!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Oikeassa iloksi ja mida olette! :) .. ei se määrä vaan tämä laatu! :heart:

Kyllä luulis näin kovalla yhteis-tsempillä kilot katoavan!! :)

Mulla on huomenna tiedossa kauan odotettu vapaailta mieheni kanssa :) eli poika menee mummolle yökylään, ja me päästään syömään ja istumaan iltaa ystävien kanssa :) eli huomenna meinaan syödä illalla ravintolassa viinin kera, enkä mieti painonpudotusta yhtään! :) eipä tämä elämä yhteen iltaan kaadu, ja kun pari kertaa vuodessa suurinpiirtein enää missään syömässä käydäänkään...
Joten la päivän syön ohjeiden mukaan, mutta illalla en mieti mitään! :LOL: vaikka taitaa silti nuo ruokavaliot pyöriä mielessä kun ruokaa tilaa ;) jos vaikka katsois vähän terveellisemmän vaihtoehdon :D

Mutta ihanaa viikonloppua teille huippu-naisille!! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sopiiko osallistua?

Pituus 169cm
aloitus 2011: 64kg
tavoite: 58kg ja jos intoa riittää niin pari kiloahan voi aina laihtua ;)

Olen tällä pituudella painanut parhaimmillaan 52kg ja ruumiinrakennekkin on sellainen sutjakka, ja nyt kun paino on pikkuisen päälle 60 niin olen kuin kalalokki! Vyötärö katoaa ja olen tasapaksu pötikkä. Lantiota ja rintavarustusta kun ei liikaa ole niin ne vähäisetkin muodot katoaa. Eli vararenkaasta jos pääsisi eroon ja saisi ehkä vähän yleiskuntoa samalla kohoamaan.
Ajattellin lähinnä korjailla ruokavaliota terveellisemmäksi, pienentää annoksia ja jättää herkut, sekä lenkkeillä vähän ahkerammin, mitään kitudieettiä ei siis olekkaan tarkoitus vetää.

Tälläin puolijulkisesti kun paljastaa oman häpeänsä tosta vararenkaasta niin ehkäpä tulee korkeampi motiivi päästä siitä eroon :D
 
Tervetuloa mukaan susimieli :flower:
Tännehän mahtuu, ja kiva kun saadaan lisää keskusteluseuraa!

Mä oon ollu polttamatta 2007 vuoden pääsiäisestä asti.. lopetuksen jälkeen tuli reilut kymmenen kiloa lisää, eli tiedän mitä tarkoitit... onneksi niistä on päästy, ja matka ei oo kuin alaspäin!! :)

:wave:
 
Tervetuloa mukaan susimieli! Mukava kun tulet mukaan tähän kutistuvaan porukkaan!

Miuliini, oon ihan samaa mieltä, että painonpudotusta ei tarvi miettiä kun joskus on jotain oikein erityistä. Se ei siihen kaadu jos joskus herkuttelee ja syö mitä mieli tekee. Päinvastoin, mulla ainakin se tuo entistä enemmän tsemppiä ja jaksamista taas tähän urakkaan, kun antaa joskus (tietenkin harvoin) luvan itselleen syödä vapaasti. Me ollaan miehen kanssa menossa viikonlopuksi kylpylälomalle parin viikon päästä ja silloin annan itselleni luvan olla vähän vapaammin syömisten suhteen, mutta tarkoitus on pitää kuitenkin joku kontrolli, ettei koko viikonloppu menis ihan mahottomaksi. Tuollaiset irtiotot on sen verran harvinaisia, että niistä voi vähän nauttiakin =). Tätä arkea kyllä riittää. Vauvelia ei vielä yöksi raskita kotiin jättää, mutta kiva kun saadaan hänetkin tuolloin kuitenki päiväaikaan hoitoon, niin voidaan olla myös kahestaan.

Nämä viikonloput on mulla kaikista vaikeimpia. Jotenkin kun muu porukka tässä syö ja herkutteleekin, niin vaatii paljon enemmän iteltä kontrollia, ettei oo jääkaapilla liian tiuhaan. Viikolla kun on päivät itekseen lasten kanssa, niin on helpompaa pysyä ruodussa. Ajattelen aina, että nyt on pakko pysyä tiukkana, jos haluan kesään mennessä olla tavoitepainossa. Vaihtoehtoja ei ole. Syksypuolella pystyi ajattelemaan, että ehtii keväälläkin sitten, mutta nyt ei voi siirtää myöhemmäksi, vaan se on tapahduttava nyt! Ja se tapahtuu :)!
 
Viikonlopusta selvitty, arki taas alkanut :)
Meillä oli mukava ilta lauantaina, kyllä se vaan niin on että kun tosi harvoin mihinkään miehen kanssa kaksin mennään, niin sitä mukavampaa on :) ystävien kans siis käytiin syömässä ja tuli "vähän" juotuakin :LOL: eli tuli kyllä niin moninkertaisesti päivän kalorit, ja kun mä launtaina päivällä ostin suklaatakin : /
mutta nyt siis on arki, ja syömiset sen mukaiset :) aamusta tuli syötyä puuroa, ja puuron kanssa
normaali raejuusto (siis EI rasvaton) oli ihan syötävää! :O joten nyt se aamupalakaan ei oo enää mikään ongelma :)
Ainut mikä vähän lannistaa, on tämän aamun puntarilukema... Johtuen menkoista ja viikonlopusta, se näytti 90,1kg... :kieh:
Mutta kun tietää että se laskee jo huomiseen mennes vähän, niin ei hätää! :)

Nyt flikat tiukkana, punnitukset lähestyy! :wave:
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 76,1 kg
Pudotus viikossa: - 900g
Pudotusta yhteensä: -9,9 kg

Voi sentään, sadasta grammasta jäi eka 10 kilon pudotus kiinni... Mutta tosi tyytyväinen olen tähän. Pirteänä ja toiveikkaana kohti uutta viikkoa, tammikuun tavoitteeseen matkaa 1,2 kiloa...

Mulle hankalia on vapaa päivät... Teen epäsäännöllistä vuorotyötä ja vapaat menee miten sattuu, mutta sillon on ihan liikaa aikaa syödä... Työpäivät menee yleensä tosi vähällä ruualla, kun ei aikaa kunnon taukoihin ole. Mutta erityisen ylpeä olen siitä, että ilta mässäilystä olen nyt päässyt eroon...
 
Onnittelut nöpö upeasta pudotuksesta :flower:! Ens viikolla sitten paukkuu se 10kg rikki =).

Mulla on jotenki kauhean tukkonen olo kropassa. En tiiä johtuuko siitä kun en oo päässyt niin moneen viikkoon liikkumaan vai mistä. Tuntuu niinku ois kaikki mahollinen syöty jäänyt elimistöön. Tiiätte varmaan mitä tarkotan. Joskus on taas sellanen olo, että kroppa on ihan ylikeveä ja olo niin hoikkanen =) No, eiköhän sekin päivä taas tule.

Nyt oon parina päivänä tehny lumitöitä ihan reippaasti tuossa pihalla ja ei oo yskä tai olo muutenkaan sen pahemmaksi mennyt, joten eiköhän tässä pian pääse kunnolla jumppamaankin. Jos muutaman päivän vielä ottais rauhallisesti. Niin kova tauti tää on ollut, ettei viiti riskeerata.

Me ollaan suunniteltu toukokuulle matkaa lämpimään, joten siinäpä mulle hyvä porkkana olla bikinikunnossa ja tavoitepainossa siiihen mennessä! ´

Miuliini, mukava kun oli onnistunut ilta =). Kyllä se tekee hyvää välillä saada ihan kahenkeskitä aikaa. Tulikin mieleen, että mä kans lauantaina lipesin suklaaseen ja lisäksi vielä yhteen voipullaan :mad: ja harmittaa vieläkin. Kun tarkoitus mulla on tosiaankin se, että en yhtään herkuttele normiarkena. Vain silloin kun on todella jotain erityistä. No, ei auta jäädä murehtimaan lipsumista, katse eteenpäin ja sen jälkeen ihan hyvin on mennytkin.

Mukavaa ja kevyttä päivää kaikille!
 


VIIKON 3 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:62,1kg
Pudotusta viime viikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:7,3kg
Tavoite:54kg


nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 76,1 kg
Pudotus viikossa: - 900g
Pudotusta yhteensä: -9,9 kg


iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (20.1) 89,4 kg
Pudotusta viikossa -0,5kg
Pudotusta yht. - 2,1kg
2010 - 20,7 kg


Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 89,7kg
pudotusta viikossa +600g
pudotusta yhteensä -700g
pudotettu 20kg vuonna 2010

Susimieli
Pituus 169cm
aloitus 2011: 64kg
tavoite: 58kg

Yhteispudotus 1,9 kg

 
Viimeksi muokattu:
Nöpöllä pian kymppi rikki, tsemppihalaus täältä!! :hug:

mida kummasti motivoi varmasti kun ulkomaanmatka tiedossa :) mäkin haluun :D samaa mieltä ettei kannata riskeerata, jos on ollut kipeenä, liikkumalla liian aikaisin... ehtiihän sitä liikkumaan - loppuelämän :) !

Mun viikko ei nyt mennyt ihan niinku olis pitänyt :( syynä siis edelleen tuo lauantai ja se tietty kuukauden aika... mutta tästä ei mitään paniikkia, kun oli tuo lauantain ulos pääsy sen verran ainutlaatuista että sen takia muutaman lisä gramman kehoonsa ottaa :D

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino: 90,4kg
paino nyt 89,7kg
pudotusta viikossa +600g
pudotusta yhteensä -700g
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli paino siis junnailee tuossa ysikympin tietämillä. Niinku sillon syksyllä junnas melki pari kuukautta 96kilossa... :headwall:
Nyt pitäis vaan ottaa tiukka linja, niin sais tuon painon laskuun!!!! :)
Tällä hetkellä on vain tosi kiirettä töissä, tälläkin viikolla 6-päiväinen työviikko :/ ja jotenki sitä on viikonlopusta väsynyt, vaikka lauantaina ei myöhään mennytkään... Ja oon huomannut sen, että kun on näin väsynyt, tekee koko ajan mieli suklaata, ja jos ei tee mieli suklaata, tekee mieli syödä ruokaa PALJON (eikä edes muista salaatin olemassaoloa, saati sitten että jaksaisi kuoria ja raastaa kilon porkkanoita).
Joten tästä opimme sen, että väsyneenä ei jaksa syödä terveellisesti, niinku pitäs. Lisäksi poika herätti tänään jo klo 7, kun oltais saatu nukkuu puoli kasiin asti :headwall: ja sit kun pitäis herätä seittemältä, niin poika ihan varmasti nukkuis vaikka kuinka pitkään... Lapset :p

Mutta tsemppiä kovasti kaikille! :cool:
 
Hyppäsinpäs sitten minäkin vaa'alle aamulla.

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:62,1kg
Pudotusta viime viikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:7,3kg
Tavoite:54kg

Tuli sentään pudotusta, vaikkei nyt mitään päätä huimaavaa. Mutta eikös se tuo 500g ole ihanteellinen pudotus viikossa ;). Tunsin sen kyllä olossani, ettei paljoa ole tippunut. Viikko ei mitenkään erityisen huonosti mennyt, jos ei nyt erityisen hyvinkään. La tuli se repsahdus ja viime viikon loppupuolella en jaksanut olla ihan niin tarkkana, tuli syötyä juustoja ym. mitä normaalisti vältän. Niin se näköjään aika paljon vaikuttaa, jos melkein joka päivä syö ylimääräistä, vaikka vain vähänkin.

Miuliini, ei paha nousu ollenkaan sulla. Veikkaan, että aika haipakkaa lähtee tuo 600g kun normaali arki on taas päällä. Ja sulla oli niin valtavan hieno pudotus viime viikolla, että siinähän oli ihan 2 viikon edestä :D. Ite oon ainakin huomannut, että jos paino vähän välillä nouseekin, niin aika nopeasti palaa takaisin siihen, missä se on ollut sitten kun palaa takaisin kevyempään ruokailuun. Elämästä pitää välillä nauttiakin ja tosiaankin se on muutaman lisägramman arvoista =)
Ja sellastahan tää painonpudotus on, välillä tulee isoja pudotuksia ja välillä taas vähän plussaakin.

Täällä talossa kans univaje on melkoinen. Aamulla kun katoin peiliin, meinasin pyörtyä kun näin omat silmäpussini.. Pikku neiti on alkanut yöllä heräilemään ja valvoskelemaan ja ei siinä paljon äitikään saa sitten nukkua. Rokotukset sai maanantaina ja hammas juuri tulossa, niin siinä varmaan syitä. Toivottavasti on ohimenevää..

Tsemppiä kaikille loppuviikkoon! Miuliini , nyt tehdään loistava kevennysviikko, jotta ollaan taas ens keskiviikkona ohuempia :D!
 
Moido :) Minä tulin kurkkimaan tilannetta, kun siirsin oman punnituspäiväni torstaihin alkuviikon salikäyntien vuoksi...

Miiuliini Nou hätä, tuo tippuu varmasti kunhan taas tosiaan pääset normaaliin arkeen kiinni :) Minulla alkoi sunnuntaina myös menkat ja varmasti tekevät osansa tässä projektissa. Viikonloppuna olin niin kivuissani, etten pystynyt saatika halunnut tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla (ja syödä). Nyt alkaa pikkuhiljaa vuoto olemaan ohitse, joten normaali elämä alkaa palailemaan.
Huominen punnitus jännittää. Viikonlopun repsut varmasti vaikuttaa, mut toivon silti jonkinlaista miinusta.
Ensviikolla sitten hyvä pudotus sinulla, kun pääset noista nesteistä ja sit lisäksi ne viikon aikana oikeasti tiputetut :) Tsemppiä!

mida tuo 0,5 kg on aivan ihanteellinen pudotus. Kun sen vain pääkin tajuaisi, että se on tosi hyvä! Monesti sitä vaan ahnehtii aina vaan isompia lukemia.
Hieno suoritus siis :)
Minä olen samaa mieltä, että elämästä täytyy välillä nauttia.
Minä varasin itselleni matkan ulkomaille tuohon helmikuulle ja ajattelin, että siellä syön vapaasti silläkin uhalla, että paino nousee. Tietystikään mihinkään järjettömään mässäilyyn ei kannata alkaa, mutta se kalorien kyttääminen pitää lomalla lopettaa. Ehtii sitä sitten kotona normi arjessa miettiä.
Tärkeintähän on saada toimimaan se arki, jota tämä elämä suurimmaksi osaksi tuppaa olemaan.

Edessä on vielä reilu kaksi viikkoa GFG-ruokavaliota, jota aion noudattaa. Sen jälkeen luultavasti lähden vielä Litelle. Vähän riippuu siitä, miten nuo lapsettomuushoidot etenevät. Mikäli siirtoon päästään , niin ainakin sen pariviikkosen sen jälkeen aion pysyä normaalissa ruokavaliossa siltä varalta, että raskaus alkaa. Ja mikäli raskaus alkaa, niin laihduttaminen loppuu.
En kuitenkaan aio laskea mitään hoitojen onnistumisen varaan, vaan olen suunnitellut jatkon sen mukaan, että painonpudotusprojekti jatkuu, kunnes toisin määrätään.
Ihana juttu se olisi tietysti tulla raskaaksi, mutta tässä vuosien varrella on oppinut huomaamaan, ettei se ihan niin helposti onnistu.

Tsemppiä tulevaan viikon rutistukseen :)
 
Eilen oli sen verran kiirettä, etten ehtinyt rimpsuani tänne kirjottelemaan.
Viikonlopun repsuista ja menkoista ja lääkkeiden vaikutuksista huolimatta paino oli tippunut 500g ja olen siihen kovin tyytyväinen. (Juurikin edellämainituista syistä). Lääkityksen vaikutukset alkavat tuntumaan väsymyksenä, huimauksena, turvotuksena ja vatsan myllerryksenä.

Viikonloppu menee reissussa enkä ole ehtinyt valmistelemaan eväitä matkalle, joten ainakin osittain varmasti tulee syötyä ruokavalion ulkopuolelta.
Toivon kuitenkin, että hirveetä plussaa ei ensiviikolla olisi... jos on niin, sitä sitten tiputellaan pidempään.

Mukavaa viikonloppua!

Alla oma rimpsuni.


iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (20.1) 89,4 kg
Pudotusta viikossa -0,5kg
Pudotusta yht. - 2,1kg
2010 - 20,7 kg
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 75,5 kg
Pudotus viikossa: - 600g
Pudotusta yhteensä: -10,5 kg

Uusi viikko ja uudet kujeet =) Vaaka antoi ihan kohtalaisen mukavan lukeman ja nyt on sitten ensimmäinen 10kg karistettu ja voi käydä toisen mokoman kimppuun. Tulevan viikon tavoitteena on pudottaa painoa 600g ja painaa siis alle 75kg =) Viikosta tulee vaan haasteellinen, koska olen kovassa flunssassa ja yskässä, niin liikunta jää varmaan aika vähiin, mutta täytyy koittaa vastaavasti myös syödä hieman vähemmän.

Mukavaa viikkoa kaikille =)
 
Heippa flikat! :)

Viikonloppu kului puoleksi töiden parissa, ja sit olikin niin väsy että ei oo jaksanu edes koneella käydä.. mutta nyt ehtii täällä töissä vähän käymään täälläkin, ennen kuin alkaa seuraavan homman kimppuun :)

Iloksi tuo puoli kiloa oli hyvä pudotus, just sellanen realistinen pudotus :) ja jotenkin ite ajattelee niin, että hiljaa hyvä tulee! Vaikkakin 20kilon pudotus yhdessä yössä olis kyllä aika makeeta, vaikkakaan sellasta ei harmi vain tapahdu :LOL:
Menikö viikonloppu kuinka syömisten suhteen?

Nöpölle onnea kympistä :flower: hieno pudotus sulla myös viikon aikana tapahtunut :) Se on kiva kun laittaa itelleen noita pieniä tavoitteita, niin on jotain mihin tähdätä :)
Nuo sairastamiset on aina yhtä ikäviä, niitä ei toivois saavansa :( ainakin mua masentaa se, että ei pääse liikkumaan, ja sitten kun masentaa, haluaa syödä enemmän vaikka sillon viimesenä sais mitään herkkuja ostella :kieh:
Mutta pikaista paranemista vain sulle! :) ja syömisillä kun on kuitenkin se suurempi rooli painonpudotuksessa, syömiset on kaiken perusta :)

Sit mun omiin "tunnustuksiin"... en oo enää jaksanu noudattaa tuota GoFatGouta, viime viikko kun oli jotenkin niin katastrofaalinen :/ siis tämä klassinen menkat, väsy jne... ja suklaanhimo ihan valtava. Silti nyt menkkojen jälkeen paino on laskenut, nyt taas totaalisesti tajus sen, että jos ei menkkojen aikana juo riittävästi, kaikki nesteet kerääntyy kehoon menkkojen ajaksi. Onneksi ne siis nyt lähti, ja alkaa olla gramma grammalta kivemman näköinen luku puntarissa aamuisin ;)
Eli uusi viikko, uusi tsemppi :)

Eli mun viesti kaikille on tällä kertaa se, että JUOKAA VETTÄ! :)
 
Onnittelut nöpö ja iloksi hienoista pudotuksista! Juuri ihanteellisia lukemia =). Nöpö, tiedän tunteen kun ei pääse sairastelun takia liikkumaan..mut pitää sitten koittaa vaan olla syömisten kanssa tarkkana. Ja lohduttautua sillä, että ruokailulla on suurin merkitys. Mutta se liikkuminen tuo niin paljon lisätsemppiä tähän hommaan ja tukee kevyttä ruokavaliotakin. Toivottavasti paranet pian!

Meiän perheessä on ihan uskomatonta nyt tää sairastaminen. Ei oo tällasta maratonia ollut koskaan. Alkoi siis joulupäivänä eka flunssa, jonka jälkeen heti perään influenssa. Yskä loppu iteltä vasta viime viikolla ja loppuviikolla ehdin käyä yhessä jumpassakin. Kunnes sitten iski mahatauti :mad:! Nyt sitten kärvistellään sen kourissa ja kuumettakin on. Lapsillahan tuo kovemmalle ottaa kun kaikki tulee ulos, itellä pelkkä kuume ja mahakipua. Alkais nyt jo riittämään pikkuhiljaa! Aikamoisen kuluttavaa näin pitkäkestonen kaikkien tautien läpikäyminen |O. Mut jospa se nyt sitten vähäks aikaa riittäis kun tästä päästään. Ja sitten kyllä nautin täysin rinnoin liikunnasta :D!

Huomenna sitten näkee taas mitä on viikon aikana tapahtunut ja mitä puntari näyttää. Jospa ois tapahtunut sellanen muutaman kilon ihmepudotus :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:60,9kg
Pudotusta viime viikosta:-1,2kg
Pudotusta yhteensä:8,5kg
Tavoite:54kg

Jes, jes =) Nyt on jo 60 kilon alitus lähellä. Ja sitä oonkin odottanut. Aina kun katon vaakaa, niin aattelen, että onko tuo mun paino, joka alkaa 6:lla. Kun oon aina tottunut sen alkavan pykälää pienemmällä numerolla. Mut eiköhän siihen kohta päästä.

Nyt on vaan haastava viikko tulossa, kun mennään viikonloppulomalle miehen kanssa. Tiedän jo etukäteen, että siellä en aio nipottaa, mutta pyrin pitämään kuitenkin jonkinlaisen kohtuuden mukana. Ja aion nyt olla sitten sitäkin tiukempana perjantaihin asti ja sitten taas heti kun kotiin palataan.

Nyt oon itse jo parantunut ja loppuviikosta aion kyllä jumppailemaan. Vaikka näyttäähän tämä painonpudotus etenevän ilman liikuntaakin, mutta ois kiva lihasvoimaakin vähän saada. Ja ennen kaikkea henkisesti mulle ainakin liikunta on tosi tärkeää. Jaksaa paljon paremmin kaikin puolin.

Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille!
 
Hienoa mida :flower:

Pikaisesti oma rimpsu:
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 88,7kg
pudotusta viikossa -1kg
pudotusta yhteensä -1,7kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli kyllä se tästä. Hitaasti mutta varmasti. :) ja onneksi nuo viimevuoden 20kiloa ei voi mitenkään tulla takaisin yhdessä yössä :D
 
Moikka :)

Minäpäs koitan tässä tänään väsätä uuden listan tälle viikolle.
Onnittelut pudotuksista mida ja Miiuliini !!

Minä en taida valitettavasti tuohon miinussakkiin tällä viikolla päästä.
Takana on pitkä viikonloppu reissussa ja ruokailut suoritettiin Hesellä, Subwayssa ja sitten kaupan einestiskien antimista (eli himoitsemani lihapiirakat nakilla ja juustolla kuuluivat viikonlopun ruokavalioon). Lisäksi sitten karkkia tuli syötyä useampana päivänä.
Päivät olivat pitkiä ja väsyttäviä eikä kunnon syömiselle vain ollut aikaa. Tietysti itse olisi pitänyt tehdä valinta terveellisempiin eväisiin, mutta niin sitä nälkäisenä ei vaan osaa tehdä oikeita ratkaisuja.

Tänään piti tehdä paluu arkeen, mutta kotimatkalla unohtui käydä kaupassa, eikä kotona ollutkaan mitään syömistä. Aamupuuro löytyi ja mehukeitto, mutta siinä se sitten.
Työpaikalla ruokalassa sorruin leipään ja välipalana meni pala kakkua.
Eli kaukana ollaan kunnon ruokavaliosta.

Tänäaamuna kun kävin vaakalla, tulos oli +700g vimeviikon perjantaihin nähden.
Hitto.

Noh, huomenna on punnituspäivä ja se on vaan kohdattava tekonsa ja kannettava vastuu. Toivottavasti huomiset plussat poistuu sitten jossain vaiheessa...
Mut niinkuin Miiuliini sanoit, onneksi se 20 kg ei ihan yhdessä yössä tule takaisin.

Nyt on käytävä näiden plussakilojen kimppuun tekemällä kauppareissu tänään ja täytettävä kaapit sallitulla syötävällä. Toisaalta ruotuun ja arkeen palaaminen tuntuu hyvältä, kun on vähän saanut myös käydä "vapaalla".

Koitan tekaista listan kohtapuoleen ja lisäilen teidän tulokset sinne. Huomenissa sitten tulen ilmoittamaan oman surkean litaniani.

Nyt sitä tsemppiä tänne minullepäin, niin pääsen tästä murheen alhosta ja masennuksen suosta ylös :)

Tsemppiä !
 
Noniin. Punnitus koitti.
Plussa oli vähän pienentynyt eilisestä. Saldo tälle viikolle on + 0,5kg.
Loppuviimeksi olen ihan tyytyväinen, koska pelkäsin plussan olevan suurempi.
Ja mikä parasta, olen alle 90kg jokatapauksessa :)

Nyt on seuraava kuukausi ilman sen kummempia menoja (jos ei lasketa 2 vk päästä punktioo ja alkionsiirtoa, jos vaan kaikki menee hyvin) ja saa keskittyä kunnolla syömiseen ja liikkumiseen.
Eilen aloitin pistokset ja koska minulla on riski saada tuo hyperstimulaatio, niin voi olla, että jossain vaiheessa täytyy treenaamista vähän hellittää, mutta muutoin aion jatkaa normaalisti.
Ainakin kävellä voi, jos salilla käyntiä täytyy vähentää.

Eiköhän se tästä taas lähde. Tänään pääsin kiinni taas GFG-ruokavalioonkin :)

Alla on minun rimpsu:

iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (27.1) 89,9 kg
Pudotusta viikossa +0,5kg
Pudotusta yht. - 1,6 kg
2010 - 20,7 kg


Tsemppiä kaikille!
 


VIIKON 4 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:60,9kg
Pudotusta viime viikosta:-1,2kg
Pudotusta yhteensä:8,5kg
Tavoite:54kg


nöpö80
Pituus: 158 cm



iloksi
iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (27.1) 89,9 kg
Pudotusta viikossa +0,5kg
Pudotusta yht. - 1,6 kg
2010 - 20,7 kg


Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 88,7kg
pudotusta viikossa -1kg
pudotusta yhteensä -1,7kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Susimieli


Naksos

pituus 158 cm
aloituspaino 65,9
pudotus viikossa -300g
pudotus yht. -300g
Tavoite 57 kg


Yhteispudotus 2,5 kg

 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Vieläkö mahtuisi mukaan tähän pinoon??
Raskauskiloja olisi muutamia karistettavana ja tuntuu olevan työn ja tuskan takana. ja sit kun kaiken pitäisi tapahtua heti NYT!!! :)........ Olen virallisesti aloittanut maanantaina syömisieni tarkkailun ja pidän punnituspäivää perjantaina, koska perjantai on myöskin meidän prheen karkkipäivä, joten tietääpä sit olla tarkkana ettei tule liikaa mässäiltyä :D
Maanantaina paino oli 65.9 ja tänään 65.6, että -300g näin alkuun. Tavoitteena olisi päästä sinne 57 kiloon, mikä oli paino ennen kuin tulin raskaaksi. ihannepainohan olis jotain 53-55kg väliin, mutta en uskalla ajatella niiiin pitkälle... ai niin ja olen 158cm pitkä. Vyötärön mittaakin seurailen tässä matkan varrella n.kuukauden välein (höh, en kuitenkaan malta odottaa sitä kuukautta..). Mitäs mun nyt pitäsi vielä tähän lisätä....eli siis aloituspainoni on se 65.9kg ja tavoite 57kg, pudotus viikossa -300g, pudotus yhteensä -300g... siinäpä ne tärkeimmät. ai niin tosiaan, ruokavaliolla mennään ja käyn kaksi tai kolme kertaa viikossa jumpalla tai kahvakuulailemassa. Nekin harrastukset olen vastikään aloittanut. Kiitti jos huolitte mut mukaan tähän kevenevään ryhmään!!!!

-Naksos
 
Naksos tottakai mahtuu :) Tervetuloa!
Lisään sinut tuonne listaan ja toivotan tsemppiä urakkaan :) !! Kiva juttu kun tulit :)
Minä löysin kahvakuulailun ihan vähän aika sitten ja olen siihen tykästynyt kovasti. Se on kyllä tehokas laji! Ja siitä hyvä, että pystyy harrastamaan myös kotona :)
Tsemppiä sinulle urakkaan! Eiköhän ne toivotut lukemat tule vielä vastaan :)

Minulla ei tänään ole punnituspäivä, vaan se oli pari päivää sitten.. Mutta piti siellä vaakalla käydä seisomassa. Tänään näyttäisi viimeviikon plussat olevan poissa, joten nyt sitten lähdetään tiputtelemaan miinusta ensiviikolle.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tavataan sitten taas ensiviikolla kevyempinä :)
 


VIIKON 5 TULOKSET

mida


nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 74,0 kg
Pudotus viikossa: - 1,5 kg
Pudotusta yhteensä: -12 kg



iloksi





Miiuliini85



Susimieli


Naksos


Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Pudotus viikossa: -
Tavoite: 65

Yhteispudotus 1,5 kg

 
Viimeksi muokattu:
Heijssan vanhat ja uudet. :)

Täällä kirjottelee ent. tyttö-nen. On jäänyt kirjoittelut poies ja tuo nickki jumitti jumitustaan :( Niimpä päätin sit tehdä uuden ja tällä mennään.

Sillo joskus ku viimeks kirjottelin ni oli hyvät tulokset,tms.. mut nyt on sit lösähetty sohvaperunaks ja mitää ei o saatu aikaseks ja kilot tullu oikee kiljuen takasin :,(
Jonneen on vaa jäänyt taas se motivaatio ettei kiinosta koko laihutus, mut haluun laihtuu.

Tässäpä olis mun tietoja nyt tänään otettuna

Sarp-pa

Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Pudotus viikossa: -
Tavoite: 65

Oon täs nyt pähkäilly sitä et pitäiskö alottaa toi tommonen nutrilett juttu. Jostaa luin et paketis on 15 pussii ja 5/päivä pitäs syyä, eihän se kestä sitku 3 päivää :eek: Monta niit pakettei pitää oikee hankkii? :S
Onks kukaa kokeillu tämmöst ku Figurel CLA 80+ kromi ?
 

Yhteistyössä