** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
juu päällä on muovikansi. Mutta jääkaapista tuli joku tuoksu mikä pisti lisää kuvottamaan.

red dragon todella iso pulma. Testit näyttää negaa mutta keho toista.
minä olisin jo vaatimassa terveyskeskuksesta lähetettä veritestiin. Koska ei voi olla mistään muusta kyse, jos kerran halailet vessanpönttöä ja hajut tekee pahaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
Minusta vain tuntuu niin epätodelliselta kun kotitestit näyttää negaa niin ei tunnu olevan kunnon syytä mennä labraan vielä. Sen takia odotan että tuleeko täti viikon päästä kylään vai ei. Olen varmaan aika hassu.
Kieltämättä olet hassu :D . Mie en jaksais niin kärsivällisesti odottaa. Enhän mie mielenrauhaa sais ennen veritestin tekoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no jos et oo raskaana ni kai sen täytyy luulotauti olla.. jos siulla o liian kova vauvakuume? :p no mut toivot. sit selviää suht pian asian laita ja toivotaan et oikeestiki oot raskaana :)
Luulotaudiksi kyllä epäilen kun testit näyttää vain negaa. Miehellekin sanoin että kaikkea tämä keho tekeekin kun pistää oksentamaan vaikka testit ei näytä kuin yhden viivan
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
Katsotaa mikä tilanne on keskiviikkona. Aikasemmin en kerkeä käymää tk:ssa. Maanantai menee täysin asioiden hoitamisessa. Ja tk on ihan eri suunnassa. Keskiviikkona ei vielä ainakaan ole mitään.
Ja siihen mennessähän kerkiää jo monta testiä tekemään :D
 
Heissulivei! Ekaksi Lurulle onnea haamuista!!!Eiköpähän ne oo plussia ;)

ON:Ei ovis-tuntemuksia vielä.Noh,kp on siis nyt vasta 9/16-29,sovitaan näin,jos joku viittis korjata listaan? :) Nyt tässä jo aloin hätäpäissäni miettiä,että tuleekohan ovista ollenkaan tässä kierrossa kun ei vielä mitään tunnu..Oon sen kummiski bongannu aina kp 10 etiäpäin..Niin kylläpähän tässä vielä kerkii :)

tikruliini: Ihmettelen kovasti jos et oo raskaana!Heti maanantaina veritestiin,hopi hopi!Serkulla oli viikkoja 8 ennenku plussa testiin,myöhäinen ovis kaiketi.Peukutan sulle! :)

Äääähh,huomenna ja sunnuntaina töihin :( Onneks loppuu su-aukiolot kaupoissa nyt..:)

Nyt valmistautumaan yöunille!Öitä! :)
 
Teillä on ihan mieletön kirjoitus tahti, ei näitä ehdi/jaksa kaikkia lukea :ashamed: , joten taas :hug: tarvitseville ja :D sekä :flower: onnitteljen tarpeessa oleville ja muille :wave: .

Luulin jo tänään menkkojen alkaneen, mutta pienet tuhrut jäi aamuun. Mulla tosin nyt yövuoroja, että se saattaa kroppaa sekoittaa? R-testi (päivällä tehty, ei erittäin herkkä) oli nega, samoin ovistesti ( :headwall: :LOL: ). Kn ei ole koko kierrossa ollut erityisen kova/kiinni, joten tätiä odotellessa :|
 
Mulla ei vieläkään menkat alkanu.. KP taitaa olla 37/32-35 jos oikein muistan..
Arcatha: Onnea kihlauksesta.. Toivottavasti saat sen ihanan asunnon.. Jos omaa ostaa ja ei mene paljoa yli, niin sitten mun mielestä kannattaa miettiä jos kuitenkin kannattaisi ottaa se...
tikruliini: jaksamista ja toivotaan sitä raskautta, kun oireetkin noin selviä..

KP
 
no voih, mussu.. :hug: sinne.. ens kierrossa sitten :) alkaispa mullakin pian ko se kn tosiaan on ny auki ni tuntuu et sit tulis menkat koht puoliin..

mut mite ku koko emätin tuntu ihme mohkuraiselta et eka mietti et missä se kohdunnapukka on ku iha ko ois ollu pariki isoo "pattia" tuol :p onkoha mus jokin pielessä |O
 
Niin,siitä mun lähetteestä...Mulle on jo siis Joulukuun puolen välin paikkeilla laitettu se lähete sairaalaan,kun ei oo tullu menkkoja luomuna kun 3 kertaa imetyksen loppumisen jälkeen.(imetys loppu 2/07)Kaks kertaa keväällä ja yhen kerran syksyllä.Ja sit söin kaks Primolut-Nor kuuria että kierrot tasaantuis,mutta tokan kurin jälkeen kun tuli menkat niin ne kesti vaan yhen päivän,ja sen jälkeen ei oo taas tapahtunut mitään.Joten pitää tutkata että mikä on kun ei keltahormoonikaan auta.
Ja samassa lähetteessä on ilmotus että perheenlisäystä toivotaan mutta ei sitä kuulu eikä näy,kun ei näy tätiäkään lääkkeillä eikä ilman.
Joten en siis oo saanu lähetettä iha vaan tän kierron perusteella.

Ja kyllä,odottavan aika on pitkä.... :/
 

Yhteistyössä