** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Moiks!
Mä kirjotin eil,en pitkät liirumlaarumit.
Ja sitte..Naps,nettiyhteys poikki!
Että se niistä tarinoista.
Ei oo täti tullu kylään.
Ja r-testi oli äsken negaa :'(
Mullon lähete vetämässä keskarille,että kattosivat mikä mussa mättää kun ei täti tule.
Sais vaan tulla jo se aika!
Mä en jaksa oottaa.
Mä tahon jo niihin tutkimuksiin ja mä tahon tulla raskaaks!!!!!
Hhmph :/
Hoh hoijaa... :/ |O :'(
 
En ole varma otetaanko täälläkään raskausteti verestä. En ole koskaa labrassa käyny sen asian takia. Kyllä odotan vielä tuon viikon. Ei se enää missään tunnu. Heti 7 tammikuuta menen käymää tossa omas tk:ssa kyselemässä että miten edetään. Jos täti ei ole tullu kylään.
Juu en minä yleinsä yökkäile tälläin. Kaksi aikasempaa raskautta oksensin. Ensimmäinen meni ilman huonoaoloa.
 
Khimaira
tikruliini: kaverini testasi 2 vkoa pelkkiä negoja ennenkuin sai viivat näkyville- ovis oli ollut myöhemmin. Jaksa vain uskoa mahdollisuuteen niin kauan kuin tätskä poissa =) :hug:
 
maaruska täytyy yrittää pitää tsemppi päällä. Onneksi on nämä kaksi ihanaa lasta mitkä pitävät päivät kiireisinä. Nytkin tulimme juuri saunasta. Mies ei ole kotona. Tulee vasta sunnuntaina. Oli eilisen ja tämän päivän töissä nyt sit menee juhlii kaverin tupareita/kihlajaisia. On tämä kyllä rankkaa olla erossa melkein viikko.
 
tikruliini asutteko eri paikka kunnalla? Ei ole kiva olla erossa. Mutta käypä sitten kuumempana kun on hetki oltu erossa =) :heart:
Mulla mies ja välillä työmatkalla, nyt just tajusin että jos ei tärppiä tästä kierrosta tule seuraava kierto menee pipariksi koska mies juuri silloin työmatkalla :ashamed: no saas kattoo nyt peittoja heiluteltu kyllä ahkeraan B)
 
maaruska juu asutaan eripaikkakunnilla. Etsimme miehen työpaikan läheltä asuntoa. Joka sekin vaihtelee rauman tai turun välil. Eli molemmista katsomme asuntoja mutta ei ole sopivaa löytynyt. Tämä asunto on irkisanottu toukokuun loppuun
 
meil o kans "kaukosuhde" ko on 220km välimatkaa mut mä jo melkei asun tääl peten luona :) nyt se meni mökille porukoiden kans ja sinne meni muitakin mut mä en jaksana lähtee vaiks pyydettiin..

tein tos itelleni lasagnee valmiskastike aineksista jne (en oo enne koskaa tehny, aina tehny ennen täysin alusta asti ite) ja sit se kiehahti ylitsekin :D huups.. no se on pientä :p kuhan tulee hyvää ja saa noi liedet puhtaaks :p kovasti rätil yritin mut jos yrittäs uunin puhdistajaa sit ko on levy jäähtyny kylmäks :LOL: amatöööööri :D :kieh:

Juu onha se ärsyä odotella.. mut jospa sitä tulis joku selvyys tähänki joskus ja ei hirmusti venyis tädin tulo jos täs ei raskaana ollakaan..
 
eikös sen tule olla tummempi kuin kontrolliviivan? vai riittiks pelkkä et yhtä tumma.. ainaski jos on hailakampi ni sit ei viel oo positiivinen

*muoks.. tarkistin eli noin se on. LH ei oo kohonnu jos testiviiva on kontrolliviivaa vaaleampi. Eli sen tulee olla tummempi tai yhtä tumma kuin kontrolliviivan ni sit on posit. testi :)
 
luru lude & haavekuva: Kyllä täällä muutkin kirjoittelee, älkäähän kuvitelko valtaavanne koko pinoa :D :kieh:

Itsellä on vain nää alkupäivät, ni ketuttaa sen verran vietävästi, ettei haluu mittää kirjoittaa :D

Mutta nyt laittaa tytöt maate, makkaraperunat uuniin ja sit kahtoo simpson movie :D

Tuli pikkusisko ja -veli yökylään.
 

Yhteistyössä