Niin, koska eilen oli vielä viileetä, ja viime viikolla vallan kylmää, niin ei saa vähentää vaatetta vaikka mittari näyttäis +30. Ne ekat hellepäivät pitää kärvistellä villatakeissa pipo päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ku ei ole vielä kesä vaan järvetkin on osa vielä jäässä! Minulle on aina opetettu että ennen ku järvet sulaa ei saa olla kesävaatteissa koska voi tulla kipeeks ku vilustuu! Ja kyllä tässä on kesää aikaa vielä hepeneissä!Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Ekaa kertaa lämmintä ja heti jotkut kehtaa nauttia KESÄSTÄ!?? Uskomattomia Sittenkö siellä saa juosta hepeneineen kun on vikaa kertaa lämmin?
Siis oli tukahduttavan kuuma mutta silti pelkäsit et tissit saa kylmää... meinaatko koko kesän kulkea takki päällä?Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Mä kävin kuopuksen kanssa postissa. Kuopuksella oli caprit, T-paita ja sukat. Istui turvakaukalossa. Mulla farkkucaprit, T-paita ja farkkutakki ja tuntui että mä tupehdun kokonaan. Mun oli pakko pitää autossa farkkutakkia (auki tosin), ettei noi daisarit sais kylmää. En halua rintatulehdusta. Ihana ilma ja siitä pitää nauttia!
Haloo - autossa ei ilmastointia, oli pakko vääntää "lämmitin-numiska" kylmälle. Se kun puhaltaa just tuohon daisareiden kohdalle, vaikka kuinka vääntelen niitä ritilöitä. Laiton pikkuisen taakse turvakaukalon kanssa, ettei hänelle kylmä puhalla. Selvennykseksi laitoin farkkutakin avoimena päälle niin, että rinnat peittyivät. Postiin tullessa toki riisuin. Mulle on tullut kesällä just autoreissun jälkeen rintatulehdus, joten varon saamasta sitä toista kertaa. Ulkona uskallan kyllä liikkua ihan teepparilla. Viileällä tuulella joudun suojamaan. Selvensikö tämä? Lapsen ymmärsin kyllä pukea sään vaatimalla tavallaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Siis oli tukahduttavan kuuma mutta silti pelkäsit et tissit saa kylmää... meinaatko koko kesän kulkea takki päällä?Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Mä kävin kuopuksen kanssa postissa. Kuopuksella oli caprit, T-paita ja sukat. Istui turvakaukalossa. Mulla farkkucaprit, T-paita ja farkkutakki ja tuntui että mä tupehdun kokonaan. Mun oli pakko pitää autossa farkkutakkia (auki tosin), ettei noi daisarit sais kylmää. En halua rintatulehdusta. Ihana ilma ja siitä pitää nauttia!