syysvauvasta 2008 haavelijat

Horoskoopeista oli puhetta. Meidän perheestä löytyy oikku-oinas (minä, mieheni keksimä "lempinimi"...), neitsyt-mies, lapset härkä ja skorpioni. Siinä soppaa kerrakseen...itse tulistuvana luonteena ärsyynnyn useasti mieheen jonka perusmotto on "ollako vai eikö olla? -kas siinä pulma." Huoh... |O

Täällä päin ei muuta kommentoitavaa. Taitaa "ei-yritystä-päällä" vaihtua tjottailuun kun ei mies (enkä minä) ole kovin innostunut kumeista. Eipä niitä taida missään kaapeissa olla odottamassakaan :LOL:
 
Moi,
Meitähän riittää, ja lisää pukkaa :) Itellä vauvatoiveet alkusyksyyn 2008... Ehkäisystä on just luovuttu, mutta vielä koitellaan vähän luonnon keinoin välttää tärppäämistä tonne loppuvuoteen saakka. Ikää 25, samoin miehellä ja esikoista lähdetään etsimään haikaralandiasta! Vauvakuume ollut mulla jo kestona, mies innostui vasta kevään mittaan. Meillä tosin tilannetta hankaloittaa "hieman" se, että oon tällä hetkellä töissä 400km päässä kodistamme, joten puhelut " aja tänne, mä ovuloin " saattavat tulla tutuiksi :D
 
horoskoopeista: minä kaksonen, mies rapu ja poika kalat, että meillä ei hiljaiseloa vietetä, vaan räiskytään välistä oikeen olan takaa!!

HooWee:minä taida sitten olla vielä raja tapaus, koska täytin vasta 30 vee..että ihan en teidän kerhoonne yllä mutta parasta ennen-päiväni on tainnut pahasti mennä umpeen "nuorisojengiin" yrittäessäni =)
 
Kiva nähdä, että koko ajan tulee lisää porukkaa tähän ketjuun =) Itse syön nyt viimeistä liuskaa pillereistä ja sen jälkeen vauvan teko alkaa :heart: Tosin hieman kyllä epäilyttää, että mikä vaikutus on 14:sta vuoden pillereiden syönnillä tuohon raskaaksi tulemiseen. Lääkäri oli sitä mieltä, että täytyy varautua siihen, että voi joutua odottamaan. Mutta niinhän se olisi joka tapauksessa...odottelua.

Olimme sunnuntaina mieheni kanssa asuntomessuilla. Päivän päätteeksi pysähdyimme portille syömään jäätelöä ja mieheni siinä tuumasi "oletko huomannut kuinka täällä on joka puolella raskaana olevia naisia?". :LOL: Itse olin kiinnittänyt samaan huomiota pitkin päivää, mutta luulin vain vauvakuumeissani näkeväni niitä enemmän kuin todellisuudessa olikaan :)
 
niinkuin "mimosa81" tuossa kirjoitti, niin minä myös olen kuumeillut jo yli vuoden ja nyt olen saanut miehen mukaan tähän vauvahaaveiluun. Kauan siitä varovasti puhuin kyllä ja näköjään tuotti nyt tulosta =). meillä myös esikoisen yritys käynnistyy syksyllä. Maltilla... ajattelen, mutta saattaa olla että se pyörii kuitenkin enemmän mielessä kuin ehkä pitäis. Pitäisi yrittää kuitenkin pitää se seikka mielessä että heti se ei kuitenkaan tärppää, koska lopetan vasta elokuussa pillerit.. Iästä oli tuossa joillain puhetta: minä olen 28v. mies 26v.
 
Tässä olisi tällainen kyhäelmä, huh... muokataan sitä mukaan, kun yritykset alkaa...


*Esikoisesta haaveilevat*

miuku87, jansky-87, neito85, sporttityttö, marjakko, tannuli, Mimosa81

----------------------------------------

*Pikkukakkonen toiveissa*

iitintiltu, miranda-81, Mammukka81, HooWee, taataa, vuongeli
Hilbert............kp 4/?............yk1

---------------------------------------

* 3. toiveissa *

Isebel81.........kp 7/?............yk0
Boobs

-----------------------------------

*4. haaveissa*
Kinnutar


 
Mammukka81
Kiitos Hilbert, hieno pino :flower: . Itse olen enemmän nyt taustaillut, odottelen yhä niitä menkkoja synnytyksen ja imetyksen jälkeen palaaviksi...mutta kuulette musta vielä :D :wave: .
 
Onpas hieno lista =)

Täälläkin odotellaan niitä menkkoja kuten mammukka81. Ja muutenkin pitänee pistää vauvakuume hyllylle hetkeksi kun ens vuosi olis vielä opintoja. Mutta syssymmällä sitten :wave:
 
Kierukka pois ja nyt vaan seurataaan mitä tapahtuu, jos on tapahtuakseen =) .Kuulinkin jollain sivulla jo kommentin "elä helvetissä mummona vauvoja ala tekemään" :) . Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, hyvä niin. heipsan :wave:
 
kiva tuo lista! Siitä huomaa kuinka mukavasti täällä on väkeä saman asian tiimoilta =) Tuosta vinkkilistasta "kuinka saada mies mukaan vauva-haaveisiin" olisi varmaan tarpeen ainakin joillekkin. Minä olisin möys kaivannut sellaisen listan eteeni silloin kun itsellä kärpänen puras :LOL:
itsellä jatkuvaa huomauttelua ohi kulkevista äideistä ja puhetta eikö oliskin ihana kun... =)
 
Joo, meillä kans toimi hidas hivutustekniikka ja kaks kummilasta auttoi kyllä kummasti :) ainoo, mikä tällä hetkellä miestä harmittaa on se, että ne kakkavaipat ei kiinnosta :/ Meillä kyllä edesauttoi myös se, että molemmat sai opinnot valmiiksi ja työpaikan taakse, mies ei olis voinut kuvitella vauvaa opintotuilla kasvatettavaksi. Ja toisaalta sekin, että tuntee vanhempia lapsettomia pariskuntia; tuli kai sillekin ajatus että nyt on syytä koittaa, jos meinaa.
 
Onko jollakin muulla semmonen tuntuma, että omalla kohdalla ei vauvan saaminen onnistukkaa? Mä oon ollu siitä lähes varma jo jonkun aikaa, vaikka mitään evidenssiä aiheesta ei ole. :ashamed: Eli on vaan semmonen vahva tunne, että ei tuu onnistumaan. Ja mä oon yleensä meidän porukan positiivari.
 
mimosa81: Musta tuntu ennen esikoista just samalta että ei varmaan ees onnistu mutta tärppäs sitte samantien =)

Nii ja meillä oli kylä motivaattorina se että nykyään on niin paljon lapsettomia. Kyllä ne opinnot menee lastenhoidon ohella =)
 
Kiva kuulla, taataa hyviä kokemuksia noista tuntemuksista huolimatta :) No, tämäpä selvinnee tulevan vuoden aikana, että miten helpsti sitä tärppää. Mies naureskeli, että jos hän on sukuunsa tullu, ei ongelmaa pitäisi olla; hänellä 6 sisarusta (joista 2 syntyny vaikka käytetty kierukkaa), ja hänen isällä 6 sisarusta... Mut leikki leikkinä, tosta tunteesta kai ei pääse eroon ku vaan todistamalla se vääräksi. Eli hommiin =)
 
Täällä myös yksi kuumeilija lisää. Ens viikolla otetaan ehkäisykapseli pois ja sit vaan tositoimiin. Ensimmäistä aletaan yrittään, jännittää!! Onko muilla kokemuksia kapselista ja kuinka nopeasti on onnistanu poiston jälkeen?
 
minä käytin miehen motivoimiseen paljon eri kikkoja: oma ikäni, kummallakin vakituinen työ, yhteinen (oma)asunto.... meni kyllä tovi että mies alkoi ajatukselle lämpenemään, mutta onneksi sanoi itse että jospa syksyllä jätetään ne pillerit pois =) ja häntä ehkä kaikkein eniten pelottaa se, että oma aikaa vievä harrastus jää taka-alalle, mutta siitäkin on puhuttu. Ei oman elämän ja harrastusten tarvitse jäädä perheen myötä, minäkin haluan jatkaa harrastuksiani ja omia pikku juttujani vaikka perhe olisikin. musta tuntuu että tämä tästä hän helpottui eniten. Miten teillä muilla, ketkä olette joutuneet lämmittelemän miestänne tässä asiassa. Mikä heitä on asiassa pelottanut/askarruttanut?
 
Hei taas!
Tunturista palailtiin.. mukava lukea, että pino on kasvanut hurjasti viikon aikana. Kiitos myös listasta! Meilläkin odotellaan vielä menkkoja, imetys vielä käynnissä. Eli aika laimeaa kuumeilua niiltä osin. Poika nyt 8 kk, joten menkkoja kovasti jo toivotaan. Tänään mies kyllä sanoi, että taitaa olla kuukautiset tulossa, mutta en olis itse niin varma...

 
Nyt kun olen lukenut tätä pinoa läpi, niin silmiini ei osu yhtään juttua jossa mies olisi ollut se, joka on ensin lasta halunnut. Meillä ainakin oli niin. Minä itse toimin jarruna, koska halusin valmistua ja saada vakituisen työn. Mieheni sanoi aina, että sanot vain HEP, niin aloitetaan yritys. Sitten yksi kaunis aamu sanoin herätessäni HEP, HEP, HEP =) Töiden jälkeen kotona odotti :flower: , joissa oli kortti "oletko nyt ihan varma?" :LOL: Onko muita joilla olisi myös ollut näin päin?
 
Sinttu, täällä yksi jonka mies on ensin alkanut kuumeilemaan :wave: Nyt kun on päässyt alkuun on harva se päivä höpöttänyt pienistä ihanista vauvoista ja huomautellut raskaanaolevista naisista. Ihan hupsua... :p Itse olen vähän välillä miestä toppuutellut kuumeilussa kun oma jaksaminen (sitten kolmen lapsen kanssa) mietityttää, nuorimmainenkin täyttää vasta 9kk. "Ihanteellinen" ikäero voisi olla vähintään 2v. jota toivon kakkosen ja kolmosen välille :)
 

Yhteistyössä