vierailija
Sopii niin hyvin tänne tästä muokattuna
Näkökulma: Metti Forssell käyttäytyy niin huonosti, että oksat pois
Näkökulma: Metti Forssell käyttäytyy niin huonosti, että oksat pois
Painajaisia alienista näkyy, painajaisiaHeräätkö öisinkin miettimään Alepaa?
Lue nyt sentään tämä kirjaHih hih!
Istun kirjaston kiikkutolissa, ja luin Iltalehden.
Selänteiden sekoilu ja parisuhteiden itsekkyys. Eläkejuttu ja Black Friday-mainokset.
Onkohan ap. sama persoona non grata, joka on kirjoittanut seuranneensa minua kuin hai laivaa noin 20 vuotta eri nettipalstoilla?
Tämän hain on päästävä linnan kekkereihin, koska samanniminen Finlandia-voittaja ei halua sinne suin surminkaan.
En minäkään sinne hingu, ja olen muutenkin estynyt.
Uskokaa tai älkää. Autoin lapsiperhettä Prisman kassalla, ja huikkasin perään kolme sanaa ranskaa. Tapauksesta tuli hyvin kohonnut mieliala. Toista se on, kun tämän palstan avaan. Hyvä ettei kirkkovene hyppää silmilleni. Ehkä Siementäjä korvaa omenansa niillä jatkossa.
Iltalehden toimittajien on turha tehdä minusta juttua. Tuskin sisarenikaan enää suostuu koko aukeaman juttuun kuten lähes 20 vuotta sitten. Anonyymiys on minun perustuslaillinen oikeus.
Otan vähän kovemmat vauhdit kiikkutuolissa, ja sitten lähden ulos.
Yhtään kirjaa en enää lue tässä kuussa.
Kuu oli eilen vain ohut sirppi. minkä muotoinen lienee itänaapurimaassa. Ehkä siellä näkyy taivaalla kuusirpin vieressä vasara.
Haista juohtui vielä mieleeni nuoruuteni siniset haisaappaat, mutta silloin mopo olisi karannut tienvarren pusikkoon.