"tiutau"
Öhöm... OT, mut ihmettelin miksi Metsänpeitto vauhkoaa kaikista näistä kauniista naisista, mut sehän olikin Metsäpeikko. Ei mulla muuta, jatkakaa!
Kertoisin jos tietäisin mikä blogi.Kyllä tätä saa ihan julkisesti puida kun julkisesti toisten kuvia levittelet
Jos ketjun nimi on Naamakuvaketju niin se ei suinkaan tarkoita että revi jonkun toisen naamakuva netistä ja väitä omaksesi. Onkohan joku jo kertonut tuolle kuvan oikealle omistajalle että joku randomi Suomesta esiintyy hänen kuvallaan mammapalstalla? Saisi hän sitten päättää haluaako kuvaansa käytettävän ko. tarkoitukseen.
Vähän eri asia ja tiedät sen itsekin, ellet ole ihan vajaaälyinen.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987102:Soittakaa samalla Kim Catralille koska hänenkin kuvaa käytän avattarena :wave:
Et tee nickillesi oikeutta! Onneksi...
Oot tosi nätti mutta jotenkin mielestäni käytät liikaa meikkiä. En osaa sanoa mistä kohtaa...Vilautan vielä toistakin: Aijaa.com - 10774246
kiitos :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26986946:Aivan mielettömän kaunis! :heart:
Pakko laittaa tännekin tämä:
Markku Aro - Lady lady lady - YouTube
Tulihan se pelko perseeseen kun ihmiset alkoi puhumaan että kertoisi blogin pitäjälle. Hyvä, että edes nyt tajusit tehneesi väärin.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987102:Soittakaa samalla Kim Catralille koska hänenkin kuvaa käytän avattarena :wave:
Lähen nyt nukkumaan, mesoakaa te keskenänne.
PS. Muita ei kyllä kannata ruveta tähän soppaan sotkemaan, kukaan muu ei minun viesteihin ole koskenut vain minä näitä käytän!
Heh, MELKO kaksmielinen lause... :saint:Vilautan vielä toistakin: Aijaa.com - 10774246
En oikeesti jaksais näitä puolusteluja, mut meikkijutut on niin lähellä sydäntä, et pakko mainita et meikkaus on ikäänkuin harrastus valokuvaamisen ohella, eli tahallani kokeilen erilaisia vahvoja meikkejä ja värejä. Normisti en meikkaa juuri lainkaan, sillä mulla on meikit päällä sellanen ns. likainen olo, et pitää varoa koko ajan ettei koske kasvoihin eikä voi lapsiakaan pusutella.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987171:Oot tosi nätti mutta jotenkin mielestäni käytät liikaa meikkiä. En osaa sanoa mistä kohtaa...
Oletko se sinä, Minttu Vettenterä?Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987102:Soittakaa samalla Kim Catralille koska hänenkin kuvaa käytän avattarena :wave:
Lähen nyt nukkumaan, mesoakaa te keskenänne.
PS. Muita ei kyllä kannata ruveta tähän soppaan sotkemaan, kukaan muu ei minun viesteihin ole koskenut vain minä näitä käytän!
Juu, en mä millään pahalla. Kuten sanoin oot nätti. Johtuu varmaan siitä kun nää muut tytöt on melko naturellina liikenteessä...En oikeesti jaksais näitä puolusteluja, mut meikkijutut on niin lähellä sydäntä, et pakko mainita et meikkaus on ikäänkuin harrastus valokuvaamisen ohella, eli tahallani kokeilen erilaisia vahvoja meikkejä ja värejä. Normisti en meikkaa juuri lainkaan, sillä mulla on meikit päällä sellanen ns. likainen olo, et pitää varoa koko ajan ettei koske kasvoihin eikä voi lapsiakaan pusutella.
Mut kiitos palautteesta anyway.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987191:Heh, MELKO kaksmielinen lause... :saint:
Rupesin jo etsimään (ennen kuin klikkasin linkkiä) että missäs se toinen sitten näkyi
Mielipiteet on niinku persereikä. Jokaiselta löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987229:Juu, en mä millään pahalla. Kuten sanoin oot nätti. Johtuu varmaan siitä kun nää muut tytöt on melko naturellina liikenteessä...
"...Jokaisella on omansa ja ne kaikki haisee"Mielipiteet on niinku persereikä. Jokaiselta löytyy.
Enkä mä pahalla ottanutkaan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987269:"...Jokaisella on omansa ja ne kaikki haisee"
TriplaIsä on kyllä ihan omalla kuvalla liikenteessä. Tiedän koska ollaan samassa firmassa töissä.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekään