täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986436:
Tottakai voin.
Se on mun avatar, alter egoni ja kuva netistä otettu.
Mutta kuvaketjuissa väitit että tuo kuva olet sinä, miksi? No tottakai sitä täällä tehdään. Mutta jos ei halua omalla naamallaan esiintyä, miksei voi olla laittamatta jonkun toisen kuvaa omanaan?

just
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986283:
Siis mitä!?!
Täällähän on joku ihme ajojahti ollut käynnissä ja on jaksettu nähdä ihan vaivaa :kieh:
Mä mihinkään ole hävinnyt, täällä oon ja tuun aina olemaan, vaikka en täällä jouda asumaankaan, niinkuin jotkut olettaa.

PS. Eikö ollutkin komea poseeraus? Olen ihan samaa mieltä ;)
Luuletko sä että sä voit vaan pölliä toisten blogista kuvia ja väittää niitä omikses..?

Mä oon niin paljon aukonu päätäni täällä ja aiheuttanut pahaa verta etten uskalla täällä naamaani näyttää (ei sillä että sitä kukaan täällä haluis nähdäkään) :whistle:

Mutta tunnistan kyllä kauneuden kun sellaisen näen.

Jatkakaa...

"wtf"
Mitä tässä ketjussa tapahtuu?

Eilen täältä löytyi vielä ärsypilamin netistä varastama kuva jota väitti omakseen !
Nyt on se viesti poistettu ja muitakin jossa asiaa arvosteltiin ja siitä kyseltiin.

Onko täällä oikeasti joku pienen piirin Pohjois-Korea jotka korjailee kaverin mokia jälkeenpäin editoimalla viestejä?

Tietenkin sitä saa kritisoida jos valheellisesti väittää muiden kuvia omakseen, haloo "modet"!

• Tykkää
Reactions: rops
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986925:
Sinä joka vaahtoat samalla ip-osoitteella, lue aikaisempi kommenttini ja laita vaikka yyveetä jos vielä asia askarruttaa. Piste.
No mä olen kyllä eri tyyppi kuin tuo aiempi harmaileva, sattuu vaan sama asia ärsyttämään!

"Mä nään sun IP:n!" Voe luoja!
Tuu kaffeelle vaikka joku päivä ,osoitteen saat mun IP:stä. :D

Hghm
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986925:
Sinä joka vaahtoat samalla ip-osoitteella, lue aikaisempi kommenttini ja laita vaikka yyveetä jos vielä asia askarruttaa. Piste.
Mä voin vaihteeksi vaahdota eri osoitteesta. Onhan tuo valehtelusi sen verran noloa, että luulisi nyt itseäsikin hävettävän. Ja kieltämättä tosi epäreilua, että valheesi poistettiin.

Yhteistyössä