** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Kiitos haavekuva! :hug:

Toivottavasti sinullakin olisi pieni salamatkustaja mukana! Epäilen että itellänikin oli viime kierrossa varhainen km, oli aikalailla samoja oireita ovisajankohdan jälkeen ja sitten menkat alkoi ihan puun takaa ilman mitään normaaleja pms-oireita jo kp 23, vaikka normaalikierto ois ollut paljon pidempi. Menkat oli todella runsaat ja verta tuli PALJON.
 
skorpioini07, mullaki just paljo verta ja sit mustia kokkareit seas paljonkin... mut ehk mä vaa kuvittelin ko mul oli siinä kierros pillerit vkon verra käytös ja jätin sit pois et josko olis sen vuoks vaa tullu.. ja koko kierron pituus oli sillo vain 15. Mut tää o vaa nii outo tunne ja lämmöt pysyy korkeel ni välil o niii varma et ois raskaana mut sit jos täti tuleekin ni tuntuu tyhmält jos tääl selittää et juu kyl mä oon raskaana, "äidinvaistoni" sanoo niin :LOL:
 
Tässä olen ja ultrakuulumiset olivat ihanat, vaavi vastasi kooltaan rv 6+4, ollen 8,5mm :heart: ja sydän sykytti 127krt/min :heart: :heart: :heart: , hyvä merkki kun reilusti yli 100, keskenmenoriskiä ei paljoa kuulemma silloin ole! :heart:

Tästä pääsette ihanaanpienokaiseemme tutustumaan, jos haluatte! :heart:

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=49


Rva ja tiuhti-Viuhtimme :heart: :xmas:


 
Rouva pikkumyy varmasti aivan ihana tunne, onnea vielä kerran :heart:

Täällä alkaa olla ovulaation hetket käsillä, mutta onneksi Joulu on rakkauden aikaa, jos vaikka tärppi tarttuisi matkaan mukaan.

Kai se Joulukin tulee, huomenna laatikoiden ja piirakoiden tekoon, sitten pari työpäivää ja aattona kun kello 15 töistä pääsen alkaa Joulun vietto. Ja toivottavasti peitotkin heiluisi ahkerasti :heart: :heart: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja skorpioni07:
Red: tuo "nippailu" on sellaista jännän tuntuista, välillä kummallakin puolella, mut lähinnä vasemmalla. Ei tavallaan satu, mut vähän kuitenkin aina välistä vihlaisee
Alkuperäinen kirjoittaja skorpioni07:
. Nostaessa esim. laukkua maasta tuntuu varsinkin, ikäänkuin pienenpieni repäisy. Sit oikeaan nivustaipeeseen sattuu vieläkin, tai ei sekään oikeastaan satu vaan vähän vaan nipistelee. Sitä on jatkunut nyt toista viikkoa. Koskaan ennen en ole tälläistä kokenut. Ja nimenomaan vaan oikea nivunen.
Ja kokoajan on myös sellainen tunne, että ois vähän kuumetta. Viluttaa ja posket hehkuu punaisena, ihan kun ois ollu ulkona koko päivän, vaikka istuis vaan sisällä.
Jaahas.. Ku tuollaista on itselläkin useasti :whistle:

 
[/b]haavekuva, no kai se maltti on valttia, jännittelen vaan niin muidenkin puolesta ;)
Onneksi on tää palsta niin pääsee suurinpia höyryjä päästelemään. :kieh:
Äidilleni soitin äsken ja kehuin kummilastani kun on niin suloinen, niin äiti totes, on se hyvä kun sinulla on noita kummilapsia ja siskokin sai vauvan kaksi päivää sitten, niin on mitä pallutella. :) Tietää että mulla kuumetta ollut jo pitkään, mutta on vielä siinä uskossa, ettei meille enään yritetä/tule vauvoja, koska mies oli sitä mieltä ettei meille enään tule, mutta niin se mieli vaan muuttuu. :LOL:
Tulipa pitkä stoori :heart: Taitaa Äitini lentää pyllylleen positiivisessä mielessä, jos saamme vielä yhden tärpin B)
 
Mulla joku menkkamasennus-puuska,mut siis ihan on oikeita fiiliksiä nämä ihan "normaali"tilassa..Miehelle tuossa itkin kaikkee ja sit keskustelun päätteeks sanoin,että olen miettinyt asioita ja sanoin että korkeintaan kesään asti pidän kuumeilua yllä (huom! pidän) ja toiveita jonkin sorttisina,sekä yritystä tulla raskaaksi,mutta ellei tärppää siihen mennessä,se loppuu sitten siihen.Ei pää enää kestä.

Tutkimuksethan me aloitettiin jo 2006 keväällä,mutta ne tyssäs melkein heti..Mut ehittiin tutkia,ei vikaa,mies ois ollu vuorossa,mutta tosiaan ne keskeyty muista syistä.Niiden jatkaminen on tuntunut tähän asti ylivoimaiselta jostain syystä ja nyt olen tullut siihen tulokseen että ne on liian paljon mulle,en pysty siihen.En tiedä miksi,mutten vaan pysty..Luulisihan tuota että kun maaliskuussa -08 tulee 5 vuotta yritystä (enempi ja vähempi) täyteen,niin ois jo valmis mihin vaan,mutta en ole..Se ei mua edes sureta.. :ashamed:

Sanoin just miehelle äsken että ollaan sitten vain me kaksi,ellei meille lasta suoda.Koen itse henkilökohtaisesti,en missään nimessä tarkoita että ajattelisin näin muista,en todellakaan!,että ellei meille lasta suoda luonnon ominvoimin,en ansaitse lasta.En tiedä miksi näin ajattelen,eihän se ole häpeä tai väärin hakeutua hoitoihin,ei missään nimessä,mutta näin vaan mun pää asiaa käsittelee ja kai tunteetkin on tietystikin pelissä jollain tapaa..Rakastan lapsia ja olen katkera ellen niitä itse voi saada,mutta minkäs sille voit?!Jos näin on jossain ylemmässä kädessä päätetty,niin olkoon se sitten niin.Eihän sitä koskaan tiedä mitä esim. 3 tai 5 vuoden päästä on meneillään..tarkoitan esim. hoitoja tai adoptiota,mutta luovutetuilla en lasta halua.Mieheni on kuitenkin se ainoa mies jonka lapsia haluan,en tuntemattoman,vaikka mies lasta rakastaisi kuin omaansa..

Tulipas jorina ja pitkä vielä mutta piti päästä vähän purkautumaan..Asiahan voi olla tällä hetkellä näin ja tunteet ja ajatukset niin pessimistisiä ja rankkojakin,kun joutui jälleen kerran pettymään..Jännään siltikin,mutta olen kuitenkin jo aika turta,ettei pettymyksetkään ole enää niin kamalia kuin esim, 2 vuotta sitten..

Toivon sydämeni pohjasta kaikille testaajille plussat ja onnea jo plussanneille!! :heart: :heart: :flower: :flower:

Ja tsempit uuteen kiertoon jo siirtyneille!Palailen taas,mutta Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille,ellen ehdi käymään...Ja plussa-merkkejä lahjapaketteihin erityisesti! :hug:
 
Tinttara, jaksamisia sinulle! Toivotaan että sinulle onni suotaisiin huomaamattasi, että vaikket yrittäisi niin se tulisi sieltä omia aikojaan tai sitten hoidoista saisitte apua jos niissä jaksaisitte vielä käydä.. ehkä sekin auttaisi asiaa kun saisi tietää mikä on vialla? Mutta tsemppiä ja onhan se adoptio myös hyvä asia jos lapsia haluaa, mutta ihan miten itsestäsi tuntuu =) Oikein hyvää joulua :)
 
Tänään taas rintoja vähän pisteli. Täti ei vieläkään ole kunnolla tullut. Nyt tuntuu että aattoon on aikaa. En millään jaksaisi odottaa sinne asti.
Katsoo jos huomenna haen apteekista jonkun kunnon testin noiden liskojen rinnalle.
Olisko jotain suosituksia mikä apteekin testeistä olisi hyvä?
 
Mun ukkeli Santeri

Tinttara: oiskohan nuo ajatukset, myös itsensä suojelemista.. Ettei enää joutuisi sitten pettymään, jollei hoidoista huolimattakaan tule lasta.. Jaksamista ja toivotaan, että teille se pienokainen tulisi..

Täällä ollaan aika rankka iltavuoro tehneenä väsyneitä ja aamuun pitäisi mennä.. Olen ollut koko päivän jotenkin hieman huono vointinen.. Töissä oli kuitenkin voinnista huolimatta hauskaa.. Flunssakin taitaa olla iskemässä mulle..

Nyt vasta sain kaikki luettua..

Hyvää joulua!!!
Onnellista ja vauvarikasta vuotta 2008!!!


KP
 
tikruliini: Apteekin oma -testi on hyvä.

maaruska: Ajattelin, että jos uskaltautuisin huomenna testaa ja sitten maanantaina, jos ei ole täti pyyhältänyt paikalle.


Sain pestyä tänään pyykit, siivottua kissan vessan, pestyä saunan ja kylppärin.. Ja sitten pikku eteisestä vein maton pihalle ja imuroin.. Tänään ehkä viel pesen sen lattian.. Ja roudasin lahjat meidän makkariin, jotka ois tarkoitus viel ennen nukkumaan menoa paketoida..
Sitten pitäisi viel se piparitaikina tehä..

Sitten huomenna ois pipareiden paisto ja kaupassa käynti.. Sunnuntaina itse siivous + kuusen haku.

Mutta nyt kahtoo american pie 4 :wave:
 
weiss
Mie tulin toivottamaan kaikille Rauhallista ja Rakkauden täyteistä Joulun aikaa ja paljon plussatuulia vuodelle 2008!! :heart: :xmas: :heart: Suikku: Tuuthan kertomaan miulle vielä kuulumisia ja mie toivon, että ensi vuosi sen onnen vihdoin toisi!!

weiss ja pikkuinen poika 19+3
 
Noh,syitähän voi olla monia,joten mulle periaatteessa ihan sama oli syy mikä tahansa lapsettomuuteemme.Eli ei sekään mua kamalasti auttaisi,vaikka tietäisin.Ja kun niitä lapsia on ilman vanhempia niin paljon, että sekin on vaihtoehto,ainakin mulla en tiedä tuosta ukkelista..Ollaan joskus siitä puhuttu kyllä..Mutta kun sen raskaanaolemisen haluan kokea kuitenkin..On se sitten vaikeeta!Ja juu sitähän se,itsensä suojelemista juu nämä fiilikset,olet oikeassa (en muista kuka niin sanoi :ashamed: ) Ukolle kyllä sanoin että alkaen viikon päästä pe,alkaa armoton vaakamambo-jakso meidän parisuhteessa,vaikka väkisin ja hampaat irvessä yksi kierto! :D Ei vaan,joka toinen pvä ainaski,ollaanpahan ainakin yritetty sitten oikeen kunnolla,eikä tarvi voivotella,että kerran vaan tuli touhuiltua,joka siis meillä on normi saldo vauvanteko-hommissa..eli......ei riitä!

Ohopsan,tulipas tästä tekstistä tökerö,anteeksi.. :ashamed:
 
Auttakees mua semmosees jutus et jos testaa ovis testillä nyt ko epäilis raskautta ni näkyyks se raskaus AINA ovistestissäkin positiivisena et pitääks mu ny vaa sit odotella tätiä ja heittää kaikki toivo mielestä pois?? Ku piti ny sit ovistestilläki siis tikuttaa.. malttamaton ku oon :p

Vai voiko se vaikuttaa et ovistestis luki et paras aika ottaa ois klo 10-20 välillä eli et aamuvirtsas sitä ovishormonia ei ois juurikaan.. ni siks kuulema tommone ajoitus ni nyt ko tein sen näi myöhää ni vaikuttaaks se? vai näkyykö ees aina ovistestissäkää muutenkaa jos on raskaana? Apuva ko haluis jo tietää et tulis ees se täti ni sais jonku selvyyden :eek:

Mut ei kai se auta ku odotella... :p
 

Yhteistyössä