taas uusi "vanhus" kuumeilee

esittäytyy tässä.
Ikää siis 41 v ja perheessä muurrosikäisiä/aikuistuvia (15-18v.) tyttöjä kolme kpl ja iltatähti 02/07, poika. Lupa leikkikaverin on ollut tulla alusta lähtien. Oli jo tulollaan, mutta kaveri ei pysynyt matkassa ja km rv. 10+4, lokakuussa. Haikea olo on, uuden tulokkaan laskettu aika olisi ollut toukokuun alussa.
Mutta aika kliinisesti olen asiaa työstänyt, ikää kuiteskin jo on ja 4 tervettä lasta eikä aikaisempia km, että kai tällaisenkin piti kohdalle sattua.

Km:n jälkeen toista kiertoa ollaan menossa kp 20/32. Viikonloppuna kovasti aktiivisia yritettiin olla ja nyt malttamattomina odotellaan...
Aikaisemmat raskaudet tuota km-raskautta lukuunottamatta lähteneet ns. miehen housuilla takamukselle läimäyttämällä, jopa tuo helmikuussa syntynyt, vaikka silloin jo ikää melkein 40.
No, on päästy nyt ensimmäisiä kertoja oikein tekemällä tekemään ja aika hommaahan tämä on... ovis-tikuttelut jätin tässä kierrossa väliin, on vähän liian tieteellistä hommaa minun makuuni, joten katotaan onnaako paremmin "vanhalla" mallilla. ;)

Mutta onnea jo kaikille raskautuneille ja niitä tuulia muillekin ja kovasti :hug:
 
Kiitokset vielä onnitteluista! Merisairaus olotila on tuttua, minulla se tulee iltaisin. Närästyskin vaivaa... No toisaalta on hyvä, että on oireita, silloin tietää että kaikki on hyvin :) Minä kerron töissä varmaan ensi viikolla, olen sen verran pienessä työyhteisössä, että asiasta on hyvä kertoa ajoissa, kävi sitten miten tahansa. Meinaatteko te ottaa vastaan kaikki tarjolla olevat tutkimukset?
Ritli
 
:) Tervetuloa joukkoon Janski66,harmi tuo sinun keskenmeno,surullisia tapahtumia.Hyvät tsempit sulle jatkoon ja liimaa paljon.
On kans kiva huomata että meitä ns.vanhempia on aina vain enemmän täällä,Tsemppiä kaikille.
Meinaan ite kertoa kans töissä vasta kun tuo maakiset 12vko täynnä.
Uskon että menemme tutkimuksiin mukaan,kaikista en tiedä vielä,tarpeen mukaan.


 

_____


Kertokaahan joko on pahoinvointia jollain juuri raskautuneella?
Minulla ei vielä ole, eka kerran yökkäsin hampaita pestessäni tänään :D ja kalanhaju tekee pahaa, tissit ovat arat kun ovat alkaneet muuttua jo vähän, vaikka tänään vasta 4+3 :heart:

Oikein ihanaa odotusta kaikille ja vauvaa vielä kuumeileville paljon Onnea , jotta saatte mahdollisimman pien vaaviplussan raskaustestiinne!

Miten ketkä käyttävät apuna keltarauhashormonia, kohtua vahvistamassa? Minulla vielä käytössä noin 11-13 on vielä paketissa,ne käytän vielä ainakin, reseptillä on saatavissa lisää vielä, jos haluan käyttää. Kuinka kauan esim Sabaka sinä käytit? Kuinka monta rvviikkoa?


Ihanaa pvää siis kaikille! :hug: :heart: :D
 


Tänään edelleen lomapäiviä viettelen, asioita hoidellen , uutta ajokorttia, Joululahja ostoksia tehden. kotiin tultua olikin aikamoinen nälkä, söin puuron 7:30 ja vasta 1:30 olin kotona;=) :heart:

Sitten pizzaa tein ja sen jälkeen ansaitut päiväunet nukuin! :heart:

Ihanaa perjantai iltaa kaikille ja voikaamme jokainen hyvin masuasukkiemme kanssa ja vielä haaveleville toivon nopeasti plussia testiin! :heart: Mitä kuuluu hillevi rouvalle, miltä olo tuntuu? Paljon onnea jotta saisitte plussan testiin! :hug: :heart:

Heippaus taas ja niin kiitos Sabakalle, lääkeinfostasi! :flower:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti pienoinen :heart:
 
Täällä herätty jo kukon laulun aikaan, oli pisuhätä ja nälkä :p
Söinkin yhden omenan jo jolla alkuun tämä päivä;=) , Olipa kauhiaa, kun jotain huoltoja tekivät, eikä päässyt palstailemaan :D

Jouluostoksia paljon tehty ja kiva on ollut lomailla :heart:

Vielä ainakaan ei kunnon pahoinvointi ole alkanut, mutta kyllä se edelleen ehtii tulla :heart: Väsyttää välillä aika paljon ja sitten saattaa olla taas välillä sellainen pv, ettei millään raski nukkua :D . Rinnat on jo aikas kipeät ja isompia liivejä täytyy alkaa hankkimaan, muillakin sama heti tässä alkuraskaudessa jo? Välillä vähän nippaa alavatsasta, mutta nopeasti menee ohi kyllä. Alle 2 viikkoa siis siihen varhaisultraan, kiva,kiva! :heart:

Olen kutonut ja tehnyt pieniä kaappimuutoksia :D

Mitäs muille kuuluu ja masuasukeille paljon roppakaupalla hyvää vointia toivottelen! :heart: :heart: :heart: :heart:

Heippa rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

Ps kaupoissa näkyy paljon odottavia äitejä ja pieniä vauvoja :heart:


 
:) :) Moikka kaikki.
Mites sulla Hillevi on asiat sujunut?
Entä mitä kuuluu Minnille.
Kaupoissa tosiaan tulee katsottua ja nähtyä odottavia äitejä,jotenkin ne nytten osuvat silmään silleen paremmin...
Joulukiireitä kaikilla kyllä jos jonkinlaista.Ite en ole vielä sen kummemmin joulusta panikoinut mutta kerkiäähän tuo vielä tulemaan.
 
Heips kaikki!

Joskus olen tänne kirjoitellut, mutta enpä aikoihin... Täällähän on raskautuneita, jee!!!!! :flower: Onnea kaikille tasapuolisesti.

Jännäilen nytkovasti itsekin, minä 40-vuotias. Tuntuu että menkat alkais just, mutta mitään ei vain tapahdu, kaksi päivää myöhässä, jos edellisen kierron mukaan laskee. Aattelin piakkoin testailla...

Hirvittää vaan jo etukäteen nähdä se nega, yritän henkisesti valmistautua... Kuten huomaatte, en oikein osaa suhtautua asiaan positiivisesti ja toiveikkaasti. Se on varmaan tää ikä ja kohta kahden vuoden ja yhden km:n kokemus, jotka tekee vähän alavireiseksi.

Mutta tää on kiva ketju.. On meitä sentään! :heart: :heart: :heart:
 
Rosamunde, Peukkuja pidellään, että plussa sinulle pärähtää, tiedän tunteesi testaamisen suhteen, minuakin kauhiasti jännitti vaikka olin jo haamuja saanut. Mutta nyt kaikki ok ja ootellaan , että aika kuluisi :heart:

Heippa t rva ja tiuhti-viuhtimme :heart:
 
No hupsis!

Plussa tuli :heart: Oon niin onnellinen. Mutta nythän se tietty jännäys alkaa.. Jotenkin vaan oli semmoinen olo, ett piti hakea se testi ja tehdä HETI. Nyt tässä ollaan pari tuntia uutista sulateltu.

Voi kun tää pikkuinen pysyisi lujasti kiinni :heart:
 
Onnea, onnea sylin täydeltä kukkia sinulle! Ja vaaville paljon tarrasukkia mukaan matkalle, jotta pysyy hyvin kiinni ja jaksaa kasvaa vauvaksi! :heart: :heart:

Ihana meitä on täällä jo vaikka kuinka monta yli 40v odottavaa äitiä, olomme on varmaan kaikilla suurenmoinen! :heart: :heart: :heart:

Onnea vielä! :heart:

Rva pikkumyy ja tiuhti-Viuhtimme 4+6 :heart:
 
Mitä sinun olotilaasi kuuluu? Minulle aivan hyvää, iltaisin palelen ja alavatsalla hassua kuplintaa kohdun kohdalla, ilm menee eri asentoon, minulla hyvin taaksepäin kallistunut kohtu ollut. Pahoinvointia, oikein oksennuksen kera, ei ole ollut kertaakaan! Ainakaan vielä :heart:


Sitten kaikille, mitä mieltä olette olisiko sellainen juttu kiva, jossa kaikkien nimet ja esim raskausviikko olisi merkattuna ja päivitettäisiin se esim joka maanantai? Kun mieluusti aina lukisin, mitä kellekkin kuuluu ja missä vaiheessa raskautta mennään? :heart:

Ja kuumeilijatkin voisivat olla siinä mukana , ainakin nimellä, jos haluaisivat? Mitä mieltä muut ovat?

Paljon tarrasukkia meidän kaikkien vauvoille, jotta pysyvät hyvin kiinni ja kaikille onnea ultrauksiin! :heart:

Rakkaudella Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:




ps mitä Hilleville kuuluu? Täällä pidellään peukkuja sinulle! :heart: :heart:
 
Onnea kovasti rosamundelle :flower: :heart: kiva lukea että me vanhemmat mammatkin raskaudutaan kuitenkin näinkin hyvin. Kaikille lopuille tärppionnea matkaan ja jo raskaana oleville niitä hyviä tarrasukkia :D :wave: Minusta olisi kanssa kiva idea listata raskaana olevat sekä kuumeilijat ja sitten päivittää :wave: kannatetaan! :D niin olisikin helpompi seurata mukana ja välillä kun joku yksittäinenkin mietityttää kovasti :wave:
 
Sabaka...............rv24+4......................la..2.4.08 /2. lapsi
Ritli....................rv 5+6........................la..5.8.08 /?

Rva Pikkumyy.....rv 5+0.......................la11.8.-08/4. lapsi, 1. yhteinen


Rosamunde........rv 4+3......................la 15.8/3.lapsi,1. yhteinen

Nyt kaikki halukkaat voisivat antaa raskausviikkonne ja kuumeilijat, jotka haluavat nimensä myös listalle voisivat antaa suostumuksensa!? :heart:
Edistyslista:
Hillevi ................PP (piinapäivä 5/14, verikokeeseen 19.12./1.haveissa
 
Kiitos rva Pikkumyy kysymästä, ihan hyvin menee :)
Toivottavasti kaikilla muillakin!
Viime viikon lopulla oli kolmen päivän juhlaputki, kaikkea kissanristiäistä, valvottuakin tuli. Mutta eipä ole tarvinnut murehtia ja miettiä, onko kolmannen luokan alkio/t kiinnittyneet.

Lugesteron-lääke menee 8 tunnin välein ja ehkä se on puhaltanut rinnat ilmapalloiksi eikä oikein suklaakaan maistu, jälkimmäinen ehkä hyvä asia.
Sain sentään Kelalta positiivisen korvauspäätöksen!

Minut voi laittaa edistyslistalle, nyt menossa PP (piinapäivä) 5/14. Eli menen verikokeeseen 19.12.

Iloa ja valoa säkkipimeään syksyyn kaikille!

Ja onnea Rosamundelle

:flower:
 
Hei! Minä liityn mukaan, rva Pikkumyyn ehdotus on hyvä.
Siispä:
Rosamunde la 15.8. rv 4+3, tulossa kolmas lapsi, mutta miehen ensimmäinen! Vanhemmat lapset syntyneet 1992 ja 1996. Takana melkein kaksi vuotta yritystä, yksi keskenmeno rv 5 lopulla (ja se hetki jännittää nyt jo etukäteen...)

Kunpa nyt vain pääsisin ensin jouluun asti tämän Pikkuriikkisen kanssa, sitten katselisin eteenpäin :heart:

Tänään ensimmäinen vatsaoire: tulin pyörällä töistä ja kun nousin pyörän päältä, painontunne oli aika mahtava. Piti oikein kävellä kyyryssä. Nyt alkaa vähän helpottaa.

Hillevin sanoin:iloa ja valoa!
 
Mulla la siis 5.8.08, rv 5+6 :)
Iltaisin palelee, vatsaa nipistelee ja hiukan heikottaa, mutta muuten voin ihan hyvin. Rinnat ovat pullistuneet ja siitä yksi ystävätär arvasikin tapahtuneen. Herkkänä olen, esikoista odottaessani pillitin Coolion (!?) hitin kuullessani, saa nähdä käykö taas samoin :) Toivottavasti olo jatkuu kaikilla meillä hyvänä ja masussa olijat pysyy matkassa.
Ritli
 
Nyt kaikki halukkaat voisivat antaa raskausviikkonne ja kuumeilijat, jotka haluavat nimensä myös listalle voisivat antaa suostumuksensa!?




Päivitystä!
kenzie64.............rv30+1..........la 20.02.-08/3.lapsi/1.yht
Sabaka...............rv24+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
Karpalo-67........ rv 13+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
taasen...............rv 7+1...............la..31.7.-08/4.lapsi/1.yht
Ritli....................rv 5+6................la..5.8.08 /2.lapsi/1.yht
Rva Pikkumyy.....rv 5+0................la11.8.-08/4. lapsi, 1. yht
Rosamunde........rv 4+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht


Edistyslista:
Hillevi ................PP (piinapäivä 5/14, verikokeeseen 19.12./1.haveissa



 

Yhteistyössä