta, nyt se motivaatio iski tuli meinaan ukonka tehtyy sopimus ja kirjallinen sellanen :LOL:
Oon tässä ollut pari kk jyrkästi vastaan sitä että en lähde ulkomaille.. ja se kanta pysyy. No ukko suostu lähteä laihdutus projektiin mukaan kisalla että jos hän voittaa (pudottaa enemmän kiloja) niin minun täytyy lähteä mukaan ulkomaille, mutta jos minä voitan niin ei tarvitse lähteä. Ja minä en missään nimessä halua lähteä, niin ei auta kun alkaa pudottaa painoa ja urakalla :cool:
Kisa alkaa heti kun digitaalivaakani saapuu ja joka viikko kirjataan ylös pudotukset niin että molemmat näkevät toistesa tulokset. tällä hetkellä kumpikaan ei meistä tiedä mitä toinen painaa.
Saas nähdä miten käy, toivottavast voitan :D Ja 7vk on aikaa :p..
 
Voi että on hieno tulos KEtkupolkka...USKOMATON!!!!! Onnittelut! Siitä se lähtee;)
Onnittelut myös muillekin keventyneille, on hienoo mennä alaspäin vaikka miinusta oliskin vaikka "vaan"sata grammaa. Ja Sarppa nyt sulla onkin oiva tilaisuus näyttää miehelles närhen..... :D
Kyllä se siitä, kun uskoo itteensä!!!!

Ja tuosta rahkasta, minäkin tykkään kovasti tuosta x-tra rahkasta ja sitten siitä Rainbown rahkasta myös. Hyvä lisuke on sen kanssa myös nää kevyet marjakeitot joissa on vaan 10-20kcal/100g ja on muuten tosi namia kun laittaa sitä reilusti ja sekoittelee rahkaan. Mä tykkään myös hedelmä myslistä ja olen sekoittanut vielä sitäkin sinne rahkan sekaan. Nam että on hyvä välipala tai iltapala!!!4

Tekasin eilen myös kokeeksi tonnikalamunakasta jossa oli valkosipulista tomaattimurskaa seassa...joo kuulostaa vähän epäilyttävältä mutta ie tykkäsin!! Ja jopa meidän lapset tykkäs!!! Ja tuo tonnifisu on minun mieleen muutenkin kun sitä voi käyttää miten vaan ja missä vaan vähän niinku lihan korvikkeena. Ja tonnikala tomaattikastikkeessa on lemppariani ruisleivän päällä:p...

Johan tää meni nyt tonnikalan ylistykseksi =)

Juu, ei muuta kun tytöt etteen päin niinku se mummo sano siellä lumihangessa. Aamupuuron keittoon tästä ja miettimään uusia laihdutus ruokia . Illall ekaa kertaa yksikseen salille puntteja kolisutteleen...iskeeköhän ujous...
Niin ja MEMMU tervetuloa vaan!!! Tänne mahtuu oikein hyvin
 
Tervetuloa myös memmu86 :wave:

Ja eikun viikon tuloksiin:

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,4kg
pudotusta viikossa -900g
pudotusta yhteensä -4kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli tulipas sitä miinusta kumminkin, ja enemmän kun olisin uskonut. Kerrankin näin päin :LOL:

Ihan hyvin on siis mennyt tämä viikko :) viime lauantaina tuli vähän herkuteltua, mutta kyllä se niin menee että joskus saa herkutella ihan hyvällä omalla tunnolla! Mun kohdalla ei ainakaan toimi se jos yrittää itseltään kieltää kaiken. Kun ei vain joka päivä herkuttele, ja sit kun herkuttelee niin vetää johonkin sen rajan. :) vaikkakin joskus se raja on kyllä jäänyt vetämättä, ja sitten on ihan tööt olo mahassa :ashamed:

naksos tuo rahka + sokeroimaton mehukeitto on kyllä hyvää :) suosittelen sitä myös muille!! :) erityisesti iltapalana se on mahtava, saa "herkutella" :)

sarp-pa nyt vain kovasti tsemppiä, kyllä sä miehes voitat! Suomalaisen naisen sisulla!!! :cool:

Mä muuten luin täs jokin aika sitten jostain tutkimuksesta, liittyen tuohon että laihtuuko paremmin silloin kun syö monta pientä ateriaa verrattuna pariin isoon... Tulokset olivat hieman yllättäviä, mä kun oon aina vannonut tämän "syö usein mutta vähän" -tapaan. Tutkimuksessa nimittäin ei ollut painonpudotuksen suhteen siinä, kuinka syö, jos kalorimäärä on sama.
Mutta jotenkin ite silti ajattelee että jos syö päivän kalorit tyyliin kahdella aterialla, niin maha venyy jo sen takia kun sinne umppaa paljon yhdellä kertaa :O joten ehkä mä kumminkin syön usein, ja vähän :)
Sinänsä vain ihan mielenkiintoinen tutkimus oli, että pakko siitä teillekin kertoa :)

Tsemppipotkut kaikille!!! :)
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:58,4kg
Pudotusta viime viikosta:-0,8kg
Pudotusta yhteensä:11kg
Tavoite:54kg

Niinpä se keskiviikko ja punnituspäivä taas koitti. Ihan tyytyväinen oon viikon tulokseen. Huippua kyllä kun paino koko ajan lähestyy tavotetta! Oon ottanut nyt tavotteeksi sen, että pääsiäiseen mennessä ois nuo loput 4,5kg tiputettu. Silloin lähetään aurinkoon viikoksi ja se onkin sitten ihana palkinto tästä aherruksesta =). Eli mulla toimii etelänmatka tehokkaana kannustimena, sarp-palla se taisi mennä juuri toisin päin :D.

Aloin tässä miettimään, että onhan tässä aikamoisen muodonmuutoksen jo kroppa kokenut. Viime kesäkuussa painoin 77kg raskauden lopussa. Nelisen kiloa siitä lähti pienen typykän tullessa maailmaan ja siitä alaspäin niitä on sitten tiputeltu pikkuhiljaa. Ihmeesti se naisen kroppa vaan palautuu kovistakin venytyksistä =) onneksi niin.

Ketkupolkalla kyllä aivan huikea startti laihdutukseen, aivan mahtavaa! Onnea myös kaikille muille miinuksista! Öllökkä, suosittelen minäkin sitä digitaalivaakaa. Kummasti tsemppaa kun saa 100g tarkkuudella tietää, mitä on viikon aikana lähtenyt.

Taidanpa minäkin testata noita rahkoja. Mulla kans sellanen kokemus, että ne on niin pahoja, ettei voi syödä millään, ellei sitten laita puolta desiä sokeria..ehnramin(vai miten lie kirjoitetaan : /) rahka on ihan kohtuullista, mutta en nyt sitäkään niin kovin mielellään syö. Mut käynpäs ostamassa noita ja testaan. Tiiän sen, että mun pitäs ehottomasti lisätä proteiinia ruokavalioon ja tostahan sitä mukavasti sais. Mä tein muuten uuden löydön kaupan pakastealtaasta, kasvissosekeiton. Kaloreita 100 grammassa vain 30. Voishan tuota itekin tehä, mutta näin "kiireiselle" kotiäidille tuo pakasteallas on ihan oiva paikka ;). Lapset ei niin innnostuneita tuosta keitosta ole, joten eipä sitä viiti pelkästään itelle alkaa tekemään.

Luin eilen jotain terveyslehteä ja taas muistutti siinä yks artikkeli itseänikin, että liian vähällä ruoalla ei kannnata jatkuvasti kituuttaa. Laitanpa siitä ihan suoran lainauksen tähän:

"Yksitoikkoisuus on laihduttajan pahin vihollinen, sillä elimistö on mestari sopeutumaan uusiin olosuhteisiin. Jos syöt tai liikut viikosta toiseen samalla tavalla, kehosi sovittaa kulutuksensa ja minimoi kalorien palamisen. Tutkimuksissa painon on havaittu putoavan tehokkaammin silloin, kun energiansaanti vaihtelee päivästä toiseen kuin silloin kun energiansaanti pysyy tasaisena viikosta toiseen. Vaihtelu helpottaa myös ohjelmassa pysymistä. Yhtä ja samaa uraa ei kukaan jaksa junnata viikosta toiseen. Kokeile välillä uudenlaisia tapoja liikkua ja yllätä elimistösi pitämällä kerran viikossa vapaapäivä laihduttamisesta. Näin energiankulutus pysyy huipussaan."

Nyt vauveli vaatii äidin huomiota :heart: Ei ole niin järin kiinnostunut näistä laihdutusartikkeleista, paitsi repimällä ja maistelemalla :D

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Hienot pudotukset Miiuliini ja Mida, siitä on hyvä jatkaa!!!

Miiuliini, näinhän se on että kalorimäärähän sen painonvaihtelun määrää!!

Mida sulla on kyllä nyt oikeen kunnon palkinto odottamassa tavoitteeseen pääsystä! tsemppiä vaan!! Ja tuo kasvissosekeitto oli hyvä vinkki, pitää kyllä kokeilla.Kiitos!

Tuo on muuten ihan totta että yksitoikkoinen ruokavalio ei kyllä innosta kovin pitkään jatkamaan painonpudotusta. Itellä ainakin alkaa välistä puuduttamaan jos on huomaamattaan syönyt päivästä toiseen samaa. Yritänkin keksiä jotain uutta ( niinkuin se tonnikala-tomaatti-munakas)ja maukasta ja vaihdella välillä niin että en syö esim. salaattia jollakin aterialla vaan korvaan ne vaikkapa keittojuureksilla tai muilla pakastekasviksilla. Se on jännä että salaattiki alkaa välillä "maistumaan puulta" kun ei tahdo keksiä uusia lisukkeita.

Mutta jos teillä on hyviä ideoita lisää niin innolla otan vastaan!!! Mukavaa päivän jatkoa!!
 
täälä hehkutettu sitä rahkaa ja mehukeittoa.. onko niin kevyttä vai??? vai mikä idea :)
vois kokeilla....

Itse ajattelin kokeilla nutriletin 5 päivän kuuria ku imetys loppuu eli muutaman kuukauden päästä. lupaavat 3-5kg pudotusta. kokemuksia??

mies reissuhommissa, kovat pakkaset ja kaksi pientä lasta joten niillä mennään täällä.. liikkuminen heikkoa mutta sais edes syömisen pidettyä kurissa...
 
Memmu86, kevyttähän se rahka on ja siinä on hyvä myös se, että on paljon proteiinia.

Mulla ei oo kokemuksia nutriletista. Mutta varmaan ihan hyvä juttu. Oon aina laihduttanut vaan keventämällä ja vähentämällä normaalia ruokaa. Mun mielestä ihan saman asian ajaa normaalit kasvissosekeitot ym. ja saa paljon halvemmalla. Tietenki näin pitää itse miettiä ja laskeskella mitä syö, että siinä mielessä varmaan valmiit pussit ja jauheet on helpompia. Mutta ei tämäkään nyt niin kovin vaivalloista oo.

Mä oon todennut tosi hyväksi tuon crosstrainerin kotona. Siitä lähtien, siis muutama viikko sitten, kun raahasin sen tuohon makkariin esille, oon polkenut sillä 5-6krt/vko puoli tuntia kerrallaan. On kyllä tehokasta liikuntaa ja tuloksia huomaa nopeasti pakaroissa ja reisissä. Voin suositella sullekin Memmu86 jotain kuntolaitetta kotiin, jos ei ole usein mahollista lähteä liikkumaan ulos tai kuntosalille :) Lapset siinä sitten katsovat äidin hikoilua tai touhuavat jossain lähellä omiaan. Silloin tälllöin teen kotona myös lihaskuntoa vatsalle, kyljille ym. Ja pari kertaa viikossa käyn ohjatussa jumpassa. Mulle tuo liikunta on kyllä sellanen henkireikä ja auttaahan se pitämään myös mieliteot kauempana :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja hyvää alkavaa viikonloppua!!

Se oli jälleen punnituspäivä...

Aloituspaino 65.9kg
Paino nyt 63.7kg
viikkopudotus -400g
Kokonaispudotus -2.2kg
matkaa tavoitteeseen 6.7kg

Hieman nyt olen pettynyt.... vaikka ihan hyvä tuloshan toi on kun ei ole plussaa ja tasaisesti lähtenyt samanlaisia lukemia...mutta jotenkin odotin että nyt tulis isompi pudotus : /... no pitää iloita tästä pienestäkin!!!

Mittailin eilen senttejäkin ja nyt olisi vyötäröltä lähtenyt -5cm ja lantiolta -2cm. Kiva että kapanee kohti kesää. Mut nyt kokkailemaan puuroa!!
 
Heipat vaan kaikille uusille minunkin puolesta :)
En olis ikinä uskonut että olisin näin onnessani kuukautisista.Valumattoman vuoden jälkeen kroppa ilmeisesti kiittää painonpudotus päätöksestä ja jo tippuneista liki 4 kilosta,oli aivan pakko hypätä puntarille kun tuntui että turpoaa vaan mutta tulos olikin toinen.
Vielä kun saisi kiloja reippaasti alas ja kuukautiset säännölliseksi..Ehkäpä me vielä saadaan se haaveiltu vauva joukon jatkoksi. Kahden lapsen jälkeen haaveilin että saisimme vielä 4 lisää.Kolmannen jälkeen en ole onnistunut raskaaksi tulemaan ja vuosi sitten kuukautiset loppui kokonaan. Toki olen onnellinen ja ylpeä kaikista kolmesta muttta tuntuu että jotain vielä puuttuu. Kun omia ei ole kuin "vain" kolme niin hoidan sisarusten ja ystävien lapsia,ihan ihaninta koko maailmassa,suuri perhe. Ennätys taitaa olla 13 lasta yhden viikonlopun aikana hoidossa,6 toisena ja 7 toisena päivänä,tuli suotua monelle isille ja äidille heidän kaipaama vapaa-ilta :) .
Ohhoh,tulipas vuodatettua..

Tuosta rahkasta vielä,mehukeiton,jäisten marjojen ja vehnäleseiden kanssa täällä sitä syödään,on niin hyvää,rahkaa meneekin noin 4 kiloa viikossa. Yritin syödä raejuustoa mutta ei tullut mitään,se ei ole hyvää ja kokkareinen ulkonäkö pistää etomaan. Olen tosiaan pyrkinyt syömään 1300-1500 kaloria ja 5 kertaa päivässä,aamupala,lounas,välipala,päivällinen ja iltapala.Nälkä ei vaivaa eikä mieliteot,on helppo olla sortumatta kun vatsa on aikalailla kokoajan täysi.
Nyt pihvien paistoon ja porkkanoita raastamaan,maanantaina taas puntarille ja virallinen punnitus.
 
Tervetuloo kaikille uusille multakin, vaikka itekin vasta viime viikolla porukkaan liityinkin!

Unohdin totaalisesti pommiin nukuttuani ton perjantai-aamun punnituksen, joten hyppäsin vaa'alle heti ekana tänään ja tälläset olis tulokset:

Pituus: 159cm
Lähtöpaino: 80,2kg
Tavoitepaino: 55kg
Paino nyt: 74,4kg
Pudotusta viikossa: - 1,2kg
Pudotusta yhteensä: -5,8kg

Oon tosi tyytyväinen tohon, en uskonu et noin paljon olis lähteny kun oon ollu jumissa pari viikkoo ihan kokonaan! Hienoja tuloksia on muillakin ollu kun tota listaa kattelin!! Pitäis varmaa kohta laskee meidän kaikkien yhteispudotus, olis hieno nähä kuinka paljon kevyempiä ollaa yhteensä :)

Toi rahka kuulostaa niin hyvältä ah, ja täällä tulee niin ikävä ruisleipää! Joskus tuntuu et nää australialaiset ei muuta teekkään kun grillaa, syö fish&chipsejä, ja leipoo voitaikinapiirakoita.. mikä ei oikee riemastuta laihduttajaa :D Mutta toi kasviskeitto oli kans hyvä vinkki, sitä löytyy varmaa täältäkin jostain..

Oon ite menny syömisen suhteen sillä politiikalla että syön 5 krt päivässä, aamiaisen, lounaan ja illallisen ja 2-3 välipalaa ja koitan pitää annokset pieninä enkä syö leipää. Kun iltasin makeennälkä yllättää nii kaakao johon laitan raakaa kaakaoo, makeutusainetta ja hiukan chilliä, on mielettömän hyvää! Sain neuvon täkäläiseltä kaverilta, joka pudotti viime vuonna 25kg!!

Meen nyt kokeilee crosstraineria tonne salille! :)
 
Sunflower11
Hienoja pudotuksia teillä!

Mie kun olen tämmöinen tunnesyöjä niin kaikki tuntuu reistaavan nyt kun on ollut vastoinkäymisiä.
Noh, vauvatoiveet on hiivutettu taka-alalle ja keskitytään painonpudottamiseen.. Kuitenkaan ei varmaan pariin kiertoon ainakaan onnistuisi edes raskautua niin..

Noh, ei se auta kun ottaa niskasta kiinni ja lähteä tavoittelemaan sitä tavoitepainoa :)
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 71,5 kg
Pudotus viikossa: 0
Pudotusta yhteensä: -14,5 kg

Huhhuh... Onneksi ei plussaa vaikka sitä kovasti pelkäsin. Näin lomalla syömiset on olleet vähän mitä sattuu. Mutta nyt alkaa taas arki ja työt niin säännöllinen syöminen on helpompaa. Tosin nyt ajattelin, että kokeilen pitää niin tiukan viikon kuin mahdollista ja haaveena olisi päästä jo ens maanantaiksi liki tuota 70 kilon rajaa.

Helmikuun tavoite tuli tänään täyteen ja maaliskuun tavoite sitten olisi että 1.4 vaaka näyttää 67 kiloa. En ole 15 vuoteen painanut niin vähän, joten sikäli tuntuu aika uskomattomalta, mutta pakko vaan uskoa, että pystyn siihen.

Kevätaurinko lisää ainakin painonpudotus intoa, haaveilen jo kovasti kesästä ja kesävaatteista, jospa kerrankin voisin minäkin pukeutua johonkin muuhun kuin säkkiin. Olen myöskin aina ollut tunnesyöjä ja siitä voi päätellä, että ero on tehnyt mulle hyvää myös henkisesti, kun sen jälkeen olen päässyt eroon ahmimisesta ja ylensyömisestä...

Mukavaa viikkoa kaikille =)
 
Ohhoh, sanon minä :O
Oli kyllä totaalinen yllätys tälle päivälle, nimittäin miinusta tuli niin että ropsahti ja viikonloppu eletty pelkillä herkuilla.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 78,2kg
Pudotus viikossa: -1.8kg
Tavoite: 65

Tänään tuli myös tuo digitaalivaaka ja on kyllä hieno kapistus :D
Toivottavast jatkais samaa mallii painon lasku.
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 136,4
Viikkopudotus: -1,7kg
Pudotus yhteensä: -4,4kg
Tavoitepaino:99,9

Jei!!
Miinusta Miinusta,jes! Bikinikuntoon tuskin ikinä pääsen,vaikka laihtuisi niin nahkaa jäisi kuitenkin sen verran reilusti että näyttäisin varmasti liito-oravalta..Mutta kesäiset kolmekymppiset ja pari numeroa pienempi mekko saattaapi olla ihan realistinen tavoite,näin alkuun. Kesäksi kun sais pois 10-15 kiloa ja vuoden vaihteeksi 10 kiloa lisää.Siinä sitä on,tavoitetta täksi vuodeksi.
Oikeasti toivon että pystyisin pitämään tämän päätöksen ja uuden elämäntavan,sen lopun ikää..

Kokeilimpas viikonloppuna juoda pepsi maxia,herkuttoman kahden viikon jälkeen,hyi yök mutta se on makiaa! Nyt tarvii etsiä uus "herkku" ,toisaalta tuo rahka mitä vedän joka päivä on niin hyvää että sitä söis jo työkseen :D

Kovasti tsemppiä jokaiselle uuteen viikkoon :flower:
 
Hei vaan kaikille :) Tääl olis myös yks laihdutusprojektia alotteleva jos mukaan vielä mahtuu? :)
Tän hetkiset mitat ois
Pituus:160cm
Paino:74kg
Tavoite:62-65kg
Kilpatanssia harrastan 4,5h viikossa ja satunnaisesti zumbailen myös, en koe syöväni kovinkaan epäterveellisesti tai paljon mut silti noita kiloja kertynyt :) Olisi kesäksi kiva saada kroppa paremman näköiseksi ja mieliala korkeammalle :) Jospa täältä sais tsemppiä ja hyviä vinkkejä tähän urakkaan! :)
 
Pikainen päivitys tästä tohinan keskeltä

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:57,5kg
Pudotusta viime viikosta:-0,9kg
Pudotusta yhteensä:11,9kg
Tavoite:54kg

Ihan tyytyväinen olen. Vanhastaan muistan, että kun tavoitepaino lähestyy niin kilot alkaa vähän hitaammin tippua, mutta pitää yrittää nyt tsempata vaan entistä enemmän.

Hienoja pudotuksia teillä, onnittelut niistä! Ja tervetuloa uusille mukaan!

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille :cool:!
 

Yhteistyössä