** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
pyh pyh! Hyvin sie ossoot, jos sul ei ois menkkoi ni luulisin et oisit raskautunu ko noi otit ihtees :p ei pahalla RD :)

:LOL: :LOL: En mie ihteeni ottanut :LOL: :LOL:

Tässä on vain niin paljon mietintämyssyn alla, että mitä elämällään tekee. Ja onko ukon vaihto edessä, kerran mikään ei onnistu. Vitsi vitsinä :LOL:

Itsekin olen miettinyt tuota raskaaksi tulemista, ku pieniä potkuja tuntuu ylävatsalla.. tunnen ihan omin käsin ne.. Mutta kyllähän se raskaus näkyis raskaustestissäkin? Joten, "potkinnat" on ihan jotain muuta.

 
haavekuva: en mie ihan helposta ota ihteeni. On sen verran kerenny kokea kovia elämäni aikana. Ja hei! mie otan vain sen kritiikkinä, joka kasvattaa! Ja sen korjaan ihan oman mielenrauhani takia jossain vaiheessa, kun vain on aikaa :D

Ja en usko tuohon omaan teoriaani, että entäpä jos olisinkin raskaana menkoista huolimatta.. Viimeksi kk:t kesti 7 päivää. Nyt vuos oikeastaan päivän ja nyt olen pari päivää pärjännyt alushousunsuojilla.
Haluan, että menkkoja ei tule, jolloin uskon, että olen raskaana.
Ja kerran nyt on jo kolme kuukautta tullut menkat säännöllisesti 33:n päivän välein, niin ei ole mitenkään mahdollista!

Mutta nyt nukkumaan. "ihanaa" töihin aamulla. :wave:
 
siis APUA!!! |O ny mä vasta tässä koitin kunnolla joskos SITTENKIN löytäsin sen kn:n eli jos oisinki luullu et kn on jokin muu kuin se mitä mä luulin ni ny siel tosi syvällä on tosi kova semmone kohta mikä on tosi syvällä ja iso.. ni onkoha se ny sit se kn.. ei hitto tätäkin :D on tääkin kans ku ei ees tiedä millane se kn on :D mut siis ny siel on joku möykky joka on tosi kova. et oisko se sit se... ja kova ni jos oisinki raskaana :xmas: (toi o kiva hymiö ni pistin ko ei se mulle aina joulua tuo mieleen)
 
JA must alkaa tuntua et ny ois se kn sit vast löydettynä ko joskus exän aikaan huomasin kans semmosen tuol tosi syvällä ja ihmettelin et mikä siel on et onko mul joku syöpä :LOL: tiedän et on typerää mut sillo olinkin nii tyhmä et en ees tienny mistään kohdunnapukastakaan :D voi elämä tätä oireiden miettimistä :D
 
Olipas hauskaa klo 5 aikaan herätä, kun esikoinen tulee meidän väliin nukkumaan ja oli samalla herättänyt myös kuopuksen..

Ajattelin mennä lämmittää toiselle maidon.. Menen keittiöön.. Ja rappusten alapuolelle oli helv.tti meidän koira tehnyt kusen ja tottakai siitä kaadun suoraan persiilleni ja selälleen! :headwall:
Myyntiin lähtee koko piski perhana, kerran ei osaa ruveta ilmaisemaan, että on hätä! Ei ole tuotakaan tapahtunut pitkään aikaan.

Mutta onneksi en ole raskaana, silloin ois varmaan ollut lääkäriin lähtö edessä.
 
mä niin toivoisin, että Luru Lude ja haavekuva saisivat kunnon plussat kehiin ;) Olis se vaan niin ihana uuden vuoden taika, eikös tytöt :p

Mulla on olevinaan jos jonkinlaista raskausoiretta, niinpä varmaan...On ollu huonoa oloa (johtuu tietty taas Clomeista), kahvi ei jostain syystä oikein ole aina maistunu ja vatsaa vihloo nopeiden liikkeiden aikana. Eli lukekaa, että taas on tämä eukko keksiny itseelle vaikka mitä oireita. Mulla on hyvä mielikuvitus :p
 
Khimaira
haavekuva: haluan vain vähän leikitellä ajatuksella, että josko sittenkin :ashamed: Kyllä se varmaan on kn- sellainen möykky joka vähän muljuu. En tiedä miten se on raskautuneilla- yksilölliset erot taitavat olla suuret. Moni tosin on kirjoittanut että raskautuessa on ollut kova ;) Toivotaan että näin on!

caffee81: se olisi meille oivallinen päivä plussata- hääpäivä on 1.1. :heart: Heiiii, hyvä on mielikuvitus meillä kaikilla oireiden suhteen- mutta toisaalta eivätkä ne nyt tyhjästäkään ilmesty :saint:

 
Khimaira
Uskaltauduin eilen kertomaan miehelle tilanteen, missä mennään..Arvatkaa pitikö koota ajatuksensa niin että sai ymmärrettävää tekstiä, kun piti kertoa ovulaatiotestin tuloksista..Tuli ihan kukka ja mehiläinen- olo :LOL:
 
Täällä on joulun aika kärsitty alavatsakivuista ja eilen iski lisäksi mielettömän huono-olo joka on jatkunut tänään. Mahassa kiertää ja velloo (mahatautia?). Alavatsa on tänään jo parempi, tuntuu pientä vihlontaa ja turvotusta.
Tänään kävin lääkärissä sunnuntaista asti kärsityn nuhan takia ja mun tuurilla toisessa poskiontelossa oli nestettä, ei vielä tulehdusta. Sain siihen sit lääkekuurin.

Täällä odottelen nyt sitten testipäiviä.... jänskättää. Mies on varma, että olen "paksuna" (kuten hän kauniisti sen ilmaisee) kun koko aika rutisen jotain vaivaani :LOL:
 
Khimaira
Mammutti-Mamma: "hyvältähän nuo oireet kuulostavat =)
Minä kun eilen kerroin miehelle ovistestin,ym. tilanteestam niin hän vain sanoi että jaha- taasko sitä ollaan sitten paksuna :saint: Hänen mielestään tämä käy niiin nopeasti :snotty: :kieh: Miehet :whistle:
 
nti
Mulla tulee edelleen haalea viiva ovistestiin. Raskaustesti näytti aattona vielä negaa mutta huomenna tai lauantaina tädin pitäis tulla kylään. Mutta kun ei tunnu ees siltä. Vessassa olen saanut ruveta ravaamaan yöllä. viime yönnäkin 3 kertaa ja lisäksi hyvin maistuu 12tunnin yöunet. Jotenki on semmonen voipunnut olo. Lämmötä pysyy siinä 37,1. Voikun se plussa tulis siihen raskaustestiikin.
 
Khimaira
Kertokaas muuten miten mä teen :saint:
Testaanko kohta taas ovistestillä vai yritänkö pidättää ja teen tänään päivällä r-testin? Nyt on kp 36/32-35 (pakko laittaa tuo pidempikin kierto mukaan, kun vielä eilen oli suht. selvä nega...)
 
vihdoista viimein koneella :xmas:
erzi tervetuloa :flower:
pieniananas onnittelut :heart:
tikruliini höh, mä olin ihan varma että saat plussan :)
pixie :hug: pahoittelut tädistä
emiliina :hug: tädin tulosta pahoittelut sinullekin
luru lude :hug: negasta
nti sinulle myös :hug: negasta
RD :hug: olen niin pahoillani sun puolesta, voimia!
colada tervetuloa :flower:
vilinäiti :hug: pahoittelut tädistä
lydia tervetuloa :flower:
memmuli84 sinulle myös :hug: tädistä
ja sitten ON : eilen tein testin ja nega sieltä taas pärähti, joten nyt koitan luovuttaa ja odottaa vain sitä tätiä josko se joskus tulis tänne kyläilemään.. ajattelin tuossa alottaa pikkuiselle soseita vähitellen jotta imetyskin sitten vähenee ja näin ollen varmaan raskautuminenkin helpottuu.. juu ja älkää nyt käsittäkö väärin, mä kyllä oon onnellinen kun imetys onnistuu mutta mua ei ole luotu imettämäätn pitkään ja kun poika ei huoli pulloa ollenkaan niin on hieman rasittavaa kun ei pääse mihinkään ilman sitä, olis jo pikku hiljaa kiva päästä tuulettumaan pidemääksi aikaa..
 

Yhteistyössä