täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

"Vieras"
perustelleppa, miten muka "tuon jatkuvasti esiin erillaisuuttani" ? säälittävät kaltaisesi harmaana huutelijat, joilla
ei ole edes pokkaa näyttää kasvojaan vaikka kyseessä on KUVAKETJU
Joo, voin perustella. Olen lukenut useammin kuin kerran tai kahdesti, kuinka kerrot yhä uudestaan, että sulla on musta tukka ja näytät pelottavalta. Valkoinen naama ja punaista huulipunaa. Tukka pystyssä ja niitit vaatteissa. Sinähän olet ex syysyö, joten kyllä näin on. Minkä takia ihminen on säälittävä puskusta huutelija, jos ei laita kuvaansa? Olen minä kuvani usein laittanutkin.

Miksi minun kommenttini loukkasi, vaikka aloitin sen kuten sinä? "loukkaamatta sitä ja sitä"...(mutta täältä pesee)

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";26966751]Joo, voin perustella. Olen lukenut useammin kuin kerran tai kahdesti, kuinka kerrot yhä uudestaan, että sulla on musta tukka ja näytät pelottavalta. Valkoinen naama ja punaista huulipunaa. Tukka pystyssä ja niitit vaatteissa. Sinähän olet ex syysyö, joten kyllä näin on. Minkä takia ihminen on säälittävä puskusta huutelija, jos ei laita kuvaansa? Olen minä kuvani usein laittanutkin.

Miksi minun kommenttini loukkasi, vaikka aloitin sen kuten sinä? "loukkaamatta sitä ja sitä"...(mutta täältä pesee)[/QUOTE]

Valitettavasti joudun komppaamaan.

Mun mielestä ton tyyliset ihmiset ei näytä pelottavilta, ehkä enemmän vähän säälittäviltä? Oonko ihan kauhee ihminen kun sanon noin?
Mullakin oli nuorena tollanen erikoisuuden tavottelu vaihe, kunnes tajusin että se on vähän noloa, enkä ole mitenkään erikoinen edes.

Ja MIKSI suurin osa ton tyylisistä naisista ei laita niiden hiuksia mitenkään?!
Antaa vaan valua päätä myöten ja pahinta on yleensä vielä KESKIJAKAUS...
Vois edes vähän tyvestä kohottaa tms

"vieras"
Ja älä nyt käsitä balackdahlia väärin. En arvostellut sinua tai ulkonäköäsi, vaan käytöstäsi. Jos yritit sanoa hienovaraisesti olevasi erikoisempi, kuin hunajapuput, et siinä onnistunut. Mielipiteeni on se, ett'ä mitä enemmän joku yrittää olla erikoinen, sitä vähemmän hän sitä todella on. Ja sitä vähemmän ihminen nahoissaan viihtyy, mitä enemmän pitää itseään tuoda esiin erikoisuutena, vieläpä toisten kustannuksella.

"loukkaamatta Sangriaa ja muita" ei hämää ketään.

Sangria
[QUOTE="Heh";26967826]No onhan, ainakin 10 kertaa! Sama kuva hieman eri tavalla käsiteltynä. Heh.[/QUOTE]

Ei muuten ole, ja tuota kuvaa ei ole käsitelty mitenkään muuten kuin rajattu. En ala väittelemään enempää.

SexShop1
Alkuperäinen kirjoittaja entinen cityläinen;26967888:
Onko tämä äitiyslomalainen = Kauhea Namu? Siis kun mulla tuli tuosta Sangrian kuvasta niin mieleen Kauhea Namu ja ei voi olla sattumaa, jos ejk on samaa mieltä. Mitä mieltä muut on?
Sangria ei ole kauhea namu.

Äitiyslomalainen on. Ei kai palstaile täällä enää? Eikä cityssäkään?

Yhteistyössä