** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

haavekuva sitä mä just tässä mietin et jos en ovuloikkaan ja ultraus on ns. vanhentunutta tietoa.. :eek:
noh, kuhan on uuden vuoden yli päästy ni kattelen asiaa uudestaan.
tosin ei se gynellä käynti oo muutenkaa pahasta. saa päivitetyks omat synnytyselin tietosa :LOL:
 
Khimaira
Maotao: ihana lupaus mieheltäsi :whistle: :saint:

Heiii, nyt haavekuva, Ninnurainen, tikruliini,KP,ja muut hollilla olijat , josko niitä plussia todellakin tipahtaisi tähän ketjuun..Jotenkin tuntuu että enemmän porukka negaa saa.. Mutta valoisin mielin- sieltä ne plussat tipahtavat, nyt tai toisen kerran =)

Illanjatkoja :wave:
Se on sitten loma loppu- huomenna töihin :kieh:
 
Khimaira
Se pissinäyte pitää testata aika nopsaan, max 2h:n sisällä. Näin siis yleensä näytteissä- en tiedä tuhoutuuko hcg hormoni,tms. nopeammin/hitaammin, tms. Aika saattoi olla myös max tuntikin- en muista varmaksi :/
 
no aika pyllyröisestä ko ei jaksa uskoa raskautumiseenkaan ku näi vähä yritetty ja testit näyttää negaa.. tosin se ovistestin haamun haamu kyl anto pikkasen toivoo.. mut muute ärsyttää ku on oireita olevinaan mut ku ei sit kummiskaan kn oo mitenkää ylhääl tai kova tai mittään :p äääää :p eppaa... tahtoo olla raskaana :D
 
Khimaira
Olen samaa mieltä tuosta testistä- joko selvä plus tai neg- ei mitään tihrusteluhaamuja :kieh:
Meinaan siirtää r-testin tekoa tuonnemmas, josko se sitten näyttäisi vaikka jotakin :whistle:
 
kai mä viel huomen testaan vaiks ukko jo ihmettelee ku oon nii innokas vaikkakin se vaa naureskelee et eiköhän sen plussan huomaa sit ku maha kasvaa :D emmä vaa kykene noin aattelee :D ja joha ois myöhästä saada äitiysavustustaki varmaa ku mahan huomais kasvaneen jos sit vast testais ja uskois.. mulla ku on nii turvonnu maha muutenki usein :LOL:
 

Yhteistyössä