Nukuin kun sain nuo aamuhommelit ja ajanvaraukset ym järjestelyt tehtyä.
Nyt tulee sitä pikkumyytä, mitä minulle yleensä tapahtuu
, olen kuin Mr Bean:
Eilen kun tulin töistä laitoin edelliselle gynelleni sähköpostia:jos saisin raskauden tueksi jotain, kun tuntuu, että hedelmöitys tapahtuu/tapahtui, mutta alkio ei pysy kiinni kohdussa....Silloinhan eilen en vielä tiennyt, että järkky vuoto alkaa yöllä...
Sitten tilasin sen ajan mehiläiseen gynelle, koska slomaa tarvitsen ainakin tämän pvn ja toisaalta ajattelin samalla jutella jostain hormonitukihoidosta. No sain sen ajan.
Sitten menen jo eilisen lähettämäni sähköpostin unohtaneena, katsomaan onko tullut jotain uutta spostia, ja arvatkaapa vaan tottakai! :heart: Saan puhelinreseptinä Lugesteronit 200mg apteekkiin eiliseltä gyneltä(sähköpostitse)
Niin sitten minulla onkin se iltapvgyne aivan turhaan, mitään tutkittavaahan ei ole ainoastaan järkky vuotomäärä ja kun saan sen tukihoidon, niin ei sitäkään tarvitse sitten.
Soitin jo miehellenikin, mitä mä nyt teen!?
Noo siis ekaksi tilasin shoitajalle ajan terveyskeskukseen, sieltä saan slomalapun ainakin täksi pvksi, vähän se vastaanottovirkailija ihmetteli, minun koomista sepustustani!
Sitten peruin sen Mehiläisen ajan. =)
Eli tänään shoitajalle ja apteekkiin, siinä se :heart:
Toivottavasti ymmärsitte, kuinka koomiselta touhuni vaikutti!
Itse olen piristynyt!...Uusi kierto tuetulla hoidolla ja paljon puuhastelua, niin sitten taas jännitellään kuukauden päästä;=)))))
Hei vaan kaikille tsemppaajille! :hug:
-pikkumyy- :heart: :wave: