syysvauvasta 2008 haavelijat

oon tuolla kesävauvasta haaveilijoissa mut tänne mä varmaanki oikeesti kuulun. oon syöny pillereitä muutamaa taukoa lukuun ottamatta noin 6 vuotta. nyt on ollu 1 luomumenkat jotka veny hirmu pitkiks.. tällä hetkellä kp 23/28-45.. esikoisesta haaveillaan ja yritystäki löytyy niin paljo mun puolelta et mies ei meinaa jaksaa mukana ku aina mahdollisuuden tullen oon raahaamassa sitä peiton alle :LOL:
mulla ollu nyt 3 päivää lämmöt karvan vajaa 37 astetta eli eiköhän oo ovis käsillä, harmi vaan ku mies on reissussa 600 kilometrin päässä :eek: noh, aina ei voi voittaa :|
ONNEA Isabel plussasta! onko sulla ollu jonkilaisia oireita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjakko:
Nyt sitten pinotaan ja jos jotain muutoksia/virheitä niin ilmoitelkaa..

*Esikoisesta haaveilevat*

miuku87, jansky-87, neito85, sporttityttö, marjakko, tannuli, Tikka81, Sinttu83, Lakta, Nauruprinsessa, Pikkumyy42?, rapu83, Wishmaster

Plussanneet: Mimosa81 :flower:

----------------------------------------

*Pikkukakkonen toiveissa*

miranda-81, Mammukka81, HooWee, taataa, vuongeli
Hilbert, Niko06, Mammanen, Noa04, Pikku Myy ja Haisulimamma, oinas95, Zofi, Tuisku-84-,

Plussanneet: iitintiltu :flower:
---------------------------------------

* 3. toiveissa *

Narya

Plussanneet: Isebel81

-----------------------------------

*4. haaveissa*
Kinnutar, Roses Are Red
Päivitin listaa.... =)
 
eilen plussasin!!!kaksi päivää ennen menkkojen alkua tein aconin testin (ei aamupissasta) joka oli nega.Kuitenkin rinnat niin kipeät ja turvonneet, että pakko oli tehdä uusi eilen aamulla,jolloin menkat siis päivän myöhässä ja sieltä tuli plussa (aika haalea mutta selvä).Alaselkää vihloo niin pirusti ja rinnat kipeät edelleen.Mieheltä pääsi itku.Tämä tapahtui niin nopeasti (ekalla yrittämällä),oisko vehnänalkioöljy? :)
Vähä pelottaa, et jos jotain tapahtuu? Mutta pitää vaan ajatella positiivisesti.Jos kaikki menee hyvin niin tästä tuleekin kesävauva!Onnea pyttyyn kaikille!!!!!
 
Täältä myöskin ilmottautuisi mukaan yksi omasta (syys)vauvasta haaveileva neitokainen. Esikoinen on haaveissa ja meillä yritystä nyt takana 6 kiertoa. Viime kierrossa aloitin terolutit. Toiveikkain mielin mennään... :heart:

Syksyisiä plussatuulia meille kaikille! :saint:
 
Vieläkö yksi vauvakuumeilija mahtuu joukkoon? :D Meitin neiti on vasta 5kk ja mammalla kuumetta pukkaa. Iski melkein salamana kirkkaalta taivaalta. Haikeena pari viikkoo sitten kattelin pieneks jääneitä vaatteita. Haikaillut ihanan vauvamahan perään varsinkin kun tuttavapiirissä on odottavia. En sillo sen kummemmin ajatellut, mut sit tajusin et perskeles, mullahan on vauvakuume! :p Niin kai se vaan voi tulla vaikka toinen on vielä "pieni".. Pieni juu, tänään 5kk neuvolamittoja: 6,65kg ja 64cm. Isolta tuntuu vaik taitaa olla sellainen pieni ja siro tyttönen :)

Ei tässä vielä yritetä, kuullostellaan asiaa. Ei tuo mieskään heti ajatusta tyrmännyt, sanoi et onhan se hyvä "tehdä" lyhyellä ikäerolla! Näin on :D
 

Yhteistyössä