täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

Kauhea läski tuo idunnor ja aina vain naamansa tai koko kuvansa tunkee. Nuori ihminen ja järkky.
Alaps kuntoilla palstalla istumisen sijaan, niin sinustakin tulee ihmisen näköinen.
Aina vaan... Mitähän mä just olin, 7kk pois palstalta? :D
Jos sä olisit edes seurannut mun kirjoituksia, tietäisit mun käyvän kuntosalilla ;)

Eikä sitä pienten lasten äitinä voi muutenkaan vain istuskella.

Mä näytän ihmiseltä, hyvin lähellä itseasiassa sitä kropaltani mitä haluankin olla, viel vähän vatsaa litteemmäks ja yleistä lihastreeniä niin avot! Anteeks nyt kamalasti kun pidän itsestäni :hug: Ja niin muuten pitää yllättävän moni muukin!
:LOL:

"tuksu"
oma äijä sano tänään että näytän Johanna Tukiaiselta. Kuulemma tyhmän näköstä kun näkyy että on naamameikkiä ja ripsenpidennykset harventunu. Oon tähän asti pitänyt itseäni nättinä ja huoliteltuna! Mun maailma romahti kyllä

[QUOTE="vieras";26931954]Siivotaanko teillä koskaan? Aika järkky toi keittiö. Lisäksi nuo kaikkein halvimmat keittiökalusteet ihan kuin vuokrakasarmista ja 80-luvun mieletön verho.[/QUOTE]

Vuokrakämppä, verhosta ei ole mitään tietoa. 80-luku voittaa kuitenkin 70-luvun.

näkymätön
Mä joskus laitoin kuvani johonkin vastaavaan ketjuun ja kukaan ei kommentoinut mitenkään. Yleensä joko kehutaan tai haukutaan näitä kuvansa laittaneita. Mut siis täysin ignoorattiin. Jotenkin kettumaista sellainenkin kun ei herätä mitään mielipiteitä.

Yhteistyössä