taas uusi "vanhus" kuumeilee

Niinpä, ja kun aikuisiän vesirokko jos tulee ni voi tulla vyöruusu tai peräti keuhkokuume jne ja jos huonosti käy ni lapseen siirtyy ja voi tulla käytöshäiriöitä ja neurologisia vaivoja jne että ennemmin näin niin voivat suojata vauvelin minä jo muutenkin säikähdin että tämäkin vielä mutta helpotti kun kuulin rokotuksesta se annetaan 48 tunnin sisällä jos ja kun pojalle tai mulle ilmestyy ensimmäiset näppylät nahkaan :'( toivottavasti ei tai toivon että mulla olis ollu se miedompi versio lapsena kun sitä ei aina edes välttämättä huomaa. no se selviää kun tulokset tulevat labrasta että onko vastaaineita :) toivotaan vaan parasta. tämä myös tiedoksi muille äideille :D
 
ja muistin vielä, että tosiaan tyttäreni ei koskaan ole sairastanut vesirokkoa täällä maailmassa eläessään, vaikka perheessä on ollut monellakin samaan aikaan;=)

No hyvä, että rokote on olemassa! Toivotaan ettei poika saa vesirokkoa ja niin vältytte jännitykseltä!

Kiva kun kirjoittelet! :heart:

:wave:
 
Tervetuloa porukkaan :D joo se tyttöjen saantikin on välillä hankalaa ;) meillä isännällä tytär siis minä mummonpuolikas ja he kovasti toivoivat kolmannesta lapsestaan tyttöä ja 3 poikahan sieltä tuli :LOL: sellaistahan se välillä on. minä viikolla 17 ja poika ennestään saas nähä kuinka akan käy :LOL:
 
Hmmm..., no ilmeisesti ei nyt ihan heti kun alussa käytettiin ehk.,mut ihana uutis olikin ja kyllä tiesin heti jo enne lapsivedentutk. vastausta- poika ja niin se oli;-). Meillä myös isänällä tyttö ja poika. Mulla vaan ei oo tyttöä...vaan pojat. Mut pitäis olla ihan ok, kun ainakin pojalla on pikkutyttö.
Kiitos Pikkumyy..heh, kello on jo tänä =) Kauniit kukat :hug:
Oon tänä koko päivä istunut netissä ja yrittänyt etsiä ja tilata syöttötuolia(Fisher Price Rainforest Healthy Care High Chair), tilasin ekaks Virosta-netistä,sieltä rahat takas- liian pitkäksi meni odotus, maissa sitä ei oo.
Sit tilasin ebay.com USA sivulta- sieltä rahat takas, kun niistä se rahti ja koko tuoli tuli mulle liian kalliks.Nyt illalla löysin lopuks saksan ebayn sivulta sen ja tilasin, saa nähdä saanko sen, tai taas rahat takas. Kun haluan sitä...Heh, ei oo helppo, kun halua jotain;-)
Kivaa se Sabaka...hih, että 3. poika tulossa...en oo ainoa :LOL:
Miten olo??
 
Joo olo menettelee nyt taas paremmin. mä oon molemmis raskauksis ollu sellanen vaikea tapaus tosin itse sitä haluamatta :D mut nykyään on kyl kaikenlaista apua saatavilla onneks :whistle: ja parempi että nyt saa lapset kun ei ikinä, aikaisemmin ei kuulunut vaikka halusinkin :D
 
Heippuli hei! Minäkin hiljaa hiivin tänne teitin joukkoon, jos siis sopii? Olen 42v. kolmen lapsen äiti ja nelosta kovasti haluttais. olen tämmöinen myöhäisherännäinen lapsenteon suhteen sillä esikoisen sain 33v:na, kakkosen 38v:na ja meitin vauvelin 40:nä. Kovasti on hulinaa ja tuntuu, ettei aina meinaa jaksaa näiden kolmenkaan kanssa..mutta..lisää vaan pitäis saada :LOL: kai se on tätä kilpajuoksua jan kanssa. Jospa vielä kerran.
 
Sekaan vaan :LOL: täällä meitä jo odottajia ja kuumeilijoita joille pidämme peukkuja, minäkin myöhäisherännäinen tai oikeestaan ei vaan tullu aiemmin :D kyllä se niin on että joskus yksikin lapsi aiheuttaa kaaoksen ja ei millään meinaa jaksaa mutta niin minäkin vaan olen tästä kakkosesta innoissani vaikka joskus vähän jännää oma jaksaminen mutta kyllä ei pientä vauvaa voi kuin rakastaa saatika rasavilliä 4 vuotiasta joka jo meillä on :D eikun hommiin vaan jos siltä tuntuu. :D
 
Tsemppia Teille kaikille;-)
...hih, hetkellä oon ihan "vanhus" täällä..nauraa ja mummo myös ...Ei nyt toisten tarviis tehtää lapsenlapsille leikkikavereitä. Mut niin se vaan ..tuli.
Pojan tyttö vanhempi. Elämä on;-)
 
Hei,

Minäkin rohkenin kirjoitella, usein olen lueskellut näitä sivuja. Olen jo 45 vuotta täyttänyt, mutta haaveilen silti vielä lapsesta. On jotenkin mukava huomata että meitä tämän ikäisiä haaveilijoita on muitakin. Lapsia ei ole yhtään, miehellä kaksi. Olisin kait niitä aikaisemmin tehnyt, mutta kun sen oikean miehen tapasin vasta reilu pari vuotta sitten. Kolme keskenmenoa on tänä aikana sattunut, joten toiveita kait vielä kuitenkin on, niin on lääkäritkin sanoneet. Välillä kyllä tuntuu että pitäisikö luovuttaa.
 


Tervetuloa, meitähän alkaa olla jo monta kuumeilijaa täälläkin puolella, eli äidit yli 40v. Itse tuolla vauvakuumeisten puolella sellaisessa pinossa mm:ssa kuin yli 35v olen myös. Tervetuloa sinnekkin joskus kurkkaamaan! Onnea nyt meille jokaiselle haaveilijalle ja jo vauvaa odottavallekkin!



 
kyllä on rohkaisevaa aina kuulla ettei oo yksin, täällä minäkin pyörin ja lokakuussa tuli 45 vuotta täyteen. millon sulla? mulla on kyllä ennestäänkin jo lapsia kolme vanhin jo aikuinen ja nuorin 3.5 v. ja kuume on..mutta välillä meinaan lyuovuttaa rsemåppiä sulle
 
Älä ihmeessä luovuta, joskus se voi ottaa aikaa ja kysyä hermoja, minullakin 6 keskenmenoa ennen kun poika syntyi ja nyt on kuitenkin toinen tulollansa, toivoa ja iloista mieltä kaikille toivottelen niinkuin tuo pikkumyykin aina toivottelee, terkkuja vaan ja halit sinulle positiivinen luonne on poikaa :D :heart: :heart:
 
Kiitos rohkaisuista. Kyllä tässä on tarkoitus vielä yrittää.

Kysyit Keijukka koska mulla tuli 45 täyteen, täytin jo alkuvuonna.

Ne kolme alkanutta raskautta (jotka kuitenkin on menneet kesken viikoilla 8-10) ovat alkaneet ihan luomusti, eka pari vuotta sitten oikeastaan vahingossa, silloin yritettiin olla varovaisia, mutta silti tärppäs. Viimeisin oli viime keväänä ja se olikin tuulimuna (eli ei itse asiassa oikea raskaus). Kierto on onneksi ollut normaali ja säännöllinen (26-28 päivää), gyne sanoi että oletettavaa että oviskin tapahtuu joka kuukausi.
Tsemppiä kaikille!!!
 
Heippa kaikille! Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua :D meillä viikonloppuna tiedossa neitokaisen synttärit ja koko suku kutsuttu..hoh hoijaa.
Eilen tilasin ovistikkuja, vaikka niin päätin etten enää kyttää kiertoja. Tässä sitä taas ollaan. Tukka putkella taas tikuttamassa ja seuraamassa omia mahdollisia raskaustuntemuksia. Sen oon huomannut kolmessa raskaudessa, että kun on kaikki raskausoireet, en ole raskaana. Mutta jos ei ole mitään oireita, todennäköisesti olen raskaana.Kummallista mitä nuo hormonit saavatkaan aikaan. Toivotaan kaikille onnea tärppiin :flower:
 
Minäkin tänne ilmoittautuisin mukaan jos mahtuu... Kirjoitin tuonne +44 ketjuun eilen jo jotain. Minulla on sellainen työ, että harvoin ehdin kirjoittaa vaikka joskus ennätän vilkaista. Nyt olen sairaslomalla (flunssa), niin ehdin heti tänne. First things first. :LOL:

Asiaan. Olen siis 44 v. yhden lapsen (3 v.) äiti jolle kovasti toivon sisarusta. Saa nähdä miten käy, kun tuntuu tuo aika kulkevan sellaista vauhtia - nykyään. :LOL:

Olen myös saanut useita alkuvaiheen keskenmenoja eli jotain toiveita voisi sen suhteen olettaa olevan... ehkä onnistumisestakin.

No, järki päässä mutta pää pilvissä tässä nyt mennään.

Toivotaan onnistumisia meille ja paljon!

 
Hetkeksi tulin vuoteen pohjalta tai sanotaanko vaikka wc:n puolelta katsomaan jos pystyn istumaan. Minulla alkoi armoton vatsan vääntely ja ihan vesiripuli, nyt iltapvllä, vaikka olen saanut nyt painoa pois, vatsani on kuin ilmapallo, söin ilm pilaantunutta kaalikeittoa :headwall: :ashamed:


Nyt sitten jaffalinjalla loppu vrk.

Tervetuloa mukaan Taryna!

Kiva kun meitä on jo aika monia täällä, kun välillä täällä ei ollut ketään!

Ihanaa pvn jatkoa kaikille

Heippa-pikkumyy-

 
Eilispvä tosiaan meni aika huonosti ja huonovointisesti, nyt heräsin syömään puuroa,jos pysyisi jo sisällä?!

Mukavaa plussarikasta lauantaita ja jo odottoville ihanaa masupäivää! :heart:

Hei taas!



Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:
 
6+5. Huomenta. Kiva että muitakin on jo hereillä. Meillä muut vielä nukkuvat. Minä aamuvirkku tämän pahoinvoinnin kanssa. En oksenna kuitenkaan. Mullakin oli vatsa kuin potkupallo ennen testiä. Ripuliakin oli pienimuotoisesti. Kova nälkä kertoi myös siitä, että raskaus oli alkanut, aineenvaihdunta muuttunut. Hyvä, että silloin ahmin kaikkea, nyt ei tee mieli. Olisiko nyt onnistanut Sinua. Tulee vain heti mieleen.
 
Kivahan se olisi,jos odottaisin,mutta nyt vielä tämä tuleva viikko jännäilyä. Nyt olen terve, ainakin pysyy joku sisällä, edelleen vihloo kohtua ja valkovuotoa on ollut ovulaatiosta asti, eli ns kuivaa kautta ei tullut ollenkaan, miten nuo valkkarit , voiko sitä olla enemmän kun jos oisin alkanut oottaa vauvelia? Lämmöt korkeella ja paleluakin on...Mitäs te odottajat kommentoisitte minulle näihin "oireisiini"?

Onko pregent stick kelleen tuttu raskaustesti ja voikohan sillä koittaa yhtään aiemmin kuin vasta samana pvnä kuin menkkojen kuuluisi alkaa?

Heippa taas*myy toiveissaan* :heart: :wave:
 
No minun kokemusten mukaan lähes tuhansia erilaisia oireita voi olla, jos kerta minäkin tiputteluvuotoa olen molemmissa raskauksissa nyt viimeks olen kokenut ja luullut etten kesken menee tai menkat alkaa mutta ei ja se toinen iso vuotaja istuu tuolla sohvalla ja tunkee lauantai karkkeja kitusiinsa ja toinen on massussa ja kasvaa. Niin että kyllä sinun pikku myy nyt on vaan toivottava kovasti mahdollista on aina :flower: minä täällä pidän täällä kauheesti peukkuja sinulle että niin olisi :wave:
 
Minä kun olen ovuloinut niin valutan juuri sellasta valkkaria kyllä aina siihen asti kun olen testannut jollei ole tullut sitten niitä varhais keskenmenoja. se on ollu useimmiten sellasta pitkää sitkeetä limaa.
 

Yhteistyössä