kyllä sinussa on on avattaresi kanssa samaa näköäEikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.
kyllä sinussa on on avattaresi kanssa samaa näköäEikö? Minulla oli kerran keltaiset verhot, joissa oli isoja keltaisia kukkia. Arvelin niiden olevan 70-luvulta, mutta voin olla väärässä.
Täällä yksi joka myös on aavistellut, olisiko hän äitiyslomalainen/palleriinaMä oon kattonut ihan samaa, näyttää älyttömästi palleriinalta/äitiyslomalaiselta/mun murulta. En muista, oliko kyseisellä henkilöllä vielä muitakin nikkejä ennen noita.
Ei taatusti ole.Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;26953245:Täällä yksi joka myös on aavistellut, olisiko hän äitiyslomalainen/palleriina
Mä olin monta vuotta mustatukkainen ja shokkiväripää (pinkki varsinkin) ja karttelin "hunajapupu" lookkeja. Nyt vain jotenkin ajauduin tähän omaan luonnolliseen väriini ja jopa tykkään tästä, kun ei tartte värjätä, niin usein Siinä mun syy miksi en ole enää "erikoisen" näköinen.haluamatta loukata Sangriaa tai muitakaan samantyyyppisiä naisia: itse en edes halua olla mikään
blondi "hunajapupu", vaan näytän ennemmin erikoiselta ja jopa pelottavalta. jos se tekee minusta
rumaan ja epänaisellisen, niin ei voi mitään
minulle taas ei sovi yhtään vaalea tukka (kokeiltu on!) eikä kevyt meikkiMä olin monta vuotta mustatukkainen ja shokkiväripää (pinkki varsinkin) ja karttelin "hunajapupu" lookkeja. Nyt vain jotenkin ajauduin tähän omaan luonnolliseen väriini ja jopa tykkään tästä, kun ei tartte värjätä, niin usein Siinä mun syy miksi en ole enää "erikoisen" näköinen.
Mustatukka on tosi nättiminulle taas ei sovi yhtään vaalea tukka (kokeiltu on!) eikä kevyt meikki
Olet niin söde.
Haluamatta loukata sinua, se on kyllä huomattu, että haluat olla tosi erikoinen. Erikoisuudentavoittelussaan ihminen vain usein onnistuu olemaan lähinnä keskinkertainen. Sinäkään et ole erikoinen, olet sen näköinen, että tahtoisit olla. Moni hunajapupu onnistuu omassa persoonassaan olemaan paljon ainutlaatuisempi, Sangria esimerkiksi, joka on kuin eteerinen joutsen jostain taikamaasta. Ilmeisen uhkaava myös, kun koit noin tarvetta jälleen tuoda esiin erikoisuuttasi.haluamatta loukata Sangriaa tai muitakaan samantyyyppisiä naisia: itse en edes halua olla mikään
blondi "hunajapupu", vaan näytän ennemmin erikoiselta ja jopa pelottavalta. jos se tekee minusta
Mut se ei oo yhteiskäytössä, vaan mulla on monopoliasema siihen luonnonvaraan.niin en mie siitä tiiä, mutta mulkku se Datallakin on.
Jos haluat erikoiselta näyttää, niin olet väärällä palstalla. Käsittääkseni valtaosa tämän palstan kirjoittajista on tatuoituja, vähän ylipainoisia, meikkisilmiä, joilla on kotona lähes mustaksi värjätyt hiukset.haluamatta loukata Sangriaa tai muitakaan samantyyyppisiä naisia: itse en edes halua olla mikään
No kerta se on ensimmäinenkin, kun spermasta puhutaan luonnonvarana...Mut se ei oo yhteiskäytössä, vaan mulla on monopoliasema siihen luonnonvaraan.
Hah! Mie Datalle täs yks kerta tunnustin, että eniten Trekin hahmoista tunnen vetoa Picardiin. Ehkä siks ku se on ku mie?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26966222:
Ai niinkun "kumpaa poskea tällä kertaa muikistaisi kameralle"....Ei siivota. Vuokrakasarmit ovat köyhien säätiöiden tutkijoille ihan hyvä vaihtoehto. Meillä ei verhoja paljon mietitä, kun on muutakin ajateltavaa.
Uskomattoman kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966363: