** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Mehän tullaan kaikki muutkin hulluiksi! :LOL:

Testaa sillä raskaustestillä ja tuu sit heti kertomaan miten kävi!

Tädin yllättämille pahoittelut, muille plussatuulia loppuvuodeksi ja erityisen plussaista ensi vuotta!

ON: Ei mitään uutta. Kp 64, ei tätiä, ei mitään! Tänään äsken alapäässä "vihloi luuta" - kuulostaa pöllölle, mutta en osaa sitä paremminkaan ilmaista. Kummallista, sellaista ei ole ennen ollut.. Kummasti noita uusia oireita vaan pukkaa... Soitanko lekurille vai mitä teen??!?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Mammutti-Mamma: "hyvältähän nuo oireet kuulostavat =)
Minä kun eilen kerroin miehelle ovistestin,ym. tilanteestam niin hän vain sanoi että jaha- taasko sitä ollaan sitten paksuna :saint: Hänen mielestään tämä käy niiin nopeasti :snotty: :kieh: Miehet :whistle:
Minun ukko taas on, että jopa on hidasta.. Vaikka kuinka yritetään pöllyyttää peittoja, ni ei mitään!

Onneksi täti on häippässyt melkein kokonaan. Ei oo vuotanut pariin päivään. Vähän tiputtelee silloin tällöin, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että huomenna aloitetaan jo varmuuden vuoksi kuukauden mittainen maratoni :LOL:
Tuskin siinä onnistutaan, jos itsellä on samanlaista kiirettä, mitä oli puoltoista viikkoa..
 
Khimaira
Yleisön mielenkiinnosta: testaan tänää r-testillä :saint:
Työt alkavat 13.15, et varmaan tuossa yhden aikaan tiedän tuloksen- ilmoittelen teille, mikäli pääsen työpäivän aikana koneelle :|
Pidättämistä tulee 3-4h, pitäisi riittää (riittää ainakin mun rakolle :$ :whistle: :LOL: )...
 
red dragon itellä vähän samanlainen olo, vaikka kuinka pöllyttelee peittoja niin tärppiä ei kuulu (toisaalta ei ole kauaa vielä yritetty 3.kerta) Joskos me olaankin liian ahkeria :LOL: :LOL:
Mutta kun on ihan mukavaa :) :)

Luru lude, nti ja kiharapää tehkää nyt testit ihan jännitän teidän puolesta ja muutkin jolla päivät täynnä.

Tikruliini mä niin toivon että saisit plussan ton kaiken epäselvyyden jälkeen :heart:

Nyt kyllä seuraavaks plussataan kaikki niin päästään syyskuun odottajiin, onko selvä???

ON: nyt on ovulaatio mennyt ainakin luulen niin, mutta harjoitus jatkuu varmuudeksi. Voikun osaisin olla hermoilematta tän pari viikkoa, jotenkin sellainen olo, ettei tästä kierrosta tärpää....
 
Red Dragon: Mitenkä kauan teillä on kahden ensimmäisen kerroilla kestänyt? Meillä esikoinen sai alkunsa vasta 2 epätoivoisen vuoden jälkeen (ilman hoitoja) ja kuopus sai jo toisella yrityskerralla. Se oli aika iso yllätys, kun oltiin asennoiduttu siihen, että ei välttämättä tule lainkaan. Kolmatta lähdetään työstämään tulee, jos on tullakseen meiningillä. En halua stressailla sitä, jos vaikka helpommin tärppäisi. ;)
 
juu mäki kai ny uskon sit viimein et en oo raskaana ja pitää yrittää olla aattelematta koko raskautumista.. kaikki oireet jatkuu ja lämmöt 37,16 (emättimest mitattu) mutta r-testi taasen negatiivinen.. kai se sit on vain uskottava ja ens kerral sit kuha se hemmetin täti ny vaa tulis eka kyläilee :p tosin löysimpäs sen oikean kohdunnapukan edes et ees jotai iloittavaa :D jos siit ois hyötyy ens kierrossa ko tietää mis se on ja millane :) tosin aukinaisena en tiiä millane se ois.. pitää tutkailla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Red Dragon: Mitenkä kauan teillä on kahden ensimmäisen kerroilla kestänyt? Meillä esikoinen sai alkunsa vasta 2 epätoivoisen vuoden jälkeen (ilman hoitoja) ja kuopus sai jo toisella yrityskerralla. Se oli aika iso yllätys, kun oltiin asennoiduttu siihen, että ei välttämättä tule lainkaan. Kolmatta lähdetään työstämään tulee, jos on tullakseen meiningillä. En halua stressailla sitä, jos vaikka helpommin tärppäisi. ;)
Siitä, kun on jo aikaa, kun on viimeksi ollut raskaana :D , ni eihän sitä enää muista. Ainakaan kuopuksen kohalla ei kauaa mennyt, että tärppäs, mutta esikosta en kyl muista.. Sitä ennen oli tuulimuna. Mutta ihteni mielestä molemmat on ihan huomaamatta tärpänny.

Jospa se viimeistään vuonna 2010 ois raskaana. Kaikki kerkiää tästä pinosta plussautua/synnyttää.

Ja mie oon viel talviunelmasta 2008 haaveilijoissa.. Ja mennään varmasti myös kevätunelmasta 2009 haaveilijoihin :D
 
Kyllä on hiljaista töissä (sen kyl osasin jo eilen aavistellakin).

Viel ois töitä 1h10min. Odottavan aika on pitkä.. :headwall:

Olen tässä jo lapasten varret tehnyt sekä oikean että vasemman käden lapasiin siis. Pitäis kai sitä peukalokiilaa aloittaa toiseen :D
 
tänää testi ostettu. Onko acon 10 mlU/ml early detection testi ollut luotettava?
Maanantaina olis tarkoitus vastata testata mutta kattoo pystyykö sinne asti odottamaan.

Juu maaruska olis se ihanaa saada plussa noin monen negan jälkeen.

umayya Luulin näiden oireitteni perusteella olevani raskaana mutta liuskatestit ei ole näyttänyt edes haamua
 

Yhteistyössä