Tänään ekaa kertaa lämmintä 23 astetta ja heti tuolla kaupungilla juoksennellaan puolialasti, lapsetkin!

• Viestiketjun aloittaja mun mielipide
  • Ensimmäinen viesti
iita-mari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
mä paloin tänään :D
Ettei olis kuitenkaan vilustumisesta johtuvaa punoitusta :D
ja mulla palo kädet!me oltii 3pvä aamusta iltaan ulkona ja aurinko porotti pihaan koko päivän,tuuli ei sovi mistää suunnasta ja lämmintä +30 ei tullu mieleenikää pukea pojil pitkähihasia...shortsit ja t-paidat oli(välil ei paitaakaa)!!kyl meil ainaki pukeudutaa sään mukaa ei sen mukaa mikä kuukausi o!

tiuku
Just tänään kyselinkin täällä, että mitä huomenna päiväkotiin lapsille mukaan kun pihalla on kuitenkin lunta ja maa on kylmä, mutta lämmintä on luvattu :) Kotipihallakin on vielä pieni kasa lunta, tosin kesää on tehty tänään, joten eiköhän se huomiseen mennessä ole sulanut pois.

Joten meillä oli lapset +23 asteesta huolimatta lapset pitkissä housuissa ulkona. Kuopuksella vielä välikausihousut pikkareiden päällä (pitävät tarvittaessa sen lumen kosteuden poissa). Oli kumpparitkin ja pitkähihainen, ohut paita päällä. Alaosassa vähän enempi vaatetta :) Eikä lapset olleet yhtään hikisiä.

vieras
No hei nyt on KESÄ!!! nii mäki ajattelin viime vuonna ettei vielä uskalla vähentää vaatetta ja niinpä meni kesä sivu suun ja ei enää tullukkaa yhtä kovia helteitä. tajutkaa nyt hyvät ihmiset pukeutua sään mukaan eikä minkään ajatuksen "ei vielä oo kesä". miten nii ei oo?? kyl meillä ainaki lapset ollu kesähepeneissä heti kun lämmintä tuli. nyt tarkenee ja ihan turha hiostuttaa lapsia! en itekkää viihdy turkeissa näillä helteillä. talviturkille heihei ja nyt nautitaan kesästä! =)

Yhteistyössä