** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Huomasin että tässä ketjussa joku oli saannut "roskishaamun"...
Ite tein testin pari tuntii takaperin ja nyt kun kävin katsomassa, oli siihen ilmestynyt ihan selvä viiva ....ikinä ennen ei ole noin minulle käynnyt siis aina on negat pysynyt negana, eivätkä muuttuneet mihinkään... :/
Toivon niin kovasti olevani raskaana, että nyt kuvittelen tästäkin ties mitä... :ashamed:
Osaako joku neuvoa miten yleisiä nuo "roskisplussat" oikeasti ovat ja onko ne ikinä tarkoittanut sitä että olisikin raskaana...
 
no eikös niissäkin vähä oo ollu et joko on ollu raskaana tai sit ei... miksi niitä testejä pitää katsoa roskiksestakin? Laitatte ne vain (liuskatestit vielä rutattuinakin) syvälle iljettävien roskien joukkoon ja pesette kädet niin ei tuu houkutusta kahtoa uudelleen.
 
Hohhjoijaa |O

Käytii tänään sitten lasten kanssa ostaa suurin osa raketeista. Kuopuksen kummisetä ostaa isoimmat pommit "mökille" :D . Niin ja ostettiinhan me molemmille tytöille suojalasitkin!

Ja tuli sitten alennusmyynneistä ostettua tytöille vaatettakin!

Mikä on varmaa, niin se, että on kyl ensmäinen ja viimeinen kerta, kun lähden tyttöjen kanssa kauppoihin illalla tai, että olen katsomassa vaatteita.. Enkä varsinkaan sitten, jos joskus on se kolmas lapsi..

Nyt on korkattu yksi siideri :whistle:
 
Khimaira
jennae: minä tein roskisplussan ja tänään tuli haamu r-testiin..
mariq: en tiedä miten ovistestin pitäisi näyttää, mulla ainakin on todella vahva viiva. Nyt parina päivänä peräkkäin vahvat viivat, et ei se ainakaan ovista ole :p
tatomira:eek:mpa sulla ollut omituiset testit silloin aiemmin käytössä, jos noin ovat näyttäneet :eek: Pitäkäähän hauskaa pupuillessa :whistle:
haavekuva: eihän sulla ole vielä peli menetetty :hug: Jospa se sieltä sitten pärähtää plussaksi- sulla ovat nuo oireetkin niin hyvät! Kyllä mulle se viiva tuli ihan ajan sisällä, mutta kun se on niiiin haalea- tosin näkee sen ilman valossa sihtailua ja kääntelyä ;) Kävin vain koko työpäivän ajan sitä testiä ihmettelemässä- luulin nähneeni omiani, että viiva olisi kadonnut :ashamed:
Ninnurainen: mullakin kn on kova, itseasiassa erittäin kova :eek: Ihan niinkuin sellainen puutikku :snotty: Auki- tai kiinniolemisista ei ole mitään havantoa :whistle:

 
Luru, juu eihän se peli viel menetetty ole mut hoonolta näyttää ku ny enää vaa lämmöt koholla ja mahakipuakin vaa vähäsen. Tiiä mikä kysta siel sit on ko kerran negaa näyttää testit.. ja ne ovistestitki ollu negaa tai sit haamun haamua ni siel mitään ole kasvamassa :( ei vaa sille maha mittää.. ens kierrossa sit.. kuha tulis se täti jo :p
 
Khimaira
haavekuva: eihän kaikilla tule ovistestiin plussaa, vaikka olisi raskaana- hormonitasot ovat aika yksilöllisiä =)
Mie pidän sulle peukkuja et pääsisit plussaamaan :D :heart: Ja ihana asenne- ellei nyt niin täydellä höyryllä seuraavaan kiertoon :D
 
Luru Lude se on yhden testin mukaan joka tapauksessa raskauden merkki jos tulee millainen viiva vaan testi ajan sisällä.. Siis siinä sanottiin, että on viiva tumma tai vaalea tarkoittaa joka tapauksessa raskautta... Joten todella paljon onnea!!!

Nyt itse mietin, milloin testaisi... Huomenna illalla aloitan valvomaan ja sitten periaatteessa seuraavan kerran otollinen testi aika on ma, kun on nukkunut yön..

KP
 
Luru, juu täysillä eteenpäi vaan :D kunha täti ny tulis ni vois sit yrittää :D tosin en oikeen usko et ei ovistesti näyttäis ko niin monel jo ollu et se on tumma viiva jos ollu raskaana..ja sit ko r-testit vaa näyttää negaa ni ei oikein tota toivoo enää oo mahan nippailuista huolimatta :p
 
moro! tänääki jäi pupuilut väliin ku mies on jo nukkumassa. kääk :eek: jo kaks päivää välissä!! täytyy huomenna kampata se sänkyyn ku kävästää samaan aikaan himassa..
muuten ihan normi olo, paitsi mahaa on nippaillu navan kohalta mut sisältä päin?? outoa!
huomenna lisää
:wave: :wave:
 
Olen täällä ihan täpinöissäni :D Mies aloitti puhumaan jo aikoja sitten, että kannattaisikohan meidän alkaa miettimään asunnon vaihtoa, että olis sitten uusi parempi koti kun jos meille pikkuinen jossain vaiheessa tulee..

Eilen se sitten sanoi ihan tosissaan, että nyt aletaan etsimään ja antoi mulle käskyn etsiä netistä vapaita kolmioita.. Ja nyt mä sitten löysin netistä aivan upean kerrostalokolmion keskustasta rauhalliselta alueelta.

Olen rakastunut tuohon asuntoon jo pelkkie kuvien perusteella!!
Ja siinä on oma sauna ja ja ja :D :D
Mies on töissä ja olen sitä viestein pommittanut hehkuttaen tuota asuntoa :D Ainut ongelma tuossa oikeastaan on se, että se on hiukka yli sen mitä me uuden kodin hintaa ajateltiin.. Tiedän, että mies tulee tuohon asuntoon ihastumaan täysin ja varmasti haluaisi tuon itselleen, mutta mistä rahat.. :ashamed:
 

Yhteistyössä