** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Arcatha: minähän en poistu kulumallakaan :saint: No ei vaiskaan, huomenna ollaan aamupäivä maalla ja illaksi kotiin. Sitten ollaankin koko joulu kotona, kun mulla on töitä jo torstaina :snotty:

Vihaan noita testejä, johin tulee viivanpaikkaan väriä, siis roskisplussia!!!!! |O Ja vähän vihaan itseänikin kun menen kurkkimaan vielä ajan umpeuduttua :ashamed: Huoh...Odotan sitä plussaa niiiin paljon.....jotenkin koko joulu on muuten ihan huippu ihana- kerrankin meillä on koko suku koolla, lunta sataa ja kaikilla on huippuhyvä mieli :)

Mutta siis jouluja!!!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Arcatha: Olitko laulajaisissa? Minä olin esikoisen kanssa :D

Laulajaisten jälkeen mentii käymää kaupois.. Ja koko ajan tuntui, että pakko päästä äkkii kotii, että pääsen vessaan.. Hauskaa jos on alkanut vuotaa, ni mukava olla kaupassa. :headwall:

Tulin kotiin, suoraan vessaan.. Ei ainakaan viel oo alkanut.

Herättii tänää klo 11.. ja on ollu klo 14 asti mieletön väsymys. Hyvä, että pysyy silmät auki.. Pitäis vielä uuni pestä.
 
Heips!

Tulin ilmottaan, että täti saapui eilen ja tänään on siis kp. 2... :headwall:

Mieli on maassa, koska pirulainen saapui teroista huolimatta. Senhän pitäis pysyä poissa kuurin ajan, on sitten tärpännyt tai ei. Joten tänään on ollut sellanen olo että eipä meille taideta suoda vauvaa lainkaan, kun ei lääkkeetkään tehoa.

Sellasta tänään. Mutta oikein rauhaisaa ja mukavaa joulua kaikille! Ja plussatuulia tietysti myös! :heart:
 
Khimaira
Ainakin erzi, haavekuva, tikruliini ja RD: kertokaas sitten testituloksia :DHuomennako aiotte testata? MIkäs siun tilanne KP on? Million testaat?
Voi kun jännittää kaikkien puolesta!!! Saisi tulla plussia enemmän vain :heart:
 
Tikruliini voi kurja kun ei ole selvyyttä tullut, josko huomenna plussa pärähtäis ruutuun :heart: Josko pikkuinen haluaa vaan antaa tuloksen joululahjaksi :LOL:

Muille testaajille paljon onnea ja plussa tuulia täältä minulta :whistle:

Pääsin tuossa juuri töistä ja Joulua taas väännän siis ruokia (tykkään kyllä) :) Mies lähti ostamaan kuusen valot, joka joulu sama juttu kun valoja ollaan laittamassa niin eipä toimi :LOL: :LOL: Ja selvää syytä ei löydy lamppujakin vaihdeltu. Kohta siis päästään kuusen koristeluun.

Peittojakin pitäisi pöllytellä nyt ahkeraan, koska olisi otollinen aika, onneksi mukavaa puuhaa. Kinkkukin paistetaan yöllä, saas nähdä tapahtuuko muutakin :kieh: Huomenna vielä työvuoro 7-15 sitten voikin hiljentyä joulun viettoon, kera viinilasin :heart: :heart:

aamulla pitää käydä kurkkaamassa josko muut olisi saanut plussia joululahjaksi, hengessä mukana :heart:
 
Khimaira
maaruska: huomenna juu..Tänään testasin parin tunnin pidättämisen jälkeen roskisplussan, harmi että viivat tuli vasta tunnin päästä :ashamed: Silti oli ihana nähdä kaksi viivaa :heart: Josko huomenna tulisi aamulla heti....Tai sitten pettymys taas :ashamed:
 
Rouva pikkumyy viikot vierii, kyllä aika menee nopeasti, onneksi =) voi kun saisimme ja tärpin matkaan mukaan :heart:

Luru lude ilmoittele sitten kuinka kävi!!

Huomenna töissä voin vielä vähän täällä palstalla pyöriä B)

Rauhalliset joulut kaikille :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Itkin taas kun katselin ja kuuntelin Kummit: Joulu mielelle -konserttia. Lahjottaisin itsekkin jos olisi varaa. Tulee mieleen omien lasten sairaala ajat. Olen todella kiitollinen suomen lastenlääkärien tasosta. Molemmat lapseni ovat joutuneet olemaan sairaalahoidossa. Vanhempi heti syntymän jälkeen ja parikuukautta myöhemmin joutui takaisin. Nuoremman kanssa olimma vasta reiluvuosi sitten. Mutta se aika oli raskas. Lääkärit käskivät varauta pahimpaan. Mutta onneksi hänen sairaus ei osottautunutkaan leukemiaksi.
 
Luru Lude: Mie taidan testata vasta sitten, kun täti on jo rutkasti myöhässä. En ole testaamassa vielä.. Koska huomenna se täti tulee! Vaikka kyllähän tuo ukko: "kyl sais olla jo tärpännyt. Tyttöjen pitää jo saada pikku veli"

Mutta jotenkin itsellä on vain sellainen tunne, ettei ole tärpännyt. Vaikka joskus onkin sellainen tunne, että olis, mutta nyt on toinen mieli. Varsinkin, kun tänään on koko ajan ollut tunne, että pitää päästä vessaan, ku on jo alkanut, vuotaa. Mutta ei viel oo ollutkaan :LOL:

Eikä noita muita tuntemuksia juuri ole. Olen ihmeen tyyni nykyään, vaikka yleensä hermostun herkästä, sitten on ihme poreilua mahassa ja noita nipistyksiä alamahalla, vuorotellen oikealla ja vasemmalla. Ja tämä väsymys on kans ihmeellistä.. Mutta ei mulla lämmöt oo koholla eikä mitään.

Joten, tuskin raskaana ollaan.

Olen pessyt uunin, vessan + vessan seinät. Ainoastaan lavuaarin pesen huomenna + peilit. Ja imuroin.

Heti aamusta riisipuuron ja rusinasopan tekoon :p . En kyllä rusinasoppaa osaa tehdä.. Mutta yrittänyttä ei laiteta.. Ai niin.. Oiskohan pitänyt kanelitanko ostaa siihen? Pitäiskö käydä se huomen aamulla ostamassa.

Mie pyörin täällä koneella aina välillä. Aina, kun tulee pieni hengähdystauko :D

Arcatha: Ja minä, kun yritin pällistellä ympärilleni, että näkyisikö sinua. Etkä sitten viitsinyt tullakaan :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Heips!

Tulin ilmottaan, että täti saapui eilen ja tänään on siis kp. 2... :headwall:

Mieli on maassa, koska pirulainen saapui teroista huolimatta. Senhän pitäis pysyä poissa kuurin ajan, on sitten tärpännyt tai ei. Joten tänään on ollut sellanen olo että eipä meille taideta suoda vauvaa lainkaan, kun ei lääkkeetkään tehoa.

Sellasta tänään. Mutta oikein rauhaisaa ja mukavaa joulua kaikille! Ja plussatuulia tietysti myös! :heart:

:hug: :hug: Voimia sinulle!

Mutta jospa se ensi kierrosta tärppäisi. Ei pidä vielä luovuttaa.

Kyllähän se tosiaan on inhottavaa!
 
RD: Saat päivittää mulle kp 1, sieltä se täti sitten saapui, niin kuin aavistin koko ajan :( :'( No ei voi mitään, tällä hetkellä en kyllä jaksa edes kovin positiivisesti ajatella seuraavaa kiertoa.. Ehkä se tästä taas viikon päästä helpottaa.. Mutta rauhaisaa joulun aikaa, toivottavasti muilla se täti kiertää kaukaa! :kieh:
 
Mun piti siivota tänään, mutta en sitten ehtinyt. Huomiselle jäi sitten imurointi, lattioiden pesu ja vessan pesu, noihin ei nyt pitäisi kauheasti aikaa mennä kun tänään jo imuroin, mutta täytyy ottaa huomenna uusiksi. Pipareita leivoin ja unohdin ne luonnollisesti uunin ja ne sitten paloi, soitin miehelle, että ostaa kaupasta valmiita, ei enää huvita tehdä.
Huomenna on sitten edessa noitten siivoilujen lisäksi torttujen teko ja mies tekee lanttulaatikon.
Kuusi koristeltiin äskön lasten kanssa, kuinka ajattelinkaan ettei kuusta tulisi, tuo on hieno.

Lapset sai joululahjaksi uudet patjat sänkyyn ja saivat petarinkin, niin nyt on sitten molemmat ilman vaippaa yön, kun laitoin sinne petarin alle muovin, ettei uusi patja mene heti pilalle, en ymmärrä miksen ole aiemmin tajunnut, että petarinkin voisi ostaa. Niitä kun laitoin sänkyyn ja olin siinä päällä niin ne oli ihan sairaan hyvät patjat, varmasti paremmat kuin aiemmat jyskin halvimmat.

Meillä odotellaan ovista, tosin en sitä niin yritä pongailla kun yritetään olla suht ahkeria, että on varmasti oikeaan aikaan mahdollisuus ;)

Plaah, pitäisiköhän se vessa mennä pesemään niin ei olisi sitten huomenna enää edessä ja rusinasopankin olen kokonaan unohtanut!! Eli touhuamaan!

Erinomaisen hyvää ja rauhallista joulua kaikille!
 

Yhteistyössä