** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
haavekuva: sitähän mie toivonkin, kun siinä reunassa kuitenkin oli sellainen ihan kapea vaaleanpunainen viiru...Pitää tosiaan vain odotella ja toivoa että joskus vielä näkyisi kunnon plussa...Varsinkin kun se ovistesti on ollut kolme päivää vahvalla plussalla ja muut oireet hyvät :saint:
 
Aamupano on parasta :p . Saa itsensä paremmin ylös..

Mutta pitäisi jaksaa lähtee tekee ruokaa, ja jos sais siivottua edes yhden eteisen kaapeista.. :whistle:

Ja pyykkiäkin pitäisi jaksaa pestä..

Mutta pakko lähtee tästä jotain syömään, ku maha oikein kurnii.
 
|O keuhkoputkentulehdus täällä riesana, kuopus on syönyt kolme yötä tunnin välein ja silläkin kuuri korvatulehdukseen joka puhkesi jouluaattona ja tähän vielä pitäisi raskautua kun tätiäkään ei näy eikä kuulu ja testit näyttää negaa!!!!
kiitos kun sai purkautua :saint:
 
ja sitten vähän muuta, tikruliini minä niin jännään täällä sun puolesta vielä kuitenkin, toivottavasti saat selvyyden pian jotta ei tarvii arvuutella :hug:
luru lude voi höh :hug: :/ tuo testi tais olla viallinen, kuulosti ainakin kun niin sekavasti näytti, mä olen luottanut aina noihin apteekin omiin testeihin, näytää ihan selkeesti, toivottavasti saat pian selkeämmän tuloksen :hug:
ja kaikille muillekin :hug: jotka sitä tuntuvat tarvitsevan
ja paljon plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: lähtee täältä :)
 
Onnea Arcatha kihlauksesta! :heart:
Ja Lurulle varovaiset onnittelut plussasta, aika vahvaltahan tuo rupeaa jo näyttämään, noin monta haamutestiä + oireet päälle! :)
Haavekuvalla on myös jännät paikat, oireet viittaa niin plussaan ja tätikin on tajunnut pysyä poissa. Peukut pystyssä että pienokainen on kyydissä, mutta ei vaan vielä halua ilmoittaa itsestään testissä. ;)

Omaa napaa sen verran, että eka neuvola on 15.1. Ei olla vielä kerrottu odotuksesta muille paitsi mun kahdelle kaverille. Äiti soitti äsken ja kyseli kuulumisia ja parikin kertaa kysyi että kuuluuko mitään uutta ja mullistavaa!! Porukoille ei olla kerrottu edes yrityksestä, kun ei haluttu mitään paineita sieltä suunnalta. Meidän äitillä on aina ollut hyvä intuitio tulevista asioista, että mene ja tiedä vaikka hän jo vaistoaisi jotain vauvasta! :) Ajateltiin kertoa mun ja miehen vanhemmille vasta neuvolakäynnin jälkeen.
 
sain ruoan tehtyä.. ja keittiön putsattua ja tyttöjen huoneen järjestettyä.. Mutta nyt tää väsymys iski sitten |O
Vastahan minä heräsin. Tosi kivaa.. Ja pitäis niitä kaappeja alkaa putsata..


Luru Lude: Täällä on raskauden puolesta sulle peukut pystyssä! :wave:
 
nii mut vaiks tarkottaakin tai ei ni eihä ne ovistestit mitää sua auta ku saisit aina kummiski samanmoisia tuloksia, eli tummia viivoja.. r-testei kannattaa tehä ja nii kauan ko kunnon plussa tulee :) ja etköhän sä raskaana ole, joillaki sitä hormonia ku ei vaan kovin helpolla muodostu..
 
Luru Lude: no höh, toivotaan, että sieltä nyt tulee se selkeä plussa, kun kyllähän haamut yleensä sitä ihan raskautta tarkoittaa, pidän peukkuja pystyssä :)

tikruliini: uskomattomat nuo sinun oireesi, entä jos sulla tosiaan on ovis ollut myöhemmin ja siksi ei vielä raskaus näy??



Lauantaita, mä olin ihan uskomattoman väsynyt aamulla, pääsin sängystä ylös vasta puolenpäivän aikaan, mitäköhän tääkin taas on?? |O

Laskureiden mukaan otollisimmat ajat olisivat tuossa 1-2.1 joten eiköhän peitto silloin heilu ;) tosin, mulla on ovis ollut ennenkin myöhässä joten en noihin niin luota, pitää vain olla ahkera :whistle:

Heh, vielä ei niin ajattele testaamista, kun mähän päätin, että 15.1 testaan jos ei menkkoja näy, mutta: nyt aattelen, että sehän on jo parin viikon päästä ja sitten kun aika lähenee niin sitten pari päivääkin tuntuu hirveän pitkältä :LOL: tää on ihan hirveetä tää kuumeilu.
 
Käytiin eilen katsomassa kämppää..
Ihan mukava kolmio oli, mutta alue vähän epäilytti..
Sovittiin sitten tosiaan, että mennään tänään käymään uudestaan
katsomassa. Otettiin minun isäni ja sitten siskoni mies mukaan
kun he ymmärtävät etsiä vikoja oikeista paikoista.

Käytiin tosiaan katsomassa. Mutta kun välittäjän ja muun porukan kanssa astuttiin ovesta, päätös tuli heti. Emme todellakaan ota sitä asuntoa.

Eilen asunnossa kaikki oli vielä hyvin..
Mutta..

Viime yön aikaan oli sattunut keittiössä pahimman luokan vesivahinko.
Tasakattoinen kerrostalo ja alimman kerroksen asunto..
Katolta kaikki vedet olivat valuneet keittiöön ilmastointihormin kautta.
Keittiön seinät olivat niin pehmeää tavaraa, ettei todellista.

Kyllähän tuo välittäjä oli, että vakuutusyhtiön piikkiin menee korjaus ja kyllä tämä kuntoon saadaan. Mutta minulla on ainakin sellainen periaate, että vaikka vesivahinko saataisiin kuntoon, on aina riski olemassa. Levyseinät kun eivät heti kosteuteen reagoi, mutta imevät kosteuden sisäänsä sen verran nopeasti, ettei sitä välttämättä saataisi kokonaan kuivattua, vaikka asuntoa kuivatettaisiinkin se 4-6vk. Tosiaan vasta tyyliin vuoden päästä voi sitten levyseinät homehtua ja sitä rataa.

Noh..
Maanantaina mennään toisen välityksen asuntoa katsomaan..
Toisaalta se asunto olisi paremmalla paikalla ja muutenkin ehkä parempi.
Sisko asui perheineen aiemmin sen asunnon alakerrassa mitä mennään maanantaina katsomaan ja tykkäsivät kyllä siellä asua.

Että näin kävi meidän ensimmäisen näytön suhteen :p
 
HMM, täällä täti on taas omituinen, eilen alkanut vuotokin loppui samantien. Outoa! Eli tänään mulla on kuitenkin joko kp1, kp29/28 tai kp "ei näistä ota enää kukaan selvää". Ilmoittelen, kun asiaan tulee muutosta. Kokeilin muuten kn aamulla ja se oli kovempi ja tiiviimpi (ei kova, eikä kokonaan kiinni), kuin on ollut, mutta vähän on vaaleaa limaa havaittavissa :/ :x . Aloitin VIP verigreippi-appelsiini (70%/30%) mehunjuonnin, ei kai siitä haittaa ole, vaikka kierto nyt sekoileekin. Se on ihan hyvää, vaikka en greipistä ole pitänytkään.
 

Yhteistyössä