syysvauvasta 2008 haavelijat

saanko liittyä seuraanne? :flower:

Ollaan tuossa miehen kanssa mietitty että alkaako heti yrittämään neljättä lasta vaiko jaksettaisko ootella alkuvuoteen ....sillä häitä ois suunnitelmissa pitää..joten jos joku auttais mua pinnistelemään siihen asti tän kovan vauvakuumeen kanssa niin ois kiva teidän kanssa sisarten kaa jutella. :)
Pillerit olen jo jättänyt sillä meinattiin jo alkaa tositoimiin,mutta nyt jarrutellaan sillä minä en tahdo omissa häissäni olla masu pystyssä tai pahoinvoivana tai imettää ketään....jotenka järkevintä ois nyt jaksaa ootella tuohon alkuvuoteen,joten auttakaahan mua pinnistelemään B)

Narya..menikö nimi oikein,mulla oli hormonikierukka ja sen aikana ei tullu menkkoja se oli n.vuoden,mutta heti kun poistettiin niin tärppäs,joten hedelmällisyys palautuu heti poiston jälkeen!

Mutta kirjoitellaan :heart: :heart:
 
Tervetuloa uudet :wave:

Onnittelut Iitintiltu vahvistuneesta plussasta! Ei taida teille tulla sitten syysvauvaa vaan kevätvauva :) En kyllä yhtään tiedä miten tässä pitäisi auttaa pinnistelemään vielä alkuvuoteen (Roses are red) kun meilläkin aikaistu ehkäisyn poisjättö :LOL: Niin se kuume vain on vallannut mielen ja tässä sitä jo mennään tjot -periaatteella...yritän siis olla laskematta mahdollisia tärppipäiviä tms. ja alkuvuodesta (jos ei plussaa ole tullut) vois aloitella "yrittelemäänkin" :) Niin ja kolmannesta haaveillaan :)
 
Hei taas pitkästä aikaa. Minä siirryn Iitintiltun kanssa tuonne plussanneisiin. Tjottaillen mentiin aiemmista suunnitelmista huolimatta... :whistle: ja torstaina myös testasin plussan. Huh, moni asia muuttuu (asutaan tosiaan aviomiehen kanssa tällä hetkellä eri puolilla Suomea työn takia), mutta onneksi muutosten takana on mukava syy :)
Plussatuulia kaikille tästä eteenkinpäin!
 
Roses are red

Onko teillä sitten milloin häät tulossa? Kyselen vain kiinnostuneena, kun itsekin omia häitä suunnittelen, meillä ne tosissaan vasta ensi kesänä, enkä itsekään ihan maha pystyssä haluaisi olla, siksi tässä tätä vauvan puuhastelun aloittamista on tullut pohdittua... Mutta kai se on vain pakko jaksaa odottaa ja aloitella vasta ensi kesänä, en tiedä... :)
 
Onnea jo plussanneille :hug:
Niin tekis mieli itsekin alkaa jo yrittämään...no,katsotaan,pitäis pitää ittensä kurissa viä jonkin aikaa....

Mitäs tuo tjottailu oikeasti tarkoittaa,tai taidan tietää mutten ymmärrä mistä se sana on tullut,jos valaisette mua :/

meitin pitää kyllä hyin suojata sänkypuuhamme vielä sillä tulen raskaaksi ihan tuosta vain B)

Elättelen siis toiveita että teidän seura auttaisi mua pystymään odottamaan tuonne alkuvuoteen tätä mun vauvakuumeen lykkäämistä...toivon ettei käy päinvastoin,että kuume nousee korkeaksi,sillä mua ei paljon tarvi ylipuhua,krooninen kuumeilija kun olen :)

Alustavasti häitä on suunniteltu tuonne helmikuulle,mutta ihan varmaa ei ole.....haluaisin tosiaan sit juhlia kunnolla jne.ettei tarvitsisi pahoinvoivana raskaudesta siä omia häitään vietellä :flower:

Mutta katsotaan nyt mitä tuo luoja luo meidän suunnitelmiin viä tässä :heart:

Eikun kirjoittelemisiin!
 
Kiitos, Roses are red !
Kun TJOTtaillaan, vauva Tulee Jos On Tullakseen... eli ei laskeskella päiviä ja tarkkailla ovista, mut ei sit vastaavasti ehkäistäkkää, paitsi jos paniikki pääsee iskemään :)

Häät on kyllä semmonen päivä, että kannattaa ottaa kaikki ilo irti, ne on kerran elämässä vaan, toivottavasti! Oma hääpäivä meni hurjaa vauhtia, vaikka saikin vain nauttia, kun muut hoiti hommat :)
 
Onnea Iitintiltulle plussasta :flower: ja uusille tervetuloa mukaan :wave:

Täällä odotellaan yhä epätoivon vallassa menkkoja..eikä kyllä lohduta yhtään kun kaverilla alko menkat 2kk synnytyksestä ja mulla aikaa vierähtäny jo 8kk.. :headwall:
 
Ensi viikolle olen varannut kierukan poiston ja tässä nyt ihmettelen, että pitäisikö pyytää resepti ehkäisyrenkaaseen. Meillä on molemmat lapset tulleet ekasta yrityksestä eli varma pitää olla :) . Mutta toisaalta olen tässä melkein jo varma, etten mitään ala käyttää ja tjot-periaatteella mennään. Ainahan löytää "hyviä" syitä siirtää vauvahaaveita ja siksi ehkä on parasta yrittää olla hallitsematta kaikkea. Elämä on kuitenkin otettava sellaisena kuin se annetaan ja voihan olla, että tätä kolmatta ei niin helposti alkuun saakkaan.

Vauvakuume on jo kova, eikä tämä sepustus varmaan yhtään helpota muita samassa tilanteessa olevia :) Miten te muut saatte hillittyä kuumetta? Musta tuntuu, että en muuta kaduilla näekkään kuin vauvoja ja vauvamahoja. Rattaitakin olen jo bongaillut "sillä silmällä". MIes yrittää vähän toppuutella, kun ehkäisykin on vielä käytössä...
 
Heissan taas ja teretulemast taas uusille kuumeilijoille..

niin näyttäisi nyt tosiaankin siltä, että kevät vauva tulee..mutta kun oli mieli malttamaton ja tjottailulla nähtävästi tulosta kertalaakista. ensimmäinen neuvola parin viikon päästä ja kolmen viikon päästä on aika yksityiselle ultraan varattu aika, jotta saan tietää onko kaikki niin kuin pitääkin.

kovasti plussatulia kaikille :flower: :flower:
 
heissulivei..

Kyllä sitä täälläkin jo mietitään että kuinka kauan jaksetaan odottaa.. kuume on ihan hirmuinen! jos vielä jaksaisi hilliti itsensä. Matka on varattu tammikuulle Thaimaaseen ja en haluaisi riskeerata pikkuista siellä... eli tässä ollaan nyt kahden vaiheilla että aloitetaanko yrittäminen ennen vai jälkeen matkan.. huoh.. :whistle:
 
Jos onnea on matkassa ja luoja suo, niin syksyllä tai talvella 2008 olis ainaki raskaana ja parhaassa tapauksessa viimesillään. Tosin nyt vasta vuoden vaihteessa tarkotus jättää pillerit pois. Sehän voi olla että menee kaks vuottakin pillereitten jälkeen. Näin olen jostain kuullut. On kyllä kuulemma mahdollista onnistua hetikin. Ollaan toiveikkaita ja yritetään olla ottamatta stressiä!

NO, toivossa on hyvä elää sano lapamato! :)
 
heippa kaikille pitkästä aikaa!
Oon kirjotellut tuolla elo-syyskuussa yrityksen alkaneiden joukossa myös, mutta tähän ketjuun en ole vähään aikaan kirjoittanut, joten nyt ajattelin.
Mulla loppui pillerit siis 24.8, silloin söin viimeisen ja menkat tuli siihen perään. Nyt odottelen ekoja luomumenkkoja alkavaksi, kp 29/28.
Ei mitään tuntemuksia et menkat alkais, joten toivon vaan ettei nyt kovin pitkä olis tää kierto..
Oon siis 11 vuotta pilsuja syönyt ja pelkäänpä et oma hormoonitoiminta on ihan sekaisin, toivottavasti oon väärässä. Vauva saa tulla heti kun on tullakseen!!!
Täytyy jatkaa menkkojen odottelua, ja ehkäpä tehdä testi jossain vaiheessa jos ei ala kuulumaan... Mutta tuskin on tärpännyt näin nopeesti, koska mitään raskaustumisen-tuntemuksia ei oo ollu.
Täytyy ajatella järjellä niin paljon kun mahdollista, sillä tuntuu et jos alan liikaa toivomaan niin tipun kuin eno veneestä:)
Plussaonnea kaikille!!! =)
 
Nyt sitten pinotaan ja jos jotain muutoksia/virheitä niin ilmoitelkaa..

*Esikoisesta haaveilevat*

miuku87, jansky-87, neito85, sporttityttö, marjakko, tannuli, Tikka81, Sinttu83, Lakta, Nauruprinsessa, Pikkumyy42?

Plussanneet: Mimosa81 :flower:

----------------------------------------

*Pikkukakkonen toiveissa*

miranda-81, Mammukka81, HooWee, taataa, vuongeli
Hilbert, Niko06, Mammanen, Noa04, Pikku Myy ja Haisulimamma

Plussanneet: iitintiltu :flower:
---------------------------------------

* 3. toiveissa *

Isebel81, Narya


-----------------------------------

*4. haaveissa*
Kinnutar, Roses Are Red
 
syysvauvasta haaveileva mukaan? onko muita joilla eka lapsi/lapset jo isoja?Minulla 12 vuotias poika ja nyt kaamea vauvakuume.Toisaalta pelottaa hiukan taas "aloittaa alusta"....mutta kyllä sitä vielä pari toukkaa haluaisi......kokemuksia?anybody?
 
Alkuperäinen kirjoittaja oinas95:
syysvauvasta haaveileva mukaan? onko muita joilla eka lapsi/lapset jo isoja?Minulla 12 vuotias poika ja nyt kaamea vauvakuume.Toisaalta pelottaa hiukan taas "aloittaa alusta"....mutta kyllä sitä vielä pari toukkaa haluaisi......kokemuksia?anybody?
Täällä yksi :attn: Minulla 9-vuotias tytär ja nyt kuumeilen toista. Olemme uusperhe, miehellä ei lapsia. Minulla meni tosi kauan ennenkuin ajatus toisesta lapsesta kypsyi, mutta viimeinen vuosi on mennyt kuumeillessa.

Nyt menossa meillä eka kierto ilman mitään ehkäisyä =) ja lokakuun loppu jännittää jo vaikken nopeaan tärppiin uskokaan. Raskautumista hankaloittaa nykyinen elämäntilanne johon mahtuu rakentamista ja muutto ulkomailta takaisin Suomeen jne...Eli peittoja ei jakseta heilutella kovin ahkeraan |O
 
Muippis!

Minäkin ilmoittautuisin joukkoon iloiseen.
Olisi tarkoistus käydä poistattamassa kierukka joulukuun alussa ja sitten samantien hommiin :) Mulla kun on nyt kuparikierukka niin voi kuulemma onnistua saman tien. Esikoinen tärppäsi heti ekalla yrityksellä eli saas nähdä miten kakkosen kohdalla käy. Sanotaan että odottavan aika on pitkä niin kyllä odotuksen odottajan aika tuntuu vielä pidemmältä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja oinas95:
sama juttu, uusperhe,miehellä ei lapsia ja ekaa kierrosta ilman ehkäsyä, eli lokauun lopussa voimme jännätä yhdessä!!!vaikken usko minäkään......ikääkin jo 34v...
Kiva että ollaan samassa tilanteessa! Minulla ikää 31 vee, mies pian 36 vee. Minun raskautumisenmahdollisuudet aika pienet, koska elämään tosiaan mahtuu tällä hetkellä paljon seksielämää laimentavia tekijöitä ja uni on molemmaille tärkeämpää kuin aktiivinen peuhaaminen. Asutaan raksaprojektin ajan pienessä kaksiossa, eli meillä ei pahemmin ole edes sitä omaa rauhaa...Mutta tärkeintä on että ehkäisy on nyt pois. Pitää varmaan ensi kierrossa yrittää metsästää ovista tikuilla ja tähdätä sänkytouhut sitten ovisaikaan. Mitään "seksiä joka toinen päivä"-tyyliä me ei nyt jakseta.

Eiks ole säälittävää...hih.... :LOL:

 
Heips,

meille kävikin niin että kesävauva taitaisi olla tulossa :heart: Plussasin keskiviikkona! Kierto venyi ja venyi, lopulta kp 48/35 sain haalean mutta selvän viivan testiin. Tjottailulla mentiin, tämä siis vasta 2. luomukierto joten kyllähän tämä yllätti.

Plussatuulia kaikille yrityksen aloittaville+++
 

Yhteistyössä