** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Minä pidän hiljaiseloa jonkin aikaa, koska nämä alkupäivät on niin turhauttavia..

Mahaan koskee.. Onnex tänään ei viel niin pahasti kuin eilen.. Eilen kirkkoon mennessä olin jo 3*panadol 1G syönyt, ja ei mitään helpotusta. Tuntui, että taju lähtee kesken kaiken. Mulla on aina hirveät kivut, kun alkaa.

Mutta mie käyn vain päivittelee listaa ja katson mitä teen tämän asian kanssa, koska näköjään meidän lapset jää kahteen. Tiedänpähän, että jos tärppää joskus ikuisuuksien päästä, etten aloita mitään ehkäisyä.. Mutta entä jos sitten tärppäis heti :eek:
 
Kaa
Minen usko yhtään tuohon kiertopäivääni, jonka ilmoitin listalle. Ovis tuntui vaan jatkuvan ja jatkuvan. Lämmöt nousivat vasta sunnuntaina ja ovat olleet normaalia korkeammalla noin 0,5 astetta. Eli ovis on ohi. Nyt siis vaan odotellaan mitä tuleman pitää. Realistisempi kierto on varmaan jotain 40 ja 50 välillä. Mutta olkoonsa siis tuo aiemmin kerrottu vielä listalla. Tammikuun toisella viikolla ajattelin sitten miettiä asiaa, ja "odotella" tätiä saapuvaksi. Sitten vasta se meidän "oikea" yritys taas alkaa. Tämä kierto on ollut vain sitä menkkojen odotusta...
 
heissan vaan kaikille.
eli kakkosta olis tarkotus tehdä:)
ja tosiaan hirveen häsellyksen jälkeen sain testin apoteekista ja sain semmosen epämääräsen plussan,täytyy parin päivän pääst tehä uus koska hokasin et mullahan loppu eilen lääkekuuri.sillä vaikutusta asiaan...mutta nähtäväksi jää mitä sieltä ruutuun tupsahtaa uudestaan,nyt vaan malttia :saint: :LOL: :kieh:
 
Colada, teevetuloa sakkiin värikkääseen :D Toivotaan et sulla se plussa sinne paljon lääkekuurin jälkeenkin tupsahtais :)

Luru Lude, toivotaan ny et oisit sit raskautunu! Mä en enää usko et vois plussaa tulla koska vaiks lämmöt pysyy 37.16 aamulla ni silti vaiks valkovuotoo tulee edellee suht paljon ni se kn on pehmeähkö ja alhaal, tosin aamul ko koitin ni ei ollu iha nii allaal ja helposti löydettävissä ko eilen pväl.. nooh, ei voi mittää et ne menkat sielt tulee :/ tosin ei menkkamaisia kipujakaan ole yhtään.. on tää ärsyä :D
 
pessimisti ei pety :saint: :D
no mut ukolle en vielä kertonnu,enkä kerro kun vast selväst plussast,ni ei jää sitä sit kaivertaan :whistle:
mut nyt täytyy lähtee perheelle pisteleen pöperöitä pöytään.
Tulee vieraitakin kohta ni ei vittis olla nenä konees kiinni :D
mut mä palailen taasen :hug: :xmas:
 
Kaa
Heh, noita teidän lämmönmittauslukemia on hauska lukea. Itselläni kun normaalilämpö on noin 35.8, ja kohonnut "oviksen jälkeinen" lämpö noin 36.2. Nuo yli 37 asteet näyttää hauskalta. Ehkä olen vain alilämpöinen tapaus... mittaan siis suusta "ydinlämpötilan".
 
kaa: ovuloitko varmasti? ettei olisi sitten merkki siitä, että munasolu ei irtoa?
Mulla oli ennen tosi matalat lämmöt, sit sain parissa kierrossa pregnyl piikin ja sen jälkeen on aina ollut tosi selvä toi lämpöjennousu.. Mä kans mittaan suusta. Kai sul on hyvä mittari?
 
no on sul aika alhanen lämpö, Kaa :D mä mittaan nykysin sen emättimest ni tullee ainaski tarkka lukema eikä satu (suusta ku mittaan ni jostai syystä sattuu aika paljonki välil, liekö se sit liikaa painaa kielen alta niit limakalvoja..) mut toi on osoittautunu mulle hyväks tavaks mittailla ja on tarkkakin ja aina ku kunnol pesee mittarin ni ei mittää vaikeuksia :)

Mul ny taas nippailee iha hennosti mahasta.. hitsin hitsi näitä olemattomia oireita jotka ei oo ees tosia! :p
 
mittailin äskenki huviksee lämmöt ku tuli iha mielettömän kuuma yhtäkkii vaiks en oo tehny juuri ihmeitä, peittoja heiluteltu mut siitki o jo kolmisen tuntia aikaa.. 37,76 :D liekö johtu sit tosta lämpösest aamutakista.. sen tosin otin pos ko oli kuuma ja sit vaa istuskelin täs.. on noi lämmöt sit vaa outoja :D
 
Khimaira
Sama täällä Colada: epämääräinen plussa :/ Mutta mulla tämä tuli vasta n.30 minsan kuluttua, ohjeessa lukee että testi on luettava 10min. kuluessa. Testasin clearbluen herkällä, johon siis se plussan pystyviiva tuli hitaasti :/ Ajan myötä viiva vain vahvistui ja nyt on ihan selvä (tunti testin teosta..). Tuleeko kaikkiin testeihin plussa kontrolliajan päätyttyä? Mulle on käynyt näin jo kolme testin kanssa- nyt viiva tuli vähän nopeammin, mutta kuitenkin :ashamed: Et eihän se raskautta tarkoita :'(

Onnea muuten sulle Colada: jos sait ajan sisällä plussan, niin kyllähän se plussa on =) Kerrohan lääkkeen nimi, joka vaikuttaa testiin niin, että antaa väärään tuloksen :snotty:
 

Yhteistyössä