Tähän pinoon kaikki jotka eivät imetä, ja mustat mukaan harmaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä en imetä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä en imetä

Vieras
Itse en imetä. Syitä ei tarvitse kertoa jokaisella on varmasti omat syynsä niinkuin minullakin. Mustat mukaan vaikka harmaana, ettei kukaan pääse kettuilemaan myöhemmin sopivassa raossa.

No mä en imetä. Ihan siks ku ei oo just tällä hetkellä imetettävää. Mut en tätä mun nuorimmaistakaan imettänyt. Syitäkin on ihan pari. Aluks mulla ei tullu maitoa joten mun tissi oli vain tuttina. Sitten kun maitoa alkoi tulla oli laps jo tehovalvonnassa nestehukan takia. Senkään jälkeen ei tissi kelvannut ruokintaan eikä mulla ollut aikaa yrittää ruokkia sitä tissistä, koska mä en juurikaan ollut kotona. Sairaalassa meni muutamat yöt ja päivät. Tai vaikka olinkin kotona (en tiedä kuinka lääkkeet vaikuttaa maitoon) saatto maito olla välillä niinkin hyvin lääkepitoista etten uskaltanu sitä lapselle antaa. Sori kerroin syynkin/syytkin vaikkei tarvinnu.

En imettänyt kumpakaan. Esikolle pumppasin maitoa jonkun 2kk mut tästä toisesta mulla nousi maito ttisseihin,muttei tullut ulos vaikka mitä yritettiin. Jouduin oikein lääkekuurille

Yhteistyössä