täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

just
Kyllä tätä saa ihan julkisesti puida kun julkisesti toisten kuvia levittelet :D

Jos ketjun nimi on Naamakuvaketju niin se ei suinkaan tarkoita että revi jonkun toisen naamakuva netistä ja väitä omaksesi. Onkohan joku jo kertonut tuolle kuvan oikealle omistajalle että joku randomi Suomesta esiintyy hänen kuvallaan mammapalstalla? Saisi hän sitten päättää haluaako kuvaansa käytettävän ko. tarkoitukseen.

"vieras"
Kyllä tätä saa ihan julkisesti puida kun julkisesti toisten kuvia levittelet :D

Jos ketjun nimi on Naamakuvaketju niin se ei suinkaan tarkoita että revi jonkun toisen naamakuva netistä ja väitä omaksesi. Onkohan joku jo kertonut tuolle kuvan oikealle omistajalle että joku randomi Suomesta esiintyy hänen kuvallaan mammapalstalla? Saisi hän sitten päättää haluaako kuvaansa käytettävän ko. tarkoitukseen.
Kertoisin jos tietäisin mikä blogi.

Soittakaa samalla Kim Catralille koska hänenkin kuvaa käytän avattarena :wave:
Lähen nyt nukkumaan, mesoakaa te keskenänne.

PS. Muita ei kyllä kannata ruveta tähän soppaan sotkemaan, kukaan muu ei minun viesteihin ole koskenut vain minä näitä käytän!

Viimeksi muokattu:
just
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987102:
Vähän eri asia ja tiedät sen itsekin, ellet ole ihan vajaaälyinen.

No, tajusit kuitenkin tehneesi väärin kun poistit kuvan.

[QUOTE="tiutau";26986988]Öhöm... OT, mut ihmettelin miksi Metsänpeitto vauhkoaa kaikista näistä kauniista naisista, mut sehän olikin Metsäpeikko. Ei mulla muuta, jatkakaa![/QUOTE]

Onks kaikki kuitenkin ok? Vai teenkö jotain väärin?

Satun nyt vain tykkäämään kauniista naisista : /

Viimeksi muokattu:
Turkilmas
Ohhoh. Ihan pakko udella, että mikä sulla ärsypilämi oli motiivina tuossa? Ei siinä mitään, en nyt tiedä loukkaako tuo muuta kuin kuvien henkilöä itseään, mutta onhan tuo mielenkiintoinen ilmiö. Oletko siis koskaan ollut omana itsenäsi palstalla? Kuvissa tai edes teksteissä?

• Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"

PS. Muita ei kyllä kannata ruveta tähän soppaan sotkemaan, kukaan muu ei minun viesteihin ole koskenut vain minä näitä käytän!
Tulihan se pelko perseeseen kun ihmiset alkoi puhumaan että kertoisi blogin pitäjälle. Hyvä, että edes nyt tajusit tehneesi väärin.

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987171:
Oot tosi nätti mutta jotenkin mielestäni käytät liikaa meikkiä. En osaa sanoa mistä kohtaa...
En oikeesti jaksais näitä puolusteluja, mut meikkijutut on niin lähellä sydäntä, et pakko mainita et meikkaus on ikäänkuin harrastus valokuvaamisen ohella, eli tahallani kokeilen erilaisia vahvoja meikkejä ja värejä. Normisti en meikkaa juuri lainkaan, sillä mulla on meikit päällä sellanen ns. likainen olo, et pitää varoa koko ajan ettei koske kasvoihin eikä voi lapsiakaan pusutella. ;)

Mut kiitos palautteesta anyway.

"vieras"

Oletko se sinä, Minttu Vettenterä?

En oikeesti jaksais näitä puolusteluja, mut meikkijutut on niin lähellä sydäntä, et pakko mainita et meikkaus on ikäänkuin harrastus valokuvaamisen ohella, eli tahallani kokeilen erilaisia vahvoja meikkejä ja värejä. Normisti en meikkaa juuri lainkaan, sillä mulla on meikit päällä sellanen ns. likainen olo, et pitää varoa koko ajan ettei koske kasvoihin eikä voi lapsiakaan pusutella. ;)

Mut kiitos palautteesta anyway.
Juu, en mä millään pahalla. Kuten sanoin oot nätti. Johtuu varmaan siitä kun nää muut tytöt on melko naturellina liikenteessä...

Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekäänBlogisti on kyllä tunnettu amerikassa, ei suomessa niinkään. Saahan täällä muutkin käyttää julkkisten kuvia avattarina, ja minä sanoin, että kuva on netistä. Tykkään ko. blogistista. En jaksa jankata niinkin yksinkertaista asiaa minkä olen jo täällä sanonut.

Haluan pitää jonkinlaisen yksityisyyteeni, vaikka olenkin palstalla oma itseni, yksityisyys on sellainen joka jokaiselle suotakoon. Näin ainakin luulin.
Hyvää yötä!

just
Nyt sit alkaa marttyyriasenne kun ensin yritit hyökätä. NIIN selvä kusetusyritys, muuten et noin reagoisi.

Kukaan ei pakota laittamaan omia kuvia palstalle mutta ei myöskään ole oikein laittaa toisen kuvia ominaan.

Olisit edes suoraselkäinen ja myöntäisit. No mutta asia tuli jo selväks, selityksiä sulla riittää.

Yhteistyössä