** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
haavekuva: kyllähän mä teoriassa ainakin voisin olla raskaana- kierto on sen verran heitellyt että keskiarvo on 34vrk..Mutta elleivät testit pian näytä raskautta odotan menkkoja alkavaksi, koska peittojen pölyttely ei enää sovi pidempiin päiviin :snotty: Ei ole kyllä siis minkäänlaisia tätioreita, pientä mahan nippailua vain, mutta ei menkkamaisesti :snotty: Jos selviän pyhät tädittä, testaan vissiinkin sit to-aamuna....Voi kunpa olisi m olemmille lussaaaa :heart:

nti: Mulla oli n.7 vrk oletetusta oviksesta veristä vuotoa, mutta juuri niin että sitä tuli vain paperiin. Ennen ei oloe moista ollut ja se loppui siihen kertaan.

Wellcommen Colada :wave: Millaiset tuntemukset sulla on? Ainakin päivät ovat lupaavat :D Oletko testaillut/ milloin aiot?
 
rd: katsoin noita päivityksiä, mulla sielä ei näyttänyt mitään olevan. Km:n takia en nyt osaa kiertopäivää/kestoa sanoa. Niinkun joku muukin näillä palstoilla sanoi: aloitan myös nuo yrityskerrat ihan alusta, vaikka heinäkuusta asti on yritetty. Eli mulle yk 1 ja kp:hen vielä ??.

NTI: Mulla tuntui kiinnittymiskipu tavallista kovempana menkkakipuna n. parin tunnin ajan ja vuotoa tuli ihan vähän. Kiinnittymisen jälkeen 5-10 päivää pitäis näkyä plussa, joten sun kannalta hyvinkin vois olla!!TOIVOTAAN!!
 
tuntemuksia kyllä on,lämmöt on koholla ja jo reilun viikon oon ollu välil horkassa parin peitonalla sohvalla.välillä ollu huono olo,mut se on varmaan mielikuvituksen tuotetta.tosin nyt vasta tajusin noita oireita jälkikäteen :D mahassa nippailee mukavasti.ukko toisn jo 2viikkoo sit ilmotti et oot ihan saleen raskaana,mä ens itä kyllä usko:D
sillä en meinannu testaillakkaan viellä toviin.en usko et heti tärpppäis vaik olo onkin semmonen.
mut kyllä viimestään uutena vuotena käyn apteekissa.
tietää sitten miten tuota uutta vuotta viettelee,esikoinenkaan kun ei ole kotona silloin :)
 
Khimaira
Colada: hyvältähän tuo kuulostaa- toivottavasti "joudut" viettämään kuivan uudenvuoden :whistle:

JJ-t: viestisi antaa hieman toivoa, että jopa 10pv kiinnittymisestä voi mennä plussaan. Mulla alkaa oikeasti toivo mennä, kun pelkkiä roskisplussia vain :ashamed:

nti: toivottavasti sulla on juuri sitä vuotoa :heart:
 
tosiaan toivon että niin saan tehdä :)
mut katotaan nyt torstaina jos ennen duuniin menoa kävis apteekissa,siis jos täti ei ole silloin vielä tullut...alan vaan hannaan helposti ja saatan ajaa apteekin ohi vaikka sinne olisin menossa :D
kun tosiaan pelkään etten olisi raskaana,joten siksi kai venytän sitä mahdollisimman pitkään,jolloin olen jo melkein 100% varma että olen raskaana :whistle:
silloin ei pääse pettymään :saint:
 
On kaikki raskaaksi tulemisen ja raskaana olevan muistot ja tuntemukset niin hyvin mielessä edelleen kun km:stä vasta vajaa kolme viikkoa, niin osaan hyvin auttaa.. ;) Sitten toi 10 päivää kiinnittymisestä ja näkyy plussa, on suoraan kirjasta luettua, että pitää paikkaansa..

kannattaa kirjottaa kaikki tollaset vähänkin oudot tuntemukset ylös niin on helpompi sitten arvioida, milloin on mitäkin tapahtunut..Itselläni 400 sivuinen "suuri raskauskirja" josta löytyy kaikki vastaukset mitä olen hakenut! Perinteinen kirja on niin paljon parempi kun netti!! :p
 
Khimaira
Colada: olet aivan oikeassa tuossa- aiakisin testaamalla ei saa muuta kuin pettymyksiä :/ Mulla vain on se huono juttu, etten mitenkään "voi" olla testaamatta....Jotenkin tuntuu siltä että jos testaisin vain mahd. nopsaan ja näkisin siinä edes haamun, niin, niin...Voi sitä onnen määrää :heart:
Vaikkei se mitään muuta- jos on raskaana ja kaikki hyvin, niin eiväthän ne menkat sieltä ajatuksen voimalla ala ;)

Jos tässä haluaa omanapaisesti puhua mahdollisen raskauden puolesta, niin....Olen kyllä niin taikauskoinen, että oletan menkkojen lakavan heti kun kirjoitan tämän, muttta silti... :whistle:
Ovisoireita oli ja testissäkin joku tummempi viiva, puuhasteltiin silloin ahkeraan :D
Vuotoa tuli paperiin n.viikko oviksesta.
Kn on ollut koko ajan kova ja valkkarin peitossa :$
Ei ole menkkaoireita- ja myöhässä ovat 2pv :saint:
Iho on parantunut viimoisen 5 vrk:n aikana, vaikka yleensä ennen menkkoja mulla on kunnon teini-iho :kieh:
Nippailua/viiltoja/polttelua mahassa ja sektioarvella :x

MUTTA. testi oli vielä toissapäivänä nega :( :ashamed: :'(
 
No luru se voi äkkiä muuttua plussaks siitä :D
ei voi tietää,siks mä en testaa vielä kun en halua sitä negaa ruutuun :) :whistle:

jj-t
kierukka poistettiin jo viime keväänä ja sen jälkeen ollaan oltu kortsujen suurkuluttajia :D
eli ihan tollast säännöllistä 36-38 on ollu...
edellinen päätti tulla ehkäisystä huolimatta :D :heart:
 
Khimaira
En tiedä kysyitkö multa JJ-t, mutta vastaan kuitenkin :saint: Lopetin pillerit syksyllä, ja kierto on ollut koko ajan sen 32vrk, kerran oli 35vrk. Ellei vain kohta näytä plussaa, niin täti tulee, koska simppoja ei enää sitten ollut pidempää kiertoa varten :ashamed: Luulen että mahiksia olisi tuonne kp36 asti, sitten tsänssit menivät :ashamed:
 
Khimaira
Colada: mulla kanssa eka raskaus alkoi pillereistä huolimatta ja nyt syksyllä olin taas raskaana pillereiden aikaan- tosin se meni kesken tai oli kemiallinen raskaus, mutta kuitenkin.
Mies sanoikin ettei tähän taloon tule enää yhtään pilleriliuskaa :whistle:
 
kehottaisin sitten vaan testaamaan heti kun siltä tuntuu, uskoisin että se jo näkyy ;) luru lude myös, testaa kun oma pää antaa luvan...itelleni tuli monia pettymyksiä negoista.testailin kyllä moneen kertaan ennen kun olisi pitänyt näkyä, se on tyhmää ja tulee satavarma pettymys :headwall: toivotaan teille parasta ja plussatuulia!!!!
 
meillä oli ehkäisykapselit:)
harmillista,toivottavasti onnaa pian:)
kyl meille saa nyt tulla viellä yks lapsi,mut sit ei enään(miehellä edellisestä myös 2 lasta).saa jatkaa duunejakin sit rauhassa,ilman et täytyy jäädä enään äitiyslomille sen enempää:D esikon kanssa olin kotona 2,5vuotta,toisen kanssa en niin kauaa pystyis olemaan vaan varmaan jo 1,5vuoden aikaan lähden duuniin takasin,ellen jopa aikaisemmin. :whistle:
 
Khimaira
Niin siis mullahan on ihan selvä haamuplussa tuolla roskiksessa, mutta se oli ihan siinä ja siinä tuliko tulos sen 30min kuluessa :ashamed: Et ei siitä voi mitään päätellä..Enkä ole miehelle kertonut mitään näistä :/ Silti on ihana vilkuilla kahta viivaa, vaikkei se tarkoitakaan mitään :ashamed:
 

Yhteistyössä