taas uusi "vanhus" kuumeilee

Taasen ja Rouva Pikkumyy, toivon kovasti että teidän tärppinne pysyvät ja vahvistuvat. Luo uskoa itsellekin, että se 15% mahdollisuus voisi toteutua omalla kohdalla...
Meillä eka ivf meneillään ja kovasti esikoista toivotaan, vaikka olen jo 43 v.

Halauksin,
Hillevi
 
Kiva että tulee lisää tänne meitä 40+:laisia. Onnea ja tsemppiä Pikkumyylle, että viiva vahvistuu, sekä Taasen, että kaikki menee ok. Ja Hilleville kans tärppitsemiä.
Itselläni km. ja lääkkeellinen tyhjennys kolmeviikkoa sitten. Nyt tässä yritän löytää kiertoni yms. jotta yritys lähtisi kunnolla käyntiin (jos nyt näin voi sanoa).
 
Oikea palsta on! Kaikille hyvää tärppionnea! Ja minnillekkin kovasti tsemppiä se on aina vähän raskaampaa noitten epäonnistumisien jälkeen. mutta yritystä vaan :hug: Hilleville tsemppiä täällähän minäkin 43v. ja satuin siihen 15% joukkoon vaikka olen huonosti raskautuvaa sorttia :D nyt alko viikko 23. ja ähky on jo olo.ja myyn haamu vahvistukoon :D :D :heart:
 
Aamulla ultrassa näkyi 6-8 sopivan kokoista rakkulaa, jahuu!
Lääkärin mukaan saan olla oikein tyytyväinen, tällä iällä saalis voi vaivoin olla 1-2 suuremmallakin lääkemäärällä. Maanantaina on punktio ja jos kaikki menee hyvin, keskiviikkona saan alkion kyytiin.
Alkaa olla oma osuus tehtynä, nyt kun mies vielä täräyttäisi kunnon simpat ja osuisi purkkiinkin ;-)

Teidän muutamien esimerkki on kannustanut ja pitänyt toivoa yllä, kiitos siitä!

Kunpa Pikkumyy ja Annastiina saisitte vahvat viivat viikonloppuna!!
Kaikille palstalaisille oikein *positiivista* viikonloppua!

 
:wave: Hei kaikki.Täällä meitä kyllä aikas monta tälleen vanhemmalla iällä jotka vielä haluavat lasta.Olin yllättynyt että meitä mahtuu joukkoon näin montakin.On se vaan niin ihanaa.
Sabakalle: :) Sulla menossa jo ihan kivasti viikkoja,onko kaikki mennyt hyvin?Onko sulle tullut painoa kovin ja ootko ollut kovin väsynyt.
Hilleville: :) Sulla menossa IVF,tsemppiä punktioon ja tulevaan alkion siirtoon ja Onnea siitä eteenpäin ja paljon liimaa matkaan.
Meille tehty kans IVF,se on rankkaa aikaa tuo hoitojen läpivieminen.
Pikkumyy ja Annastiina:
:) Plussa viikonloppua teille!!
 
:hug: :hug: Minni -07
Surku tuo km-ei kivaa,mutta eikun uutta yritystä vaan,jotkut väittävät että keskenmenon jälkeen uusi raskaus lähtee hyvinkin,ite pidimme kyllä yhen kuukauden paussin sen jälkeen.
Voimia sulle!
 
Väsynyt olen ollut enemmän nyt kun juniorin kanssa. ongelmia on molenpien kans ollu ja raskausajasta suurimman osan olen ollut saikulla. mutta kun työkin on aika raskasta niin ei ole lääkärit halunnu ottaa riskejä ja hyvä niin!minä oon ollu sellanen verenvuodattaja molempien kohdalla ja junnun kans viel eteisistukka kun meinas irrota mutta saatiin onnistumaan sairaalahoidolla ja täyslevolla :D ei onneks o tullu kauheesti painoa lisää en o silleen kovin helposti lihoova sortti ja hyvä niin kun syön kyllä kun hevonen normaalistikin :D ruoka maittaa. :LOL: mäkin oon aikanaan käyny läpi ivf ja inseminaatiot mut sit nää kaks joku vuos sen jälkeen on ihan luomuja. aika jänniä nämä naisten kropatkin joskun ne hormoonit voi käynnistyä ittelläkin sitten hoitojen jälkeen. Nyt vähän jännittää kun joulukuun vauva ja odotuslehdes on tään vanhan mamman perhe haastattelu ja :LOL: jos jotain kiinnostaa kattoa ja lukea siinä on juttua just vanhemmista äideistä ja heidän ajatuksista. saas nähä onko tukka hyvin ja näkyykö kello :LOL: Pikkujoulutervehdyksiä kaikille ja hyviä kiinnittymisiä toivottaa sabaka.
 
:wave: :wave: Hyvät Pikkujoulut teille kaikille.
Joo katoin kans koska se lehti ilmestyy,aion kans hakea.Joo tukka hyvin ja kellokin varmaan näkyy...
Uskon että aika on väsyttävämpää kuin ennen muinoin,hyvä että sulla lepo auttoi tuohon istukka juttuun,miten se oireili tuo eteisistukka juttu?
 
Joo se eteisistukka olikin aika karmea juttu! ensin oli sellasta tiputtelu vuotoa alkuraskaudessa vähän väliä, meni sit pois ja joskus viikolla 12-13 kun olin menos jouluaterialle minkä yritys tarjos ni ajoin autoa ja yhtäkkiä tunsin että kävi sellanen hulahdus housuihin ihan kun ois pissat tullu housuun! syöksyin mäkkärin vessaan ja katoin että karseesti verta ja ihan sellasta kun leikkaa ison haavan esim käteen, kipuja ei ollu, kaahasin kotiin ja mies tajus heti et jotain pieles kun husin auton ikkunas ja syöksyi autoon ja lähti heti ajaan mua sairaalaan aika haipakkaa, ensiavus ei heti tajunnu kun sanoin et nyt tulee verta ja kovaa, hoksas sit ku näki et sängyn reunaa alko valuttaan lattial äkkiä siitä sitten synnytys osastol ja sielt tuli ulos sellanen 20 cm hyytymä verta mä en halunnu kattoo ku luulin et laps tuli ulos mut ei! ultrasivat sit ja siellä se poika vaan jalkoja heilutti ja imi peukkua! itku pääsi multa ja melkeen isännältä. siitä viikko vuodelepoa en saanu ky syödä ja käydä vessas joka oli noin 3 metrin pääs sängyst. pikkuhiljaa sitten loppu vuoto ja kotiin lepoon, ultrasivat joka päivä, istukka käänsi suuntaa kohdussa ja alko kasvaan takaseinälle. se oli liian alhal ja siks osittain irti kun kumartelin ja liikuin. että tälläinenkin voi tapahtua. toivottavasti ei kenellekkään teille! :$ ei todella kivaa :| tsemppiä vaan ja kaikille parempaa onnea :D minulla tarkistetaan aina istukan kiinnityspaikkakin ulrassa alkuraskaudessa. :xmas:
 
:) Sabaka:Oli se karmea tapahtuma,uskon että pelästyi ja pahemman kerran, onneksi kaikki nytten hyvin sulla.Monesko viikko sulla nytten menossa.
Ite kävin viimeviikolla jo hätäisenä ultrassa että onko tuo plussa totta,ja olihan siellä pussi jo näkyvissä,toinen ultra mulla parin viikon päästä ja sitten selviää että siellä jo näkyy kaikki mitä pitääkin..
Ja sitten eikun tilaa neuvola ajankin.Jännää...
Rouva Pikkumyy; mites sulla jokos haamu vaihtui plussaan,uskon että haamu on ihan oikea plussa,toivon sulle niin.
 
Varhaishuomenia;=)
Pakko oli herätä, kun oli niin kova pisuhätä .Eli samantien tein sen varmuustestin ostamallani apteekin Predictor testillä, vaikka se niin uskomattomalta tuntuu, olen Raskaana!

Pienen pieni Tiuhti-Viuhtimme kasvaa masussani. Nyt ei tarvitse enäätehdä tarkastustestejä asian suhteen,tänään on
kp 28/28-30

Eli viimeksi menkkani alkoivat 5.11.-07, eri laskureiden laskennan avulla la on 11.8 tai 12.8-08



Kaikille vauvaa/vauvoja odottaville paljon tarrasukkia matkalle,että pysyvät masuissa!

Rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti
 
Onnittelut vaan kaikille plussanneille =) teitä näyttää olevan paljon! Itsekin sain positiivisen tuloksen eilen, nyt odotellaan jännittyneinä kuinka käy. Muistissa on vielä elokuinen keskenmeno :'( La olisi tällä tulokkaalla 5.8...
 
Ritli me sitten olemme plussanneet samana pvnä, eli eilen! Onnea sinulle! :heart:
Milloin sinulla viimeksi oli menkat? Minulla siis 5.11.-07.

Paljon onnea kaikille raskaana oleville ja paljon tarrasukkia vauvoille mukaan, jotta pysyvät matkassa mukana! :heart:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
gyneni sanoi minulle, että jos haluamme nähdä sykkeen tilaamme ajan menkoista laskien aikasintaan 7vkn päähän, mutta se on jouluaatto :heart: , joten silloin ei ihan sovi, mutta jos uudenvuoden aattona tai heti sen jälkeen ja mies tulee mukaan myös! :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy , Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Esikoiseni kanssa kävin tarkistuttamassa sydämen sykkeen muistaakseni viikolla 7, joten se sopii hyvin tuohon saamaasi tietoon. Siispä ultraan viikolla 51, toivottavasti... Merkillistä, kun mulla iskee pahoinvointi illalla eikä aamulla, oksentaa ei sentään tarvitse, mutta olo on tosi etova, mitä "oireita" sinulla on?
 
Pikkumyylle ja Ritlille!
Ihana kuulla plussista tällä palstalla :flower: :flower:

Minulla oli tänään IVF-punktio, saalis oli 5 munasolua. Keskiviikkona, jos ovat hedelmöittyneet, kaksi otetaan kyytiin ja nostetaan peukut ja varpaat pystyyn :) Punktio meni hyvin, lähes kivuttomasti, mutta nyt illalla on taas maha turvoksissa kuin jalkapallon nielleellä ja tietenkin siksi kipeä.

Positiivisiin kuulumisiin!
 
Hilleville keskiviikkoon kahden alkion kyytiin ottoon, onpa jännää, sitten me kaikki jännitämme ja pidämme sinulle peukkuja täällä! :heart:
Ja kiitos onnitteluistasi! :heart:

Ritlille: Tänä aamuna oli sellainen merisairas olo taas muutaman tunnin töissä, mutta sitten helpotti. Ennen ruokataukoa, oli nälkä ja alkoi silleen vähän heikottaa, muttei oksennuta kylläkään , ainakaan vielä!

Iltaisin palelen ihan "hullun" lailla, nytkin laitoin saunan päälle, ihanaa päästä pian lämmittelemään :heart: , rinnat välillä kihelmöi tuolta sisältäpäin ja välillä alavatsaan vähän kirpistää, ei satu, mutta jotenkin tuntuu.

Ihanan jännittävää on! :heart:
minä ja Tiuhti-Viuhti :heart:


 
:hug: :) Heippa kaikki.
Ritli:Onnittelut plussasta...
Hillevi:Onnea alkioitten matkaan,voimia sulle.Joo punktion jälkeen itekin olin aina kovin kipeä.mutta kyllä sen kesti ja alkoi oottaa koska pääsee siirtoon.
Pikkumyy:Meillä 11.8 1-V Hääpäivä,itellä laskettu aika 30.8.08
Oletteko töissänne kertonut raskaudestanne jo?Ite en ole vielä taidan oottaa vielä hetken.
 
Kiva päivä teillä hääpäivänänne! :heart:

Töissä kertomisesta en ole kertonut , kun vasta eilen sain varmistustestin kautta uskottua, että raskaana ollaan! :heart:
Mieluusti en kertoisi kovin aikasin, jos pysyis salassa ekat 12 vkoa , olisi hyvä juttu! :heart:

Voikaamme kaikki oikein hyvin! :heart:

rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 

Yhteistyössä