ai no sit.. toivotaan Ninnurainen et pian raskautusit eikä ois mittää vakavampaa
:ashamed: Tuli vaan mieleen ku joskus käskin miehen kokeilla mun napukkaa, ni se ihmetteli että mitä paukuroita tuosa takaseinämällä on. Enhän mä kehannu sanoo että ne oli ihan vaan tavaraa toisessa röörissä. :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:mut mite ku koko emätin tuntu ihme mohkuraiselta et eka mietti et missä se kohdunnapukka on ku iha ko ois ollu pariki isoo "pattia" tuol onkoha mus jokin pielessä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Orion::ashamed: Tuli vaan mieleen ku joskus käskin miehen kokeilla mun napukkaa, ni se ihmetteli että mitä paukuroita tuosa takaseinämällä on. Enhän mä kehannu sanoo että ne oli ihan vaan tavaraa toisessa röörissä. :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:mut mite ku koko emätin tuntu ihme mohkuraiselta et eka mietti et missä se kohdunnapukka on ku iha ko ois ollu pariki isoo "pattia" tuol onkoha mus jokin pielessä |O
ja oot sä vähä höntti mut niihä me ollaan kaikki ja voihan se jo sillo näkyä se mahd. raskautuminen..Alkuperäinen kirjoittaja Orion:No hei sanokaa nyt oonko mä ihan hullu jos mä testaan 11 päivää oviksesta?? :attn:
Se on mozzillassa sillä lailla. ainakin töissä piti niin tehdä kanssa. ottaa sen välimuistista..Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:taas mu piti F5 toi lista päivittää ko muute tuli perjantain tiedot
Niinhän se kai pitäs. Mut aika epävarmaa. No, onhan noita testejä 2, toisen kans voi sitte odottaa pitempään.Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:ja oot sä vähä höntti mut niihä me ollaan kaikki ja voihan se jo sillo näkyä se mahd. raskautuminen..Alkuperäinen kirjoittaja Orion:No hei sanokaa nyt oonko mä ihan hullu jos mä testaan 11 päivää oviksesta?? :attn: