Miksen?et o tosissas?
Miksen?et o tosissas?
Aina vaan... Mitähän mä just olin, 7kk pois palstalta?Kauhea läski tuo idunnor ja aina vain naamansa tai koko kuvansa tunkee. Nuori ihminen ja järkky.
Alaps kuntoilla palstalla istumisen sijaan, niin sinustakin tulee ihmisen näköinen.
juu sepä se sama juttu yhisti meitäAlkuperäinen kirjoittaja vieras";26935799]Ok. Oon ollut jotenkin siinä uskossa:fitness/kehonrakennus[/COLOR].
Ei kyllä verhokuoseissa voita :OVuokrakämppä, verhosta ei ole mitään tietoa. 80-luku voittaa kuitenkin 70-luvun.
Eikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26952039:Ei kyllä verhokuoseissa voita :O
O-ou mikä punakka juntti! Talikko kouraan vaan ja paskakasaan seisomaanEikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.
Hahhah!!Ennemmin hevosen selkään lassoamaan vasikoita
No just, nimenomaan kauniita värejä, kukkia ja sydämiä. Eikä mitään 80-luvun teknojuppioksennuksia :snotty:Eikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.
sulle voisin tuheroo antaaEikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.
Ilmeisesti pyrit olemaan samanlainen pelle kuin tämä tyyppi?Ennemmin hevosen selkään lassoamaan vasikoita
Pitkään piti miettiä, että ketä muistutat. Mutta tulee mieleen Jerry Hall - nuori sellainen.