täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

[QUOTE="vieras";26920097]Varmaan on kauniita juu, mutta ihmetyttää tuo älytön kuvien muokkaus. Valoisuudet kaakossa että hädintuskin kasvonpiirteitä erottaa. Pelkäättekö paljastuvanne rumiksi jos laitatte ihan muokkaamattoman kuvan? :)[/QUOTE]

myöhästä tollasta pelätä. :LOL:

"vieras"
Muakin häiritsee hiukan tuo muokkaus, muutaman kuvia olen nähnyt jo kymmenisen mutta en vieläkään tiedä miltä hän näyttää.

Phoebsilla on aina selkeät ja aidot kuvat, siitä tiiänkin että on aidosti tosi nätti ja näyttää siltä että pään sisälläkin jotain surraa.

[QUOTE="vieras";26920097]Varmaan on kauniita juu, mutta ihmetyttää tuo älytön kuvien muokkaus. Valoisuudet kaakossa että hädintuskin kasvonpiirteitä erottaa. Pelkäättekö paljastuvanne rumiksi jos laitatte ihan muokkaamattoman kuvan? :)[/QUOTE]

En osaa muokata kuvia. Ketjun kuvassa ei ole edes lamppua päällä, luonnonvaloa kylläkin. Oon laitellut sen verran runsaasti kuvia, että etteköhän tiedä eestä ja takaa miltä näytän eli olen rumaksi jo paljastunut.

minua kiehtovat äärimmäisyydet & liiottelu, siksi muokaan usein kuvat niin että ihoni on täysin vitivalkoinen tai sävytän ne esim. violeteiksi..

[QUOTE="vieras";26920739]Miksi monilla naisilla on tuo vika että suu ei pysy kuvissa kiinni tai sitten on duckface eli huulet typerästi törröllään Tollainen teennäinen suun auki pitäminen saa kenet tahansa näyttämään suun kautta hengittävältä henkisesti jälkeenjääneeltä yksilöltä.[/QUOTE]
No eipä tämäkään kirjoitus viesti kirjoittajan häikäisevän korkeasta henkisestä tasosta.

Astro on nätti. Sinusta en tiedä mutta epäilen vahvasti.

mielenkiinnosta
[QUOTE="erika";26920552]Jos saisin lampun hengeltä (tms.) kolme toivomusta, yksi niistä olisi, että näyttäisin nelikymppisenä yhtä hyvältä kuin sinä.[/QUOTE]

mikä on hänessä hyvää?

Mun kuva on ainakin kannettavan kameralla otettu, ja ei sitä oo muokattu mitenkään. Rajasin osan pois vaan, ettei tarvi koko huushollia esitellä! :D

"Heh"

Kaikkia netin julkkiskuviakin on käsitelety, studiokuvia rankastikin. Silti ihailet varmaan niitäkin. ;)

Eiks niin että ihailet luonnon kauneutta ja aitoja käsittelemättömiä kuvia, mutta oikeasti ihailet lehdissä ja netissä julkkisten photoshoot-kuvia, joissa tähdet ovat kauneimmillaan. Runsas meikki + kuvankäsittely sen tekee.

;)

Yhteistyössä