** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Moikka!
Nyt on toivoa täynnä tähän kiertoon, ensi viikon alussa pääsee testaamaan jos alkaa testit polteilla näpeissä. Ovis löytyi tosi hyvin kp 13 babyplus.fi:n ovistesteillä ja kuten monelle on viime aikana käynyt vahva ovisplussa on ollut ainakin askeleen lähempänä omaa vauvelia:) joten jännittää jo, onneksi tilasin myös raskaustestejä, niin voin tarpeen tullen käyttää niitäkin:)
Ihanaa joulua kaikille! Oma joulu on mennyt miehen vanhempien ja äitini kanssa aika tiiviisti, mutta huomenna tulee todennäköisesti pieni kummityttäreni kylään, joten aivan ihanaa:)
 
Jouluja tännekin. Olen pitkään ollut taas pois, kun on ollut onneksi kaikkea muuta ajateltavaa.. sain kuulla, että musta tulee kesällä täti, ihanaa! Onneksi jollain meidän perheessä sentää tärppää..
Itselläni sitten täti kaarsi paikalle lauantaina. Tosin ihmettelen kyllä, kun ei ole tullut verta, vain ruskeaa vuotoa ja sitäkin sen verta, että pikkuhousunsuojilla pärjää. Pitäisköhän sitä kuitenkin varuiksi vielä testata...?
 
Toivotan kaikille aivan ihanaa Uutta Vuotta 2008!

Aion jättää palstailun toviksi. Seurailen teitä välillä, ja hirveesti plussaonnea pukkaan!! :heart: RED Kiitti päivittämisestä, mut saa nyt poistaa listalta. Tulen ilmoittamaan jos/ja kun tärppää! :wave:

Lov :heart: yo :heart:
 
Eli "huomenna" pitäisi menkkojen alkaa... Saa nähdä.. Meillä ei kyllä tässä kierrossa paljoa panostettu, muuta kuin laivareissulla ja silloinkin vain kerran.. Mutta senkin jälkeen ollaan peittoja heiluteltu.. Tuo on selkeästi meille levon paikka kun lähdetään laivalle..

KP
 
Colada: uskon sulle plussan tulevan.. Mä luin tuossa yksi päivä mun testin ohjeita, ja siinä sanottiin, että on testi haalea tai vahva, joka tapauksessa tarkoittaa raskautta..

Luru Lude: mulla ainakin aina testi pysynyt negana myöhemminkin.. Ei ole mitään muuttanut myöhemminkään..
 
Aivan ihanaa että tällainen porukka on kerätty kokoon! :hug:
Olen pian 24 -vuotias tyttönen, ja avomiehen kanssa ollaan yritetty lasta pian 8 kuukautta. Runsaiden ja kivuliaiden menkkojen vuoksi olen käynyt ultrassa kuvauttamassa kohdun ja munasarjat, ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Jos ei ole tärpännyt kun vuosi yritystä on takana, meille on jo suositeltu lapsettomuustutkimusten aloittamista. Tämä on kuitenkin sellainen asia jota haluan olla vielä ajattelematta... Tahdon uskoa että meillä on vielä onni myötä. Ja siis syysvauva 2008 olisi enemmän kuin tervetullut! :)
 
Äh.. Joku herätti keskellä yötä eikä nyt saa unta..

Mies tuhisee sängyssä niin rauhallisesti,
että sen kuuntelemisesta meinaa tulla ihan pahaolo :ashamed:
Haluaisi itsekin vielä nukkua..

Noh.. jotain 3.5h putkeen.. ei sillä ehkä jaksa :(
 
Khimaira
Melko selvä negahan se....Jo tämän kirjoittaminen sattuu :'( Onneksi täällä on porukka joka ymmärtää- mies sanoisi todennäköisesti vain että vielähän tässä kerkeää :snotty:
Jotenkin vielä ikävempää on se, että tunnen vahvasti olevani raskaana- kn on edelleen kova ja limakalvot erittäin paksut+muut oireet.......Ja sitten kun menkat alkavatkin, niin voi sitä pahan olon määrää- noin huonostiko sitä tuntee oman kehonsa :/

Teretulemast Lydia: toivotaan että plussa pärähtää =)

Oikein hyvää vuotta 2008 sinulle Meilinde :heart: Toivottavasti tuot meille iloisia uutisia pian :heart:

Vieläkös Arcatha kukut valveilla :) ?
 
huomenta kaikille :heart:
olis nukuttanu sitten niin hirveästi,mut ei auttanu ku nousta:)
mä huomen aamuna varmaan sit testailen taas,jos vaan kerkiää,kun noi alennusmyynnit houkuttaa :whistle:
jakka pojan saa päiväkotiin niin sitten oliskin luppoaikaa kuus tuntia ennen kun tarvii mennä duuniin :D
mut hyvää päivää kaikille :flower: :hug:
 
Khimaira
Paskan marjat- roskisplussia vaan :kieh: Olo on ihan raskautunut, mutta ei, niin ei :snotty:

Kyllähän sä haaleaa viivaa voit jo juhlia- jos on selvä viiva, niin miksei se plussa olisi? ONNEA!!!!!!! :flower: :heart:
 
Khimaira
OIkeasti- anteeksi tämä omanapaisuus, mutta näin yöllä unta että tein ihan kunnon plussatestin-katsottiin sitä vielä miehen kanssa. Muistan kun ajattelin unessa että onneksi tämä ei ole unta...Sitten heräsin- meinasi oikeasti itku tulla :ashamed:
 
Khimaira
Colada: täällä sanovat, että kannattaa odottaa että menkat myöhässä vähintään viikon- mieluiten kaksi ennekuin mennään heidän testiinsä. Ei ole kuulemma ihan sieltä herkimmästä päästä :snotty: Veritestiä ei täällä tehdä. Noh, ei auta kuin odotella...
 
Kaa
Voisiko sanoa vaikka jippii! Menkat taitavat alkaa tänään tai huomenna, kivut ovat sen oloiset kuin vuosia sitten. Mahaan ja selkään koskee, olo on aika tuskainen. Kirkasta vuotoa tuli paperiin aamulla vessassa käydessä. Mutta RED ei tartte vielä päivitellä listaa mun osalta, ilmoittelen sitten kun menkat "kunnolla" alkaa. On tää vaan ihmeellistä. Lääkäri kertoi oviksen olleen viime keskiviikkona... ??? Ja nyt olisi jo sitten menkat. Kroppa taitaa olla ihan pimpelipom :) Seuraillaan...
 
emunen
Pikaisesti ilmoitan, että tänään vihdoin kp1, ehti jo huolestuttaa. Mutta pidetään yk2, kun on tässä pidetty taukoa... ;)

Jaksamista kaikille! :hug: :hug: Ja kiitos Redille listan ylläpitämisestä!
 
:hug: haleja niitä tarvitseville :hug: ja voimia! =)

Luin taas kaikki ku eihä sitä voi olla lukematta mitä te tänne ain höpäijätte :)

Luru, hö.. nytkö se sitten nega olikin.. no mutta toivotaan että silti tulisi vielä plussa myöhemmin tässä kierrossa ku noin selvät raskausoireet :)

ON: Mä siis mittaan lämmöt aamuisin niin et lepäilen siin rauhas jonkin aikaa enne ku testaan ja usein otan peittoa pois et ei oo kuuma. Ja tänää oli taas 37,06.. kn on vaa semmone ku on, ei kovin kova mut ei iha pehmeekään sekä alhaalla ja valkovuotoa tulee suht paljon. Nenä oli tukossa aamulla mut voihan se olla muutoinki ku raskauden vuoks..en usko oikein plussaan ku negoja vain koko ajan tehny :( noh, ens kierrossa sit plussataan jos ei tässä :)
 
Hmmh.. Mikähän mun lämpöjä nyt hivenen pudotti.. Eilen vasta nousi kunnolla (pikkuhiljaa noussu huippuunsa), oli 36,63, ja tänä aamuna oliki sitte 36,54. Jännää.. Mutta sitte sekä eilen että tänään kun vähän myöhemmin testasin (kuitenki sängyssä ollen vielä ) niin sain 36,72.

Laskeskelin tässä että ihan näinä päivinä pitäs nyt kiinnittymisen sitte tapahtua jos on tapahtuakseen. :)
 
Khimaira
Siis nyt mä en ymmärrä ollenkaan :eek:
Lämmöt olivat 37,2- enkä taatusti oe kipeänä, mitä nyt nokka on hieman tukossa :snotty: Tästä "hätääntyneenä" säntäsin apteekkiin ja kas kummaa :eek: :eek: Ovistestissä selkeä plussa :eek: :eek: YHTÄ TUMMA KUIN KONTROLLIVIIVA :eek: :eek: Et tsorge- en ole raskaana- mulla on ovis :headwall:
Nythän tämä "helpoksi" meni- kannattipa ostaa testit :kieh: :whistle:
 

Yhteistyössä