Tänään ekaa kertaa lämmintä 23 astetta ja heti tuolla kaupungilla juoksennellaan puolialasti, lapsetkin!

• Viestiketjun aloittaja mun mielipide
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Kyl meillä pukeudutaan sen mukaan millanen ilma on eikä sen mukaan mikä kuukausi!!!!!!!!!!
NIIN MEILLÄKIN! Mutta nyt ei mun mielestä ole sellainen ilma, että tarkenis vielä hellemekossa!
Millainen sen ilman pitäisi sitten olla että voi pukeutua hellemekkoon?Täällä on 26,5 varjossa lämmintä,kyllä se mun mielestä on jo hellettä.
Täällä 23 astetta, kylmähkö tuuli ja järvi jäässä. Ei sopiva keli. Ja silti ihmiset luulee, että on kesä. :D Mutta ilman pitää olla muuten samanlainen, kunhan jäät sulaa loppuun ja maa lämpiää!

Tulipahan taas semmoinen olo, että sun mielipiteesi on ainoa oikea. Suositteln sinulle kansalaispoliisin virkaa. Voit sitten jokaiselle, joka käyttäytyy sinun mielestäsi arveluttavasti, niin antaa omia mielipiteitäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Ekaa kertaa lämmintä ja heti jotkut kehtaa nauttia KESÄSTÄ!?? Uskomattomia :LOL: Sittenkö siellä saa juosta hepeneineen kun on vikaa kertaa lämmin? :whistle:
No ku ei ole vielä kesä vaan järvetkin on osa vielä jäässä! Minulle on aina opetettu että ennen ku järvet sulaa ei saa olla kesävaatteissa koska voi tulla kipeeks ku vilustuu! Ja kyllä tässä on kesää aikaa vielä hepeneissä!
No ei ole meillä ainakaan enää järvet jäässä! Pohjanmaalla asutaan. Haloo, mittari ja mututunne sanoo et nyt on helle! Pitääkö se vk-puku laittaa päälle kalenterin mukaan, ei säätilan mukaan??
No totta helvetissä! Eihän nyt sentään toukokuussa vielä sortseissa kuljeta. Muksuille reimatekkiä niskaan älkääkä unohtako fleecekerrastoa ja villasukkia. Villainen kypärämyssy paitsi lämmittää, myös suojaa kätevästi auringolta.

palo käämi
Siis voi vittu, näinkin yksinkertaisesta asiasta pitää tapella. Onko teillä arvon mammat käynyt mielessä että täsmälleen sama keli voi TUNTUA erilaiselta eri ihmisillä? Toiselle +23 on vielä niin viileä että haluaa neuletakin, toiselle se on jo niin kuuma et hiki virtaa pelkässä topissakin. EI TÄSSÄ OLE YHTÄ AINOAA OIKEAA TAI VÄÄRÄÄ!!!!

ap
Mulle tuli sellainen olo että mun mielipiteellä ei ole väliä vaan palstan mielipide on se ainoa oikea. Joten mä poistun ja jätän teidän riitelemään. Meillä pidetään vaatteet sen mukaan, mitä hyvältä tuntuu eikä sen mukaan mitä muut tekee. Moi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja palo käämi:
Siis voi vittu, näinkin yksinkertaisesta asiasta pitää tapella. Onko teillä arvon mammat käynyt mielessä että täsmälleen sama keli voi TUNTUA erilaiselta eri ihmisillä? Toiselle +23 on vielä niin viileä että haluaa neuletakin, toiselle se on jo niin kuuma et hiki virtaa pelkässä topissakin. EI TÄSSÄ OLE YHTÄ AINOAA OIKEAA TAI VÄÄRÄÄ!!!!
No ap:han se tässä vänkää. Vittu.

vieras
Mulle tuli sellainen olo että mun mielipiteellä ei ole väliä vaan palstan mielipide on se ainoa oikea. Joten mä poistun ja jätän teidän riitelemään. Meillä pidetään vaatteet sen mukaan, mitä hyvältä tuntuu eikä sen mukaan mitä muut tekee. Moi.
SINÄHÄN siellä vänkäät, etkä ota muiden mielipiteitä huomioon!

Kas kun tajusit.

Ekaa kertaa lämmintä ja heti jotkut kehtaa nauttia KESÄSTÄ!?? Uskomattomia :LOL: Sittenkö siellä saa juosta hepeneineen kun on vikaa kertaa lämmin? :whistle:
No ku ei ole vielä kesä vaan järvetkin on osa vielä jäässä! Minulle on aina opetettu että ennen ku järvet sulaa ei saa olla kesävaatteissa koska voi tulla kipeeks ku vilustuu! Ja kyllä tässä on kesää aikaa vielä hepeneissä!
No me oltiin pojan kans aamulla puistossa sillain, et sällillä oli ohuet farkut ja t-paita + lenkkarit ja hellehattu, ja jätkä oli aivan hikinen kun päästiin kotiin! Itselläni oli farkkucaprit ja luhythihainen tunika - ja hiki virtasi, vaikka yritin varjopaikoissa istuskella.

En mä tiedä sitten onko sekään hyvä, jos oikein hikoilee...

Tää on aika osuvasti sanottu. Jos mittari näyttää esim. +25 astetta, niin kyllä se on kesäinen ilma! Ihan sama, onko toukokuu vai heinäkuu, lämmintä toi on kuitenkin.

-
ohan se tietty jos laittaa AINA PLAJON vaatetta päälle niin eihän sitä sitten koskaan tarkenekaan =) meillä talvellakin lapset kevyemmin puettuja autoreissuilla, peitto vaan päälle ja ei tule kaupassa kuuma!! nyt kun eka helle niin tyttö 1v juoksee puolialasti ulkona ja poika 4v perässä..äsken laitettiin altaaseen vettä että pääsevät vilentymään.näin meillä aina! vauva iästä asti! ja pojalla ollut tasan 1korvatulehdus ja 1 flunssa elämänsä aikana!! samaten tyttö aina terve!!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
en mäkään ihan vielä laittais hellemekkoja oli lämpötila mikä vaan
:D ette taida asua täällä. Asun Tre:lla ja lämpöä varjossa+26 astetta. Aurinko paistaa pilvettömänä. Meidän pihalla auringossa +43! Ja pitäis vetää tuolla pitkähihaisella ja farkuilla??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

pulla
Alkuperäinen kirjoittaja -:
ohan se tietty jos laittaa AINA PLAJON vaatetta päälle niin eihän sitä sitten koskaan tarkenekaan =) meillä talvellakin lapset kevyemmin puettuja autoreissuilla, peitto vaan päälle ja ei tule kaupassa kuuma!! nyt kun eka helle niin tyttö 1v juoksee puolialasti ulkona ja poika 4v perässä..äsken laitettiin altaaseen vettä että pääsevät vilentymään.näin meillä aina! vauva iästä asti! ja pojalla ollut tasan 1korvatulehdus ja 1 flunssa elämänsä aikana!! samaten tyttö aina terve!!
Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:D ette taida asua täällä. Asun Tre:lla ja lämpöä varjossa+26 astetta. Aurinko paistaa pilvettömänä. Meidän pihalla auringossa +43! Ja pitäis vetää tuolla pitkähihaisella ja farkuilla??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Ei ei. pipo ja tuulitakki&housut, villahanskat kädessä. Huolimatta siitä, että Pyhäjärvestä on jäät lähteneet ennen vappua ja maa on oikeasti lämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Ei ei. pipo ja tuulitakki&housut, villahanskat kädessä. Huolimatta siitä, että Pyhäjärvestä on jäät lähteneet ennen vappua ja maa on oikeasti lämmin.
Niimpä :D :whistle:

f
Kuule mie asun täällä Torniossa ja tasan jo eilen 8v oli shortseissa ja t-paidassa ulkona. Pienempi 1v6kk oli college housuissa, t-paidassa ja lippalakissa. Täällä oli eilen +20 tohon meidän pihaan ei pääse tuuli vaikka ei täällä kyllä tuullutkaan. Minä myös itse olin ulkona topissa ja capreissa.

pöö
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Kuule mie asun täällä Torniossa ja tasan jo eilen 8v oli shortseissa ja t-paidassa ulkona. Pienempi 1v6kk oli college housuissa, t-paidassa ja lippalakissa. Täällä oli eilen +20 tohon meidän pihaan ei pääse tuuli vaikka ei täällä kyllä tuullutkaan. Minä myös itse olin ulkona topissa ja capreissa.
Nyt te sitten vilustutte!

Yhteistyössä