** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
mut mite ku koko emätin tuntu ihme mohkuraiselta et eka mietti et missä se kohdunnapukka on ku iha ko ois ollu pariki isoo "pattia" tuol :p onkoha mus jokin pielessä |O
:ashamed: Tuli vaan mieleen ku joskus käskin miehen kokeilla mun napukkaa, ni se ihmetteli että mitä paukuroita tuosa takaseinämällä on. Enhän mä kehannu sanoo että ne oli ihan vaan tavaraa toisessa röörissä. :ashamed: :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
mut mite ku koko emätin tuntu ihme mohkuraiselta et eka mietti et missä se kohdunnapukka on ku iha ko ois ollu pariki isoo "pattia" tuol :p onkoha mus jokin pielessä |O
:ashamed: Tuli vaan mieleen ku joskus käskin miehen kokeilla mun napukkaa, ni se ihmetteli että mitä paukuroita tuosa takaseinämällä on. Enhän mä kehannu sanoo että ne oli ihan vaan tavaraa toisessa röörissä. :ashamed: :ashamed: :LOL:

ai :D mä oon sit ite ollu vähä pönttö :D no mut hyvä et sä valasit mua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No hei sanokaa nyt oonko mä ihan hullu jos mä testaan 11 päivää oviksesta?? :attn:
ja oot sä vähä höntti mut niihä me ollaan kaikki :D ja voihan se jo sillo näkyä se mahd. raskautuminen.. :whistle:
Niinhän se kai pitäs. Mut aika epävarmaa. No, onhan noita testejä 2, toisen kans voi sitte odottaa pitempään.
Tuo dpo 11 ois kato ens vuoden eka päivä, oishan se ihana alottaa vuosi plussaamalla :heart:

 
Huomenta kaikille.

Oli pakko nousta jo kun heräsin aivan järkyttävään päänsärkyyn..
Ymmärtäisin kyllä hyvin päänsäryn jos olisin eilen jotain alkoholipitoista juonut,
mutta ei..

Useampana aamuna on sitä paitsi koskenut päähän juuri herättyä..
Mistähän tuollainen voisi johtua :p
 
Khimaira
Kyllä se on niin naiset, ettei tästä taida tulla mitään.....RFSU:lla tänä aamuna epämääräinen tulos- punainen viiva poikittain värjäsi tosi haaleasti sen testiviivan reunan....Eli siis ei tarkoita mitään se tulos kun ei ole kunnollinen viiva värien kanssa :'(
Siirryn nyt syrjemmällä odottamaan sitten vaikka sitä saamarin tätiä :ashamed: :'(
Ei ole yhtään menkkaolo- päinvastoin, mutta osaahan tämä keho huijata :saint:

Plussatuuria kaikille ja oikein mukavaa uutta vuotta :hug: :heart:
 
Khimaira
Miilukka: sanoppa muuta....Vaikka teinkin herkällä testillä haamun pari pv sitten, niin kyllä nyt jo pitäisi näkyä ei-niin herkällä muutakin kuin haamu :/ En tiedä sitten mitä siellä on meneillään, ei mulla menkat enen ole olleet liki viikkoa myöhässä....
 

Yhteistyössä