Ja tänään taas... minä, paha äiti pistin lapsille hellemekot päälle ja sandaalit jalkaan. Välikausipuvut odotti tyytyväisenä kotona kun tehtiin muutaman kilometrin reissu. B)
Ettei olis kuitenkaan vilustumisesta johtuvaa punoitustaAlkuperäinen kirjoittaja nti Dina:mä paloin tänään
Kas, sinullakin on kokemusta tästä B)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:siitä voi tulla myös vatsavaivoja, näin ainakin uskotaan jossain päin maailmaa. B)Alkuperäinen kirjoittaja teoriaa:jos ei kerta kylmästä voi vilustua miks meidän poika saa aina nuhan kun on ilman sukkia meidän helvetin kylmällä lattialla?
ja mulla palo kädet!me oltii 3pvä aamusta iltaan ulkona ja aurinko porotti pihaan koko päivän,tuuli ei sovi mistää suunnasta ja lämmintä +30 ei tullu mieleenikää pukea pojil pitkähihasia...shortsit ja t-paidat oli(välil ei paitaakaa)!!kyl meil ainaki pukeudutaa sään mukaa ei sen mukaa mikä kuukausi o!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettei olis kuitenkaan vilustumisesta johtuvaa punoitustaAlkuperäinen kirjoittaja nti Dina:mä paloin tänään