** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

skorpioni07, voi kiitos!! :) mä niin toivoisin ton olevan totta.. mut ei jaksa uskoa ku KP26 näytti negaa (ok, varhaista on tehdä edes herkimmillä testeillä) mutta ovistestikin näyttää negaa.. ku monet ain sanoo et sit se näkyy positiivisena jos o raskautunu.. tiedä sit.. Mut muutoin oireet kadonnu mut pientä masukipua ny harvemmin ja vvuoto pysyy runsaampana ko vähä aikasemmin.. ja lämmöt pysyy koholla..ei vaan jotenki jaksa uskoa et ois tärpänny.. ni siks koitan odotella vaa tätiä kylään.. on vaa aika hanurista jos jouluksi täti tulee :D ois seki taas tuuria..
 
ja ny huviksee lämmöt tarkistin ni oli 37,34 enkä oo juuri mittää tehny muuta ko täs koneel ollu ja käynä veskis välil :D voi minua.. :p tosin eihä noi lämmöt mitää kerro mut ku aamullaki oli 37 pintaan ni kai ne koholla on edellee..
 
Täällä ei mitään ihmeempää.. Mä olen ollut tänä jouluna todella saamaton.. Olen nyt itseeni niin pettynyt, kun kaikki piti saada hienoon kuntoon jouluksi, mutta työ on väsyttänyt mut ihan kokonaan..

Tuskin meilläkään on ketään tarttunut matkaan..

KP
 
Mulla kovasti siivot käynnissä. Semmonen hivenen laajempi perussiivous enää jäljellä. Matot viiä pihalle, imuroida ja mopata, keittiön pöydät siivota, kylppärin lattia pestä, vessa pestä... Semmosta. :) Ukko tulee ehkä puol 8 maissa, jospa oisin siihen mennessä saanu kodin kuntoon. Hänen sitte mukava tulla puhtaaseen kotiin. :)
 
Meillä on kohta kuusi koristeltu :D

tänään teen vain ne piparit.. Toivottavasti.

Huomenna vain enimpiä siivoilen ja lähen esikoisen kanssa kuuntelee/laulamaan kauneimpia joululauluja, ja heitän porukoille lahjat.

Haluan vain olla, ku kohta on taas töihin meno.. Ja tuntuu, ettei koskaan saa levätä. Nyt muutama lahja taas paketoimaan. :wave:
 
Oikein ihanaa joulun odotusta! :xmas: :xmas:

Kuusi on koristeltu, joulukukkia ostettu. Kuusen tuoksu on niin ihana :xmas: Lähdetään huomenna Ideaparkiin vimosille jouluostoksille ja siitä jatketaan Pohjanmaalle. :xmas: Jouluna saa maistella punaviiniä ja herkutella herkullisella kalalla!
Ihanaa, kun te kaikki niin kovasti touhuatte! Mua ehkä vähän laiskottaa :LOL: Sais ehkä siivota enemmän ja kaikkee.. No, me ei vietetä joulua kotosalla :xmas:
On: Menkat ne varmasti alkaa...Testaan huomen aamulla! kp 32/29
 
Taustalla pyöritty ja ajattelin rohkaista itseni liittymään joukkoon mukaan =) Toista lasta haaveiltu jo 1,5v, takana yksi keskenmeno ja tikutusta kuukaudesta toiseen. Ovis plussat aika harvassa ja kierto yhtä sekamelskaa 30-43pvää. Tänään puoleen vuoteen eka ovis plussa ja taas toiveet korkealla..
 
Nyt on kaupassa käyty, vielä odottaisi saunan pesu...

Huomenna tulee sukulaisia joulunviettoon eli voi olla, etten kerkiä enää ennen joulua koneelle.

Siispä...

OIKEIN IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA TEILLE KAIKILLE! PITÄKÄÄ HUOLTA ITSESTÄNNE JA LÄHIMMÄISISTÄNNE JA NAUTTIKAA YHDESSÄOLOSTA! :heart:

Toivottaa skorpioni ja pikkuinen :xmas:
 
Valitettavasti en ehtinyt kaikkia viestejä lukemaan läpi joten :hug: niille ketä sitä tarvitsee.

Joulu siivo on tehty, piparit paistettu, kinkku sulamassa, joten kai se tästä pikku hiljaa joulu valmistuu. tuntuu vaan siltä että kun saa siivottua niin lapset kantavat sitä mukaan tavaroita takaisin alakertaan siis päättymätön siivous ja vielä kolme kerrosta huh huh. :) Huomenna pitäisi hakea vielä kuusi nii sitten voisi alkaa joulun viettoon.

Toivotan kaikille ihanaa joulua, ja toivottavasti muutkin saisivat vielä ihanimman joulu lahjen eli plussan kenellä testaaminen on tässä lähipäivinä.


T:Kotiäiti32 + asukki
 
erzi, tervetuloa joukkoon jännäilemään :)

Apuva mite paljo tuli vvuotoa ko äske peittoja heiluteltii.. iha järjetön määrä siihe verraten mitä yleensä tulee.. ja mahasta nippaillu edellee.. mä en tajua jos ny ei oikeestikaa mitää masus ole.. mistä ihmeestä nää oireet sit tulee :p
 
Iltaa kaikille!

Tämän päivän olen jälleen siivoillut. Lattiat pesty, paikat järjestelty ja pölyt pyyhitty keittiötä ja makkaria lukuun ottamatta.

Mies laittoi pari tuntia sitten kinkun uuniin, juuri lähti töihin, viimeinen yövuoro ja sitten alka hänellä joululoma.

Tässä pitää tuota kinkkua vahtia ylipuolen yön, ettei mene liian kypsäksi. Yritin Lasselle ehdottaa, että jos se laitettaisiin vasta kymmenen maita uuniin niin saisin yöllä nukkua, mutta kun Lasse sitten olikin nostanut kinkun huoneenlämpöön aamulla töihin lähtiessään niin olisi kinkku sitten ehtinyt mennä liian lämpimäksi ennen uuniin laittoa.. Miehet. :headwall: :D

Nyt onkin mulla siivousinspiraatio päällä. Taidan makkarin järjestellä ja siivota nyt illan aikana ja sitten jos kävisi tuon keittiön kimppuun. Tiedän sen, että sitten kun saan kinkun pois uunista, ei minua nukuta enää/en saa enää unta kun on yliväsymys päällä.. Taidan siis piparitkin paistaa vielä ensi yön aikana :D

Viimeiset kolme päivää olen ollut ihan sekaisin stressistä.. Nyt alkaa kuitenkin jo huomattavasti helpottamaan kun kotona tuoksuu puhtaalta ja pääosin paikat järjestyksessä. Voiton puolella siis ollaan jo :)

 
emunen
Savoon ollaan päästy, poikettiin veljen luona matkalla joulunviettoon ja pääsin rauhassa koneella pistäytymään, heti tänne säntäsin... :D

Joulunaikaan ei tule istuttua koneella jatkuvasti, niin todella rauhallista ja ihanaa joulua kaikille ja paljon lapslykkyä lahjaksi! :heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas:

ON: Tätiä ei vielä näy, mutta oottelen tosiaan viim. jouluaattona. Nykyään ei onneksi mulla ole pahat kivut, mutta voimia ja :hug: kaikille, joille kipuja tiedossa vielä pettymyksen päälle.

Ja Red Dragon ja muut joulusiivoilijat: muistakaa, että paras joulusiivous hoituu niin, että sammutetaan valot ja sytytetään kynttilät: talven hämärissä ei pölyt erotu... :heart:
 
emunen: Minnekäs päin savvoo sie rantauduit? :D

Minun joulusiivous on ollut ainakin ihan turhaa.. Eka kuopus teki kuset lattialle :eek: . Kyseistä ei ole tapahtunut valovuosiin.. Sitten koira.. Joten luututa lattioita on saanut tehdä ihan mukavasti..

Pitäis lähtee ne piparit paistamaan.

Ja kolme inhottavinta pakettiakin ois viel paketoimatta..

Huomenna siivoilen keittiötason siistiksi. En jaksanut joulux ruveta käymään läpi kaappien sisältöä.. Kyl sen sit kerkiää. Enkä taida pölyjäkään keretä pyyhkimään.. Onpahan ees enimmät.

Mutta tää väsymys.. Miten mie jaksan pipareita tehä.. Onko mun taas pakko juoda kahvia, että saan ihteni pysymään hereillä :$ :$
 
RD: Hassua kun sanoit tosta keittiötason siivoomiseta! täälä keittiöremppa lopuillaan ja minä vietän perjantai iltaa tasoja hioen ja öljyten... Nyt otin vapauden istua koneelle ja juon viiniä. huominen on ainoa päivä, kun voisi rauhoittua ja ja joulusiivous tekemättä!!! Miksi joululoma on vain KOLME päivää!!!! :headwall:
 

Yhteistyössä