täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

voih
Aina vaan... Mitähän mä just olin, 7kk pois palstalta? :D
Jos sä olisit edes seurannut mun kirjoituksia, tietäisit mun käyvän kuntosalilla ;)

Eikä sitä pienten lasten äitinä voi muutenkaan vain istuskella.

Mä näytän ihmiseltä, hyvin lähellä itseasiassa sitä kropaltani mitä haluankin olla, viel vähän vatsaa litteemmäks ja yleistä lihastreeniä niin avot! Anteeks nyt kamalasti kun pidän itsestäni :hug: Ja niin muuten pitää yllättävän moni muukin!
:LOL:
Uaeat lihavat pitävät itseään kauniina, monikaan ei omist kokovartalopeiliä. Sinulla kuitenkin isot kasvot, ettet edes sillä voi hämätä itseäsi ja muita. Järkkyä! Nuori ihminen!

Siis mitä!?!
Täällähän on joku ihme ajojahti ollut käynnissä ja on jaksettu nähdä ihan vaivaa :kieh:
Mä mihinkään ole hävinnyt, täällä oon ja tuun aina olemaan, vaikka en täällä jouda asumaankaan, niinkuin jotkut olettaa.

PS. Eikö ollutkin komea poseeraus? Olen ihan samaa mieltä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986283:
Siis mitä!?!
Täällähän on joku ihme ajojahti ollut käynnissä ja on jaksettu nähdä ihan vaivaa :kieh:
Mä mihinkään ole hävinnyt, täällä oon ja tuun aina olemaan, vaikka en täällä jouda asumaankaan, niinkuin jotkut olettaa.

PS. Eikö ollutkin komea poseeraus? Olen ihan samaa mieltä ;)
Joo,mutta siis voisitko vastata, onko tuo oma kuvasi tuossa,vai netistä otettu? Et ole käsittääkseni tuohon väitteeseen missään ketjussa vielä vastannut.

Yhteistyössä