** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

noo, ihan kumit oli ehkäisynä. Ja nyt on vasta toiset menkat vauvan syntymän jälkeen! Et puoli vuotta meni kun tuli ekat menkat. Siitä varmaan on kroppa vielä sekaisin + imetän vielä joten sekin hankaloittaa vissiin..
 
jaa'a... :D no jos sen pistää jääkaappiin ja sit laittaa muovipussiin tms ni kai se säilyy. en tosin tiedä yhtään.. jonkun viisaamman pitäs ny jelpata :D mut etkö voi vain ostaa testiä nyt jo aiemmin ja tehdä sen aamupissistä sit maanantaina?
 
siis ny men ohi.. jos oot laste kans kotona ni mikset voi vain hakea testiä aamulla ja sen verran pidättää? ja sit vaiks mennä uudellee kaupungille.. tosin onhan se vähä turhaa ramppaamista ja ärsyttävää jos o lapsia.. no mut tietäskö joku sit et kuin kauan virtsa säilyy testattavana..?

luulis kyl et ainaski sen aikaa ku oisit kaupungilla..
 
tehä ootte oikeita teksti-hirmuja :LOL:

mulla on nyt jomotuksia joita luulen oviksen aiheuttamiksi mutta tikkuun ei tuu viivaa :| mitä h*****tiä? kauan tässä pitää odottaa ennen ku saa aikaseks yhden naperon!!!

mua siis jo pelottaa et en ovuloi vaik muistan et multa on ultrattu kohtu ja munasarjat joskus 6 vuotta sitte ja kaikki oli nolmaalisti. munasolu kehittymässä ja sillai. voisinko siis kuitenki olla rauhallisin mielin??

tilaan nyt lisää noita ovistestejä ja toivon parasta.

jonku pitäs nyt jo plussata, se lois uskoa meihin muihinkin =)

nyt maate. huomenna 12 tuntia töitä :eek:

 
juu liian vähän plussanneita on :p mut rapu, voiko noin kauan aikaa sitten ultrattu kohtu olla samanmoises kunnossa ny 6 vuode jälkeen? tosin odottele vain ja tikuttele ni jospa se ovis sieltä tulis ja sit vasta meet ultrauttaan uudelleen varmuude vuoks jos ei ovista bongaa ollenkaan :)
 
haavekuva: raskaus aika oireeton, onneks. :D . on vaan semmonen krapulainen olo koko ajan. voi tosin nyt johtua siitäkin että oon ollu 2 päivää polttamatta :wave: jee! olen huomannu että tekee sikana mieli jugurttia ja mehujäätä.. pitää varmaan käydä ostamassa mehujää muotit ja tehdä itse sokerittomasta mehusta niitä mehujäitä. samoin pitää ostaa makeuttamatonta jugurttia ja jotain mehua ja sotkee niitä. levii takapuoli nimittäin tosi vauhdilla jos pistelen tällä tahdilla mehujäätä ja jugurttia ku nyt. kiitos kysymästä, ihan hyvin voidaan :heart: menkkakipua on vähän väliä mut muuten ok.
 

Yhteistyössä