Moikka kristiina,hienosti menee sulla
Mulla on kanssa varattuna kuntosaliohjelman teko 25pv.Lähden ensi viikolla viikoksi kanadaan niin otin ajan sen jälkeen.Kahvakuulaa kävin viime viikolla kokeilemassa ja tällä viikolla menen uudestaan,kannattaa kokeilla ,on rankkaa!!
Eilen miehen kanssa tehtiin uusi aikaennätys 4kilometrin juoksussa,24minuuttia.Koitetaan josko saataisiin juostua se 10kilsaa kuun lopussa tuntiin....saa nähdä.
Mulla on sama kun sulla kristiina,painoa on kaiken kaikkiaan neljässä kuukaudessa tippunut noin 7 kiloa ja nyt tosiaan on ihmiset alkaneet huomata sen,ihan viime viikolla kolme tuttua tuumasi että ootko sä laihtunut
Entisestä sohvaperunasta on tullut liikunnanrakastaja.Aina ei meinaa napata juoksulenkille lähtö mutta onneks meitä on kaksi jotka käy niin toinen raahaa toisen mukana aina ja se fiilis lenkin jälkeen on euforinen.
Mulla polvi vaan meinaa sanoa itsensä irti tässä juoksuharrastuksessa,nytkin on turvonnut ja arka.Jospa polven lihakset kehittyy tässä sen verta että tulevaisuudessa ei enään kipeytyisi vähän väliä.
Paino on n.71kiloa,kovasti haluaisin sen pysyvästi alle 70kilon mutta ei tässä ole kiirettä
Tsemppiä kaikille ja missä te ootte???