hgggg
Kaikki linkit mitä laitat, vievät johonkin ihmemestaan (ainakin mun koneella).
Kaikki linkit mitä laitat, vievät johonkin ihmemestaan (ainakin mun koneella).
Ohoh, kaksi kertaa http. Sori!Kaikki linkit mitä laitat, vievät johonkin ihmemestaan (ainakin mun koneella).
Yökötys Kai nyt se itsekkin sen tietää.
Komppaan.haluamatta loukata Sangriaa tai muitakaan samantyyyppisiä naisia: itse en edes halua olla mikään
blondi "hunajapupu", vaan näytän ennemmin erikoiselta ja jopa pelottavalta. jos se tekee minusta
rumaan ja epänaisellisen, niin ei voi mitään
pointtini oli, että minusta ei tule blondia, hoikkaa eikä kaunistakaan vaikka
sellaiset saavat tällä suurimman huomion. mutta kiitos, että tulit pilaamaan ketjuni & päiväni, olenkin jo
miettinyt mihin ikioma perskärpäseni joutui..
kiva,nuku sä vaan sillä mä nmenetin nyt yöunet:X
ole hyvä vain haluatko vielä yhden kuvan, vaikka sellaisen jossa olen pelkät stringit päällä?kiva,nuku sä vaan sillä mä nmenetin nyt yöunet:X
kiitos mutta pelkkä yöunien menetys riittää;en halua nirriä pois;(ole hyvä vain haluatko vielä yhden kuvan, vaikka sellaisen jossa olen pelkät stringit päällä?
Mitä ihanaa juomaa sulla on tossa lasissa? Alko itekin tekemään mieli jotain pikku drinksua. Ylihuomenna alkaisi vapaatkin. Hmmm....
Mistähän kohtaa näytät "erikoiselta"? Et ainakaan päästä. Ehkä sulla on kolme perskankkua?haluamatta loukata Sangriaa tai muitakaan samantyyyppisiä naisia: itse en edes halua olla mikään
blondi "hunajapupu", vaan näytän ennemmin erikoiselta ja jopa pelottavalta. jos se tekee minusta
rumaan ja epänaisellisen, niin ei voi mitään
Näytät surulliselta hahmolta. Ihan kuin sulla menis huonosti.
eiks sua hävetä olla lapsilles tollanen roolimalli.ole hyvä vain haluatko vielä yhden kuvan, vaikka sellaisen jossa olen pelkät stringit päällä?
PikkusenNämä ketjut menee kyllä välillä niin eriskummallisiksi....
Tosiaan välillä kysyy ihan ääneen, että mitä hittoa täällä tapahtuu...Pikkusen
ei kyl paljoa naurattais jos ois tollanen äiti! iha ku mädäntyneen sitruunan niellyt. sit vielä ihmettelet miks neuvolantäti huomauttelee pukeutumisesta ku naamakin on jo...[/QUOTE]Alkuperäinen kirjoittaja dilledong";26971765]black dahliaahlia;26971126][COLOR="#800080: