taas uusi "vanhus" kuumeilee

Vilutti koko ajan ennen testiä ja edelleen sormet ovat kylmät ja kankeat. Eilen paistoin keittiössä lettuja talvitakki niskassa. Oisko tää vilutus myös zume/luge-sivuvaikutuksia? Nukuin just 3½ tuntia ja taas haukottelen.
 
myylle pidän täällä isosti peukkuja että raskautuminen sujuisi pian ja hyvin :D :heart: :heart: meidän maha asukki potkaisi oikeen kunnolla tänään kun oltiin pojan kanssa sukulaisen 3v kekkereillä, jotain pientä liikettä on joskus viikolla 16 jo ollut mutta nyt tuli kunnon terhakka potku ja viikolla 18 mennään :D :wave:
 
Kiitosta vaan , juu niin ne on se on aina niin paljon todellisempaa kun joku muistuttaa :D potkulla.Nythän ne vasta pikkuhiljaa alkaa enemmän tuntumaankin kun minäkin olen tälläinen pitkä nainen niin tilaa on vielä liikuskella ja kun itse liikkuu niin ei ne sillon niin kovasti tunnu, mutta kun oltiin kaakulla niin potkas silleen niinkun ois komentanu että vaihda muija asentoa ja tilaa :LOL: minä jännään täällä sinun ja siippasi puolesta ja pidän joka kuukausi peukkuja :wave:
 
Hei kaikille, mielenkiinnolla luin vaiheitanne ja plussauksia. Minulla ikää 43 .v eikä yhtään lasta, yksi luomusti tullut tuulimuna vain vuonna 2005. Ahkeraa yritystä kotioloissa 4-5 vuotta ja lääkärin avustuksella muutama inseminaatio. Miehessäni eikä minussa ole todettu mitään vikaa. Suunnittelemme IVF:ää
Kysyin tuolla toisessa pinossa, olisiko joku saanut kela-korvausta IVF:stä yli 40 vuotiaana. Kustannukset kun ilman kelan vastantuloa ovat vähintään 4000-5000 e.
Ei millään haluaisi vielä luovuttaa, mutta asuntolainakin pitää maksaa...

Tsemppiä kaikille ja aurinkoa viikonloppuun!
 
Olen sinua pari vuotta vanhempi, eikä minullakaan ole lapsia, mutta kuitenkin niistä vielä haaveilen. Älä sinäkään vielä luovuta, kyllä se vielä onnistuu.
Minulla on ollut keskenmenoja ja lääkärit on sanoneet että se positiivinen puoli niissäkin on että olen ainakin tullut raskaaksi. Ovat kannustaneet vaan yrittämään. Mitään hoitoja en ole koskaan saanut, kaikki nuo kolme raskaudenalkua ovat alkaneet luomusti.
Olen yrittänyt olla liikaa tressaamatta (tosin vähän vaikeaa) ja ajatellut että tulee jos on tullakseen.

Hyviä pyhien jatkoja kaikille!
 
Minä mietin, Pikkumyy, että saitko sinä taannoin alkuraskauden keskenmenon. Kun kerran testi näytti haamua... Ei se näytä haamua, jos ei ole raskaana... Sori, kun tällä lailla kaivelen. On vain niin kiva täällä myötäelää muiden, varttuneempien äitien, elämää.
 
Aika myöhäinen tai aikainen aika kirjoittaa;=)
En saanut Ponjou, tein testin ja silloin luin sitä vielä silloin kun ei saisi, eli se oli kuulemma sellainen"roskishaamu", missä toinen viiva oli väritön, opinpahan kerrasta, kun menkkani silloin alkoivat. Nyt olenkin ylivarovainen, ovistestejä teen mieluusti digimittarilla. Raskaustestiä en uskalla tehdä. Eli jos menkkani nyt onnellisesti pysyisivät poissa, jos jopa uskaltaisin testata viikon päästä? :ashamed:

Olen sellainen, en halua nähdä negaa, niin mieluummin nyt odotan kärsivällisesti.....jos menkat ei alkaisikaan..? :D
Hassumyy siis olen :heart: , toiset testaa urakalla, itse en kuulu heihin.
Nyt siis ele´tään kp 29/28.....pikkasen jännitää :heart: :saint:

Heippa ja ihanaa sunnuntai päivää kaikille!

Meilläpäin leivomme karjalanpiirakoita tänään, tosin vasta puolen pvn aikaan alamme niitä tehdä :p . Meillä olikin vieraita kirkon ja hautuumaalla käynnin jälkeen tytär ja avokki tuli ja sitten vielä naapurin pariskuntakin. Kyläilijät lähtivät 23 aikaan, menimme nukkumaan ja heräsin nyt nuhaan
:headwall:

Heippa kaikille ja peukut pystyyn kuumeilijoille, että pikkuihmeitä olisimme saamassa! :heart: + :heart:



Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Hereillä ollaan, odottelen, että lääkäriasema aukeaa. Eilen alkoi vuoto, mikä nyt yön aikana muuttui..tulee kuin hanasta, mikään ei pidä ja heikottaa, ilmeisesti siis varhaisalkuraskauden keskenmeno:=/. En pääse töihin tälläisen vuotomäärän kanssa. Säännöllinen kiertoni 28/28, ehti 30/28. Mahtaakohan kohdallani olla, että hedelmöitys tapahtuu/tapahtui,mutta ei pysy kiinni jostain syystä, pahoinvointiakin oli jo. Toivottavasti viisastun lääkärillä, gynekologille ajattelin mennä, onkohan hän paras vaihtoehto?
Onko muita jotka ovat kokeneet em? Onko teillä jotain tukilääkettä raskauden alkuun/ylläpitoon, keltarauhashoitoa tai muuta?

Apein miettein -vuotava pikkumyy- :heart: :wave:
 
Voi, että...kyllä harmittaa puolestasi. Minullekin kävi loppukesästä niin että menkat oli kolme neljä päivää myöhässä ja sitten tulivat tosi runsaina, mutta kipuja ei ollut (minullahan ei yleensäkään ole juuri mitään menkkakipuja). Tutkimuksissa en ole käynyt, silloin ajattelin myös että olikohan se alkuraskauden km. Mieliala oli tosi maassa, joten ymmärrän tuntemuksesi, halauksia. Mutta kyllä sinä vielä raskaudut, usko pois!
Ja hyvä että olet menossa lääkäriin. Tsemppiä!
 
Iso lohtuhalitus sinulle :hug: Kyllähän se niin voi olla että se on ollut sellanen alkuraskauden keskenmeno, minulla on ollut muutama tuollainen ärhäkkä hanavuoto ja normaalisti ei ole jos vaan menkat alkanu. tsemppiä sinulle kuitenkin minä tiedän että välillä on vaikeaa olla positiivinen mutta yritä kuitenkin toivotaan toivotaan :heart: :heart:
 
Nukuin kun sain nuo aamuhommelit ja ajanvaraukset ym järjestelyt tehtyä.

Nyt tulee sitä pikkumyytä, mitä minulle yleensä tapahtuu :D , olen kuin Mr Bean: :LOL:

Eilen kun tulin töistä laitoin edelliselle gynelleni sähköpostia:jos saisin raskauden tueksi jotain, kun tuntuu, että hedelmöitys tapahtuu/tapahtui, mutta alkio ei pysy kiinni kohdussa....Silloinhan eilen en vielä tiennyt, että järkky vuoto alkaa yöllä...

Sitten tilasin sen ajan mehiläiseen gynelle, koska slomaa tarvitsen ainakin tämän pvn ja toisaalta ajattelin samalla jutella jostain hormonitukihoidosta. No sain sen ajan.

Sitten menen jo eilisen lähettämäni sähköpostin unohtaneena, katsomaan onko tullut jotain uutta spostia, ja arvatkaapa vaan tottakai! :heart: Saan puhelinreseptinä Lugesteronit 200mg apteekkiin eiliseltä gyneltä(sähköpostitse)

Niin sitten minulla onkin se iltapvgyne aivan turhaan, mitään tutkittavaahan ei ole ainoastaan järkky vuotomäärä ja kun saan sen tukihoidon, niin ei sitäkään tarvitse sitten.

Soitin jo miehellenikin, mitä mä nyt teen!? :D

Noo siis ekaksi tilasin shoitajalle ajan terveyskeskukseen, sieltä saan slomalapun ainakin täksi pvksi, vähän se vastaanottovirkailija ihmetteli, minun koomista sepustustani!

Sitten peruin sen Mehiläisen ajan. =)

Eli tänään shoitajalle ja apteekkiin, siinä se :heart: :D

Toivottavasti ymmärsitte, kuinka koomiselta touhuni vaikutti! :D

Itse olen piristynyt!...Uusi kierto tuetulla hoidolla ja paljon puuhastelua, niin sitten taas jännitellään kuukauden päästä;=)))))

Hei vaan kaikille tsemppaajille! :hug: :D
-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Olipa ikävää, että sinulle kävi näin. Mutta samalla pitää sanoa, että ajattelet ihanan positiivisesti ja odotat jo seuraava ovulaatiota. Tuolla asenteella varmasti pääset pahimmasta pettymyksestä pian yli. Voimia sinulle ja enemmän onnea seuraavaan kertaan! :hug:
 
Unohdinkin kertoa että minulla oli myös alkuviikoilla tämän vauvan kanssa jota nyt odotan lugesteron tukena kun minulla on aina ollut niitä kummia vuotoja sellasta tiputtelua alkuraskaudessa, mutta niitäkin voi olla multa vielä tutkivat kilpirauhashommat (että onko vajaatoimintaa tai jotain) verikokeilla kun siitäkin voi kuulemma johtua muttei niin ollu mulla ja tätä lugea käytetään just siihen usein.Minulla myös ystävätär jolla 3 lasta ja jokaisen kohdalla vuotoa nooin vko 9 kohdalla ja jatkuu jonkun viikon kunnes loppuu. että kaikkea voi tapahtua mutta tsemppiä peleihin :hug: Joulukuun vauva ja odotus lehdessä on vissiin minun haastattelu jos kiinnostaa nähdä tämä kaunis ja rohkee livenä :LOL: tulevat vielä kuvaamaan minua ja poikaa isäntä pääsi luistamaan kun on töissä :LOL:
 
Pitääpä ostaa se lehti, kiva kun kerroit;=) :flower:
Yksi kommellus sattui vielä niissä Lugesteroneissa, Kun puhuin gynen kanssa puhelimessa sanoin tarkistaakseni, olenko ymmärtänyt oikein*alan siis syömään niitä lugesteroineita kun ovulaatiosta 3 pvää, johon gyne naurahti ja sanoi, elä syö niitä, kun ne kuuluu laittaa emättimeen*, Mua kyllä nauratti ja mieskin hekotti kun hänelle kerroin asiasta;=)))))))))))

Hei taas!
-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Joo ,mulla oli tosiaan ne luget kans alussa, mutta kun mulla tuli vuotoa niin ei saanu enää laittaa niite lugesteroneja emättimeen vaan piti tosiaan ottaa suun kautta. :D ne voi jotenkin lisätä sitä vuotoa emättimen kautta kait. sitten söin viikolle 11 vai 12 asti niitä että molempiin päihin käy mutta yleensä alapäähän :D mä tietenkin jouduin niitä tunkeen yläpäästä kun oon tällänen vastarannan kiiski :LOL:
 
Täällä suunnassa on taas aloitetettu harjuuttelut, jotta saisimme sellaisen pienen tiuhti-viuhtín sulostuttamaan elämäämme. :heart:

Eilinen Tampereen messu päiväni sujui oikein hyvin, mitä nyt linja-autossa istuminen vähän puudutti;=)

Tänne päin on myös luvatta lumisadetta, tulisi ainakin valoisampaa, jos se olisi lunta, eikä räntää.

Eipä tässä muuta oikein ihanaa lauantaipäivää kaikille! :D :heart:

Rakkaudella -pikkumyy :heart: :wave:

 

Yhteistyössä