** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
JJ-t: mutta kun moni, tai ainakin muutamat ovat kirjoittaneet että roskisplussa ei ole ollut oikea plussa :/ Lukeehan siinä paketissakin että 10 minsan jälkeen tapahtuvilla muutoksilla ei ole väliä. Katsoin testiä pari minuuttia teon jälkeen, sitten piti mennä isompien lasten luo ja katsoin seur.kerran 30 min.kuluttua :ashamed: En siis tiedä mihin aikaan viiva tuli :/ Noh- huomenna uusin voimin..
 
Itsellä on yökylässä kaverin 1v8kk:n ikäinen tyttö. Kyllähän tuota vilskettä riitti illalla.. Mietityttää vain tuo yö, kun meidän neideistä on tullut ihan ihmeellisiä yökukkujia.. Ja vieras näkyy kuuntelevan kaikki..

Kahtoo kuinka väsynyt olen huomenna, kun itse olen vain väsynyt päivästä toiseen. Ja tää mun maha on mikäkin jalkapallo!

Toivottavasti täti on pakannut kamppeensa jo lauantaina, että ois sit sunnuntaina mukava mennä "mökille" yöksi, jossa ei ole sisävessaa :D .

Yleensä ollaan "mökille" menty kylpemään ja yöx tultu kotio, mutta nyt ajateltiin tehdä radikaali päätös ja jäädä yöksi, kerran meitä on aikaisemminkin sinne pyydetty jäämään yöksi.
 
Luru lude, toivottavasti se on ohan oikea plussa!! Anteeks en varmaan lukenut kaikkia viestejä kunnolla, enkä tajunnut että saattaa olla roskisplussa!! Lohdutukseksi: itelläni negatestit ei ole ikinä muuttunut plussiksi, vaikka niitä oon vilkuillu seuraavaan päiväänkin asti! :ashamed: Toivo elää!! :)
 
Luru Lude: Miehen mummon & ukin kotipaikka.. Joka on nytten ns. kesämökki meille kaikille sukulaisille. Kun ukki kuoli toissa keväänä, niin mummo muutti kaupunkiin ja kotipaikasta tuli "mökki". On kaupungista 12 km:n päässä. Ihanan rauhallista seutua, jossa on mukava viettää aikaa.

Miehen täti miehensä kanssa ovat siel aika usein, lämmittäävät huushollia ja ovat nyt kuhtuneet meidät sinne uudeksi vuodeksi.

Yleensä siel paistetaan nuotiolla makkaraa, saunotaan ja syödään hyvin. Ja kyllähän miehen täti+miehensä tarjoovat saunaolutta ja -siideriä :p . Mies ei pahemmin juo, koska pitääähän sitä kuski olla :whistle: .

Ja he tykkäävät paljon lapsista, ni lelliivät meidän neidit ihan piloille. Aina ovat jotain pientä ostaneet mökille tyttöjä varten.
 
Khimaira
Minä mittaan milloin mihinkin aikaan lämpöjä, yleensä illalla....Silloin ne ovat korkeimmillaan, mutta jokaisen keho on erilainen ja tiedän että mulla iltalämpökin on normisti aika tarkka 36, joten....
Voihan sitä vähän leyhytellä peittoa että jäähtyy :whistle: Tsorge- olen jo hiukan väsynyt :saint:
 
Red Dragon: :hug: tiedän juuri miltä susta tuntuu.. Voisitko sittenkin laittaa mulle tälle päivää sen kp 1, koska tässä pari päivää tiputteli jotain epämääräistä todella vähän ja luulin et menkat alko. Tänään vasta kuitenkin ensimmäinen kunnon vuotopäivä, et varmaan vois laskea tämän päivän ekaksi vuotopäiväksi.. Anteeksi, kun joudut nyt vaihdella niitä päivä sinne.

Uskaltaisin jo onnitella [/b]luru ludea ja coladaa, koska ootte jonkin sortin plussan saanut!! =)
 
:whistle:

Lämmöt hyppäs taasen yli 37, nyt sitte jännätään, että olenko tosiaankin flunssassa (nyt ei tosin muita oireita olisi kuin tuo lämpö) vaiko olisiko ovis mahdollisesti ollut käsillä/parhaillaan..

Peittoja on tullut heiluteltua ihan kivasti muutaman viimeisen päivän aikana ;)
 
Luru Lude: On todellakin ihana paikka. Vaikka molemmilla puolilla on naapurit, toinen kauempana ja toinen lähempänä.. Saman tien varressa ja sitten saman tien varressa on myös muitakin.. Niin on älyttömän rauhallista olla. Oma metsä ja tarpeeksi tilaa tytöillä juosta ja olla.

Uusi vuosi on varmasti mukava, kun vain täti älyää lähteä pois.. Koska voin kuvitella kuinka ihanaa on keskellä yötä lähteä koluamaan ulkohuussiin :kieh: .

Ja ku ite kuitenkin asutaan taajama-alueen ulkopuolella, ni ei täällä oo silleen mukava viettää, ku on naapureita enemmänkin.. Eikä oikein paikkaa missä voi raketteja ampua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Minä mittaan milloin mihinkin aikaan lämpöjä, yleensä illalla....Silloin ne ovat korkeimmillaan, mutta jokaisen keho on erilainen ja tiedän että mulla iltalämpökin on normisti aika tarkka 36, joten....
Voihan sitä vähän leyhytellä peittoa että jäähtyy :whistle: Tsorge- olen jo hiukan väsynyt :saint:

:LOL: Leyhytellä peittoa :LOL:

Olen itsekin ihanan väsynyt.. Mutta ei malta nukkumaankaan lähteä.. Mutta ei toi nukkuminen mulla näköjään mitään tähän väsymykseen auta, ku olen yhtä väsynyt mitä olin nukkumaan mennessäkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiliina:
Red Dragon: :hug: tiedän juuri miltä susta tuntuu.. Voisitko sittenkin laittaa mulle tälle päivää sen kp 1, koska tässä pari päivää tiputteli jotain epämääräistä todella vähän ja luulin et menkat alko. Tänään vasta kuitenkin ensimmäinen kunnon vuotopäivä, et varmaan vois laskea tämän päivän ekaksi vuotopäiväksi.. Anteeksi, kun joudut nyt vaihdella niitä päivä sinne.

Uskaltaisin jo onnitella [/b]luru ludea ja coladaa, koska ootte jonkin sortin plussan saanut!! =)


Huomisen listaan päivitetty: 2/27-28
 
On se kumma kun ei tähän aikaan päivästä väsytä pätkääkään, aivan kuin olisi vasta herännyt B)

Nooh, kouluunkaan ei tarvitse mennä kuin vasta toinen päivä tammikuuta, joten eihän mulla ole nyt muuta kuin aikaa :D

RD: Menetkös sinä milloin seuraavan kerran koululle?
 
Khimaira
Vilinäiti :hug:

Heiii...Oli tuossa taannoin puhetta siitä että missä vaiheessa olen aiemmin saanut plussan testiin...Siis tämä tuorein tapaushan näkyi testissä "vasta" kp37 (normikierto 32), eka ja toka n.rv7 :D Siis jotenkin mulle tuli älyttömän hyvä olo kun hokasin että aiemminkin mulla on näkynyt kunnon plussa vasta reilusti myöhemmin :D
 

Yhteistyössä