** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

:eek:

Täällä päässä on ihan outo fiilis..

Nyt on vissiin kp 10 meneillään.. Hirveä väsymys koko ajan..
Levoton olo.

Liekkö sitten elimistö alkaa jo jännittämään tulevaa ovulaatiota..
Ensi lauantaina pitäisi Terolutit aloittaa..

(oliko tässä viestissä muka jotain järkeä :D )
 
Mortsi!
Mulla oli eilen niiiin menkka olo ettei o tosika.Mahassa semmonen tunne että menkat alkaa NYT,mutteivät vaan alkanu :|
Nyt on siis kp30.
Eilen näytti r-testi negaa :(
Alkas sit ne menkat |O
Jaksa taas monen viikon oottamista |O



 
Muuten hei,tälleen naisena täytyy kysyä,kun te en tiiä... :ashamed:
Lisääntyykö/alkaako valkkarin vuoto ennen menkkoja??
Vai jatkuuko kuiva kausi menkkoihin asti???
Mullahan ei oo kyllä siis kuivaa kautta ovun jälkeen ollutkaan...
:eek:
Mitä ihmettelen kyllä suuresti!
Mutta nyt sitä limaa on tullu ehkä vähä enempi,ja mietin että tietääkö se menkkojen alkua???

Vastaaskos joku mulle???? :)
 
Ninnurainen mulla oli kans yks kierto kauheesti vvuotoa mut menkat alko 8pvä myöhäs.. ja muulloin ennen menkkoja on pikkuhiljaa vvuoto lisääntynyt..

colada onnea plussasta :flower:

Luru jospa sulla se muuttuu vielä kunnon plussaksi.. mä testasin sillä aika vahvan haamun viime kierros ja tuli nopeesti testiin ja pysyi samanlaisena koko ajan.. joka sit kyl päättyi nihin menkkoihin.. oon hirveesti lukenu huonoja kokemuksia siitä testistä.. en tiedä sit..
 
Khimaira
Siis sorryyyyy!!! Ette uskokaan miten paha olo mulla on ollut jo kolmatta päivää- samarinia menee, eikä sapuska maistu :$ Karkit ja mehujää vain menevät :/ Ja voi hitto noita mahanvihlaisuja- tuntuu kuin puukolla viillettäisi sillai nopeasti :$ :x
 
Luru en tosiaan tarkoittanu et sulla se ei plussaa vois tarkoittaa.. hyvinkin voi :) kannattaa varmaan kokeilla viel jollain testillä.. en yhtään nyt muista sun kp:tä :ashamed: toivottavasti sulle plussa tulee kunnolla.. pidän peukkui.. tuliko se viiva siihen testiajan sisällä? edes himmeesti.. jos haamu on tullut kuvittelis sen sitten plussan olevan.. ja joillekin se hormoni vaan erittyy niiiin hitaasti et saavat sen plussan paaaljon myöhemmin..
 
juu... hmm.. no öö.. eikös ruskuaispussi ala häipyä 7 vkolla? niin se olis sit siinä ja siinä jos oisitkin raskaana.. ku sen jälkeenhän kaiketi alkio alkaa ottaa ravintoa istukan kautta eli äidin verenkierrosta ja täten myös altistaisit sikiön alkoholillekin. Mutta itselläni ei tarkkaa tietoa tuosta ole.. joten osaisko joku muu sanoa?
 
mulla ollu yhtä hullun myllyä koko joulun alus aika. mut nyt on kinkut syöty ja voi taas alkaa keskittymään pelkästään raskautumiseen :LOL:

kierto on jo pitkällä ja tarttee vaan toivoa ettei ovis oo vielä ollut ku ei oo ollu aikaa petihommiin viimesen viikon aikana. :eek:
sit ku tärppää ni voi pojat. sen näkee mun naamalta varmaan koko maailma :whistle:

sorry, en muuten oo lukenu noita viime aikasia juttuja ku on ollu kiire ja teiltä tulee juttua ihan mielettömästi =)

huomenna jo töihin joudun mut ensin siemenet itämään :wave:
 
Khimaira
suikku: mulla on nyt kp 34/32, kerran oli 35 vrkn kierto. selviä ovistuntemuksia oli ja testissäkin näkyi tummempi viiva, joten uskon kyllä oviksen olleen "ajallaan" tai pari pv myöhässä.

Katsoin tuolta yhdeltä sivulta (http://metku.net/~pesu/faq.php) että menkat voivat olla jopa 2 vkoa myöhässä, ennenkuin hormonipitoisuus on tarpeeksi korkealla.
Eli, niin kauan kuin täti poissa on vielä toivoa :saint:
 
luru lude ja colada!!!! mä kyllä uskallan teitä jo onnitella, sillä minkään raskaustestin ei pitäis näyttää minkäänlaista haamua ilman hcg:tä elimistössä.Testailkaa huomenna uudestaa niin pitäis jokunnon viiva tulla! Hcg:n määrä lisääntyy todella paljon päivänkin aikana!!
 

Yhteistyössä