syysvauvasta 2008 haavelijat

ja mie kun lopetin pillerit (6v käyttänyt) tuossa pari kuukautta sitten, ensin tuli menkat aikanansa ja sitten ei millään kuulunut. tein jo jokusen testinkin mutta ei näyttänyt plussaa. tuli sitten menkkojen välille kaks kuukautta väliä, onneksi vihdoista viimein alkoi.. :). Eli toivotaan että tämä kierto saataisiin säännölliseksi.. :)
 
hei taas,

aika menee niin nopeasti ettei meinaa perässä pysyä!!
ihmemenkat tulivat ja menivät, mutten oikeen tohdi noin hepposin
perustein testailla, vaikka menkat olivat normaalia niukemmat ja kestoltaan lyhyet, niin jotenkin ajattelen, että kroppa vaan minun mielikseni antaa vaikka mitä viestejä. etenkin kun oltiin ilman ehkäisyä vasta monta päivää oletetun oviksen jälkeen..

mutta jos vaikka tässä kuussa tjottailisi taas...meillä menee nyt sitten niin päin, että mies miltei jahtaa minua joka kulmassa, että noh, noh, jokos koitettais taas :LOL: :LOL:
 
Heh, Iitintiltu, täällä vähän samoja fiiliksiä mun miehellä :LOL: Mites olis pienet yritykset? Vaikka keskeytetyllä ollaan menty (äh, jotenkin kömpelöä sekin) on mies joka kerta kysynyt ennen puuhasteluja hoidetaanko hommat "loppuun asti" :)

Ajattelin lopettaa kuopuksen yösyötöt tässä lähiaikoina. Ikää on se 9kk ja olisi jo korkea aika opetella nukkumaan ilman maitotankkauksia. Kuinkahan lähtee sujumaan. Itsellä on aika paljon univelkaa vaikka muuten lapset nukkuvatkin suht hyvin yönsä. Olisi ihanteellista saada rytmit kuntoon ennen (mahdollista) kolmatta lasta. Sittenhän se rumba alkaa taas! ;)

 
Isebel: minä lopetin imetykset vasta noin kk sitten. vuoteen asti imetin niin usein kuin vaan lapsi tahtoi. vuosi tuli täyteen ja päiväimetyksiä aloin vähitellen vähentämään kunnes keväällä enää imetin vain aamulla ja illalla..yötissikin jäi pois ihan kerrasta :eek: tämä tuossa toukokuussa. juhannuksen jälkeen poika jättä aamutissin pois ja heinäkuun loppupuolella iltatissin pois ja siitä lähtien en ole enää imettänyt kertaakaan.eli meillä lopetuspäätöksen teki poika itse. niin joo..ja ikää lapsosellani on 1v 5kk

:)
 
Täällä menossa kp20 ja ihmeellistä jomotusta on ollut alavatsalla jo muutaman päivän. Myös alaselkään on juilinut menkkamaisesti. Liekö enteilee tätiä (jo nyt?) vai mitä? Toivon että kierrot olisivat ehkäisyn jälkeen suht säännölliset, ne kun ovat aikasemmin heitelleet miten sattuu :)

Ja vielä noista yösyötöistä, en ole vielä ottanut härkää sarvista ja päättänyt lopettaa tankkauksia :snotty: sitä niin helposti siirtää juttuja tulevaisuuteen, olen varmaan liian mukavuudenhaluinen :LOL: Antaa nyt vielä mennä jonkin aikaa...
 
Shanna-83!
Mukavaa kun väki "lisääntyy" täällä :LOL:
Minulla vielä 11 pilleriä listassa jonka jälkeen aloitetaan yritys..
Tosin vähän voi kestää kun takana monta vuotta pillereitä, mutta ainahan sitä haaveilla saa että jos vaikka jo sitten syksyllä 2008 meilläkin olis vauva. Ensimmäistä siis alamme yrittämään.
 
Vieläkö mahtuu mukaan?

Olin jo hetken alkuvuodesta haaveilemassa kevätvauvasta, mutta työsuhde loppui ja eteen tuli uuden työn hakeminen. Sainkin vakituisen työn, mutta vauvakuume ei hellitä. Ihan heti en kuitenkaan kehtaa äitiyslomalle jäädä ja siksi aion nyt kärvistellä vuoden vaihteeseen asti.

Minä kuumeilen kolmatta ja ikää on 28 v. Meillä on pojat 02 ja 03. Hetkittäin tuntuu aivan järjettömältä aloittaa koko touhu alusta, kun lapset on jo noin "isoja" ja työpaikkakin on mielenkiintoinen, mutta päivittäin ajatus siirtyy siihen, että vielä olis oma pieni vauva sylissä. Mies on hiljaa hyväksynyt asian, vaikka kuulemma kaksi olisi riittänyt hänelle :)

Ehkäisynä meillä on hormonikierukka, eikä menkkoja ole ollut kohta kahteen vuoteen. Olenkin ajatellut, että voisin poistaa kierukan jo hyvissä ajoin, että saisin ensin ylipäätään koko kierron käyntiin. Onko kellään kokemusta siitä, miten nopeasti kierto on palautunut kierukan poiston jälkeen?
 
Tervehdys kaikille!

Täällä ilmoittautuu yksi pikkukakkosen haaveilija joukkoon. Ennestään poika -04 mallia ja nyt siis pillerit jätetty pois ja kp2 menossa. Nyt kun tämä tihuttelu loppuisi, niin päästäisiin pian tosi toimiin. Itselläni ikää 29 vuotta ja aviomiehellä 31 vuotta. Asumme Vantaalla ja käymme molemmat vakitöissä. Nyt muutaman sulatteluvuoden jälkeen uskallaudutaan haaveilemaan pikkukakkosesta, joka sai kyllä helposti alkunsa, mutta synnytys ei mennyt ihan toivotulla tavalla :(
 
Tervetuloa uudet :wave: ainahan porukkaan mahtuu lisää kuumeilijoita!

Iitintiltu, niin täälläkin jo tjottaillaan vaikka piti aloittaa vasta loppuvuonna :whistle:

Tänään menossa kp28 ja pientä nippailua alavatsalla. Kun se ovulaatio oli tässä ekassa luomukierrossa niin ilmeinen, mittailin huvikseni aamulämpöjä ;) vielä ainakin on koholla eli 36,8...eli odotellaan muutama päivä. Tässä kierrossa olemme olleet ilman ehkäisyä vain 3 kertaa joten tärpin mahdollisuus on minimaalinen. Ihan hyvä niin, eihän tässä ole kiirettä :)
 
tervetuloa taas uusille kuumeilijoille =)
isebel, meillä ollaan oltu ihan koko kuukausi nyt ilman ehkäisyä ja vilttiä on pöllyytelty minun halujeni mukaan, joten saa nähdä miten tässä käy.kun kiertoni on 30-35pvää ja tuntuu siltä, että ovis ois ollu aikaisemmin kuin mitä minun kierrollani pitäisi..hassua, mutta parin viikon päästähän toivottavasti olen taas viisaampi :)
 
Täällä mennään kp31...viime yönä heräsin mojovaan menkkakipuun ja kävin vessassa laittamassa siteen kun ajattelin että nyt ne alkaa. Eipä tullut kuitenkaan vuotoa. Närästyskin on alkanut vaivaamaan varsinkin aaamuisin :p Ihan itseäni huvittaa miten nämä nyt jotenkin olisivat "oireita", mutta enpä usko kun lämmötkin tippuivat pari päivää sitten 36,5:een. Pitänee vain odotella menkkoja, kaipa ne sieltä tulee enemmin tai viimeistään myöhemmin.
 
Hei kaikille uusille :wave:

Oltiin tossa pienellä lomalla joten en oo vähään aikaan kirjotellu. Tänne ei mitään uutta..menkkoja odotellaan yhä :/ Esikoinen poika siis nyt 8kk eikä oo vielä alkanu meknat synnytyksen jälkeen.
 
Hei kaikille uusille :wave:

Oltiin tossa pienellä lomalla joten en oo vähään aikaan kirjotellu. Tänne ei mitään uutta..menkkoja odotellaan yhä :/ Esikoinen poika siis nyt 8kk eikä oo vielä alkanu menkat synnytyksen jälkeen.
 
Äh, ei vieläkään menkkoja, kp34. Tein aamulla testinkin, tietysti nega. Vieläkin nippailee alavatsaa menkkamaisesti mutta vuotoa ei näy...

Noista lämmöistä vielä, mittasin eilen tavallisella elohopeamittarilla 37,4 mutta digimittari näytti 36,5. Kumpaa uskoa? Jos tuohon "vanhaan" mittariin olisi uskomista lämmöt ovat vielä kohollaan. Voi että ärsyttää tämä odottelu, heti ensimmäinen luomukierto ja venyy, venyy... :headwall:

Mites muilla kuumeilijoilla menee?
 
heissan

ja tervetuloa vaan taas kaikki uudet kuumeilijat!!!

minä menin sitten tekemään testin 28/32-35 ja sain aikaan haamun ensimmäistä kertaa elämässäni...en kyllä vielä pompi mihinkään, sillä en usko ennen kuin pamahtaa yhtä selkeä lussa kuin esikkoa ootellessa :LOL:
 
Oho Iitintiltu :) Minä olen saanut kummassakin raskaudessa haamut mutta muutaman päivän päästä muuttuneet kunnon plussiksi. Joten varovaisia onnitteluja täältä! Toivotaan että viiva siitä vielä vahvistuu :)

Täällä menossa kp 2/35. Pikkuisen harmitti, mutta eihän tässä mitään kiirettä...lämmöt pysyivät viimeiseen päivään asti koholla, se ehkä pisti pienen jännityksen. Mutta toinen tjot-kierto lähti käyntiin ihan hyvilä mielin.
 
isebel: tein uuden testin tuossa torstaina ja kyllä se plussaa näytti..en tosin usko asiaa ennen kuin näen, että ruudulla "papu" heiluttelee tai volttia heittelee =)

väsyttää vaan ja flunssaa pukkaa, muuten ei mitään ihmeellistä olotilaa ole..ensimmäinen raskaus oli aika rankka, joten jospa tämä toinen olisi vähän helpompi ja ns luonnollinen olotila :LOL:

mitenkäs teillä muilla menee??
 
Minäkin voisin ilmoittautua... Minä 27v, mies 26v. Ekasta haaveillaan..

Mulla kylläkin sellainen tilanne, että häät kesällä -08 ja ollaan ajateltu, että ensi vuonna vaavia ruvetaan yrittämään ja voisihan se vaikka tärpätä ennen noita juhliakin, mutta en tiedä haluaisinko vielä häihin isoa massua. Eli ilman ehkäisyä vois mennä sitten alku kesästä... Toisaalta oon niinkin hullua miettinyt, kuin pillerit, tällä reseptillä saatavat on ostettu ja niistä riittää alkuvuoteen. Tuntuu vain aika hullulta maksaa iso summa siitä, että saa reseptin uusittua ja pillereitä pariksi kuukaudeksi. Mies ei oikein kumista oo enää innostunut :) Että mene ja tiedä. Mutta joka tapauksessa, ensi vuonna päästään yrittämään, toivottavasti ilman suurempia ongelmia... Mutta se saanti voip kyllä mennä vuodelle 09, eli lienenkö väärässä ketjussa kuitenkin :LOL:
 

Yhteistyössä